Turbo: ...lenze udrzbu meniarni musia predsa robit aj prevazdky, kde nocnu elektrifikovanu dopravu maju ! V com je teda ten zasadny rozidel? A taktiez nie je nezaujimava skutocnost, ze el. prud je v noci lacnejsi (na rozdiel od nafty, ktorej cena v noci asi tazko klesa).
Turbo
Viete, v noci sa robi pravidelne udrzba meniarni. Raz sa robi tam, potom zasa inde, etc... A v Bratislave mame iba jednu meniarnu, ktorj useky sa daju napojit aj z dvoch vedlajsich meniarni (cize sa moze kludne vypnut aj na 6 hodin). Neveim presne aky pocet meniarni mame celkovo, ale viem ze iba jedna ma tuto moznost. Treba si uvdeomit, ze elkektrikari nebudu robit udrzbu predsa pod napatim, to by rychlo skoncili. Dalsi dovod je ten, ze pri udrzbe meniarne nie su stanoven normoe hodiny. Proste robos to bude robit tak dlho ako chce. Nikto ho nebude buzerovat, ze aby to do 45 minut dokoncil, lebo potom ide nejaka nocna elektricka. Praca chcatna, malo platna - to pozneme. Napajaci system mame na slusnej urovni aj vdaka pravidelnej udrzbe v nociach. Ved nestava sa prilis casto, aby vypadol prud, nie? Ked si toto uvedomime, mozeme byt radi ze mame vobec nocny trolejbus.