Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Beus #41372:
Nooo, my to tak väčšinou robíme, ale ak ideš zničený z toho ako si musel zájsť do každého obchodu s handrami a všetko zaujímavé si polovička musela vyskúšať a ty si trpezlivo čakal, tak potom už nemáš chuť ju ešte aj na kolenách voziť. ? Ale ako riešenie sa to zdá byť pri väčšine prípadov najlepšie. ☺
Reply on: 1Erk1 #41370:
Problém je však v tom, že električky v KV a Dúbravke majú problém brať ľudí už teraz a čo potom keby sa knim pridali ešte aj ľudia z DNV. Treba vybudovať S-bahn z DNV s novými zastávkami aj v DNV a v Lamači, na Patrónke a potiahnuť to až do P. Biskupíc. Samozrejme začínať by mohol už pri VW alebo niekde na Záhorí a končiť až v DS. To by bolo lepšie riešenie, ako voziť ľudí z DNV až do Dúbravky. Autobusy by zvážali ľudí z DNV ku dvom zastávkam.
Reply on: 3d #41349:
Odporucam si vsimnut aj zmenu pre platnu pre skolsky rok (teda od 28.2.)... Nastava navrat 8-minutoveho intervalu do rannej spicky.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: pista #41351:
Medzi zastávkami Borská a Lackova sa nejaké auto napasovalo zboku do 9/5.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Vševedko #41335:

1. Kdeže majú v Žiline Tisovu sochu?
2. Ulica SNP bola v Žiline premenovaná na Masarykovu hneď v prvej vlne porevolučného nadšenia, keď sa vesla chopili vápenkári, nie až za Slotovej "hrôzovlády".
Reply on: Beus #41372:
... a este uvolnia jedno sedadlo 🙂
Reply on: Ámos Keynes #41364:
Posledna veta: Nuz, mas si ju posadit na kolena, a budete mat obaja po probleme - tvoje stehna nebudu trpiet, jej duplom (lebo bude na makkom), ty budes mat vyhrievanie obojstranne, a ona tiez aspon zospodu ?
Reply on: BMko #41369:
Jasnéé, dik.
Tak ma napadlo že to čo chcu spraviť v Petržalke môžu spraviť všade.Autobusové linky budú privážať cestujucich iba k električkovým zastávkam a odtial budu všetci chodiť električkou.(Napr z DNV autobusmi do Dubravky a odtial všetci električkou) ❓
Reply on: Ámos Keynes #41368:
7946-45
Reply on: Papyr #41366:
Á, také má aj jedna T6-tka u nás, myslím. A nie som si istý, ale zdá sa mi, že aj TAMbus 2400.
OT ale neodpustím si.
Dnes som po dlhom čase stretol známu. Rozprávali sme sa ako sa jej darí, dostali sme sa k práci a dozvedel som sa toto. Robí v IBM pri Poluse. IBM tu má cca 1400 zamestnancov. Časť je IBM Slovensko, časť ISC (International Servis Center). ISC robí servis pre polovicu Európy, tú druhú má ISC v Madride. Madrid robí južnú Európu a Škandináviu. Bratislava má Anglicko, Nemecko, Švajčiarko a celú strednú európu, balkán,... okrem Čechov, tí si to robia v Prahe. Takisto Francúzi si robia servis sami. A tak sa pýtam ďalej: "A centrála pre strednú Európu je v Prahe?" A ona: "Nie, to máš odkiaľ, tá je tu."
Takže by som to nazval ako lož má krátke nohy, či pražský syndróm. Po SONY, Philips ani IBM.
Reply on: Ámos Keynes #41364:
Toto su sedacky Arianne v prazskej T3P: http://foto-aktualne.mhdcr.biz/displayimage.php?pid=252&fullsize=1

Inak, system podprdelneho vykurovania je to jedine, co na laminatovych sedackach v T3 vysoko ocenujem. Akurat "podprdelne" vykurovanie ma v priemere kazdy stvrty voz T3, ktorym sa veziem, ostatne maju vykurovanie "prdelne" - sedadlo si musis ohriat vlastnym zadkom 🙂
Inak tie zmeny kvôli samitu sa mi zdajú byť dosť rozsiahle na to, že niekde okrem imhd a bratislava.sk som o nich nevidel ani zmienku...
Reply on: BMko #41328:
Ale aj tie kolesá tu sú už niekoľko rokov, vieme aké sú snimi problémy a zrejme niekto dostáva do vrecka za to, že ich DPB berie. Prečo tu to a teraz nepomenovať a nie zarkývať ľudí, ktorí nerobia veci tak ako majú.

Re #41350 Papyr: Neviem teda, ktoré sú sedačky Arianne, ale horšie ako náš T3 laminát sú sedačky v ULF-och. Na ničom horšom som nesedel. Po jednej zastávke som sa radšej postavil.

Re #41353 Vševedko: Mojej priateľke sa laminát v T3 začal páčiť, až keď som ju minulú zimu upozornil na vyhrievanie sedadiel. (teda ak funguje) Vtedy pripustila, že nie sú až také hrozné. A dokonca cez zimu skúša, ktorá kúri ☺ aby jej nebola zima.
Ja osobne keď cestujem sám tak mi to je jedno, ale keď idem s priateľkou tak pri usporiadaní 1+1 moje stehná trpia, ke´d sa k nej chcem otočiť bokom.
Reply on: Vševedko #41362:
Pozor na oblastné značenie! 😛 Takže napríklad 246 a 247. 🙂
Reply on: aaa #41359:
Cez deň tiež nezobrazujú linky kade to ide. Riešenie vidím vo vytvorení špeciálnych výjazdo-dojazdových liniek 231 a 232 vrátane vytvorenia BUSE softwaru a zverejnenia grafikonov. Prípadne by mohli cestou meniť čísla liniek:-P.
Reply on: SDF #41357:
Xexe, to je dobrý argument, musím sa ísť po robote zviezť na B a overiť to:-D.
Chlapi, kto z vas vie, kolko busov zimnej udrzby vlastni DPB? Dik. ?
Reply on: Andy #41358:
vies, BUSE nedokaze zobrazit vpredu ciele ako "Vozovna Hrobustovo cez Kramare" a "Vozovna Hrobustovo cez Palisady"

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.