Amos, ikace: priblizne rovnaka, zalezi ci 283 s reko ekomotorom alebo povodnym, (pre-vy)tazenosti linky, jej pozdlzneho profilu, cestovnej rychlosti a x dalsich faktorov. Ak to budes pocitat orientacne, tak to mozes vzajomne nahradit
Včera v televízii prebehla správa o umiestnení svetových miest podľa štandardu na bývanie. Na prvých troch miestach bola Ženeva, Zurich a Viedeň(v tomto poradí). Bratislava spolu s Prahou bola na 58 mieste. Odborníci rozhodovali na základe 37 kritérií, pokiaľ si dobre pamätám.
Sakra chlape ale prečo ideš opačným smerom. Prečo radšej neskvalitníš MHD. Veď za 450 mil. máš 45 NP vozov. (Ik280 v súčasnosti jazdí 35) Za tri roky dosiahneš pri 450mil investíciách do nových busov 27% vypravenosť NP vozov.
Ale nahodou je celkom pekna prezyvka pre auto ten GUMOKOL, nie? ☺ A suhlasim s Andym, k comu este dodam, ze skus v centre mesta niekdezmysluplne zaparkovat...
Sa nepo***te z tych gumokolov...Obycajne len zavidite, za to ze niekto ma viac prachov a moze si to dovolit... Podaktori, hambite sa! Aby sa niekto ***al autobusom dobrovolne, to som este nevidel! MHD nici Bratislavu a nie auta!
Konečne jeden rozumný názor. Nikto predsa nehovorí o tom, že by chcel pchat súčasnú bratislavskú električku na železničné trate. To je somarina, o ktorej je škoda sa baviť. Hovoríme o novej rýchlodráhe do Petržalky, kde predpokladám, sa nakúpia celkom iné nové vozidlá, ktoré by mali málo spoločného s terajšími bratislavakými kolísajúcimi sa kačicami.
piki
Konečne jeden rozumný názor. Nikto predsa nehovorí o tom, že by chcel pchat súčasnú bratislavskú električku na železničné trate. To je somarina, o ktorej je škoda sa baviť. Hovoríme o novej rýchlodráhe do Petržalky, kde predpokladám, sa nakúpia celkom iné nové vozidlá, ktoré by mali málo spoločného s terajšími bratislavakými kolísajúcimi sa kačicami.