K mazaniu okolesnikov. Na nemenovanom vozidle s kolesami bohumile ***** ticho bud sa mazanie okolesnikov stratilo na trati, cize ak najdete v kolajovom zvrsku neake trisky tak to je zbytok mazania okolesnikov z nemenovanej saliny.
Mne ten navrh riesenia dopravy v Petrzalke pripada ako dobre sci-fi a nie navrh magistratu.Ved sa "vyhrazaju" nakupenim nizkopodlaznych elektriciek s rychlostou az 80km/h.No podla navrhu linkovania tam budu veselo premavat dvojicky T3,T6 a nepochybne aj K2.
Navrh linky 78 mi pripada este z rokov sedemdesiatych ,ked po Gagarinke troliky nejazdili.
Dalej 83,85 dve linky do Dubravky z Petrzalky ??
Linka 86 nikoho k elektricke z Kopcian nedovezie aspon podla navrhu pojde po dialnici pred Auparkom cez Pristavny most k ZST Nove Mesto.
hmm tak len taky maly letmy pohlad na tie navrhovane linky:
zo 78cky spravili uplne genialny subeh s trolejbusovou linkou 202 (skor pre roznorodost by som povazoval za rozumne spravit povodnu 54ku ako subehovat takmer celu trasu trolejbusovej linky)
ludia v jarovciach a rusovciach sa zaiste potesia z toho ze 191 nebude (a nepredpokladam zeby zahustili 91 tak aby bol v spicke rozumny interval)
Kludne mozu byt v Petrzalke 2 linky s prestupom v meste. Uz teraz totiz vidno, co robi velky pocet liniek napr. v Karlovej Vsi, kde su problemy s prekladom. Aby vsak mohli Petrzalku obsluhovat 1-2 linky, najskor treba vybudovat v meste prestupovy uzol na urovni.
máš pravdu ja by som napríklad navrhol jednu električkovú linku z Petržalky jednu z Ružinova ,jednu z rače atď a mali by spoločnú zastávku niekde v meste napr. Námestie SNP , chodili by častejšie + by mohli byť električky ako nočné spoje
s tím súhlasím že od začiatku to bolo zle navrhnuté ale ajtak by sa malo s mestom zachovať viac autobusových liniek ,alebo by sa aspoň mali vyriešiť v meste križovatky v prospech električiek, pretože cesta potom môže trvať dlhšie ako dnes autobusom.
Ten návrh vedenia električiek do Petržalky je zúfalstvo. Nech sa už preboha skoncuje so systémom odvšadiaľ všade - ten je opodstatnený v mestách, kde majú neprestupný tarif.
Mimochodom, ešte jedna vec. To čo spomínaš, teda časť napravo (východne) od zastávky Technopol - Bradáčova - Romanova, ale aj ďalšie oblasti, ktoré nemajú pešiu dostupnosť k nosnému systému a musia sa k nemu dovážať doplnkovou dopravou, nie je vecou (chybou) autorov návrhu, o ktorom diskutujeme. Celé to vzniklo začiatkom 70-tych rokov, keď bol vybraný finálny urbanistický návrh Petržalky. Dopravné riešenie predpokladalo trasu nosného systému totožnú s hlavnou rozvojovou osou Petržalky + doplnkovú dopravu. Teraz sa na tom už nedá veľa meniť, keby bola Petržalka navrhnutá inak (stále hovorím o urbanistickom návrhu), bolo by to iné (aj keď možno nie lepšie).
Nie sieť liniek po vybudovaní trate do Petržalky takto nebude vyzerať takmer na 100%. Je to len návrh. Koncepcia bude však podobná - z centrálnej časti Petržalky vedené električkové linky cez centrum na radiály, zo západnej a východnej časti Petržalky doprava cez ostatné mosty, resp. doprava k električke a prestup na ňu (na to je doplnková doprava, aby som sa, keď mi ide električka až 15 minút od domu, mohol ku nej priviezť).
Takže mi chete povedať že takto bude vyzerať sieť liniek po vybudovaní električky do petržalky??? Neviem kto to vymyslel ale určite nebýva v Petržalke. ? Poviem za seba ak si všimnete časť od zastávky Technopol - Bradáčová- Romanová tak napravo od cesty žije vela ludí a tí budú cestovať ako??? Do mesta im nepôjde skoro nič a kým prídu na najbližšiu električkovú zastávku prejde aj 15 minut a to nehovorím o starých ľudoch. To potom budú útoky na MHD ☠ ☠ ☠
Na začiatku článku aj v samotnej mape je napísané, že linkové vedenie je spracované podľa zámeru NOSNÝ SYSTÉM MHD prevádzkový úsek Janíkov dvor – Šafárikovo námestie v Bratislave. To čo je uvedené v textovej časti včerajšej aktualizácie je prepis strán 66 a 67 spomínaného zámeru - teda žiadne vykonštruované "čo by bolo, keby". Mapa je vlastne mapa z januára 2005 (teda posledný reálny stav MHD), v ktorej sú aktualizované dotknuté petržalské linky, inak je to bezo zmien. Uvažoval som, či tam uviesť aj trolejbus na Dlhé Diely alebo po Vlárskej na Kolibu, ale to som nakoniec zamietol jednak z dôvodu, že by to bolo nad rámec témy článku a okrem toho by to už bola špekulácia minimálne v číslovaní liniek
Čo bolo bolo. A to nebola lobby Slovnaftu n.p. ale vplyv lacnej sovietskej ropy. Ty si hovoril, predsa o súčasnom stave, že diskusia o trolejbusoch v Petržalke je márna, skrz lobby Slovnaftu. Tak nesplietaj a neprekrúcaj, že si hovoril o minulosti, ked sa rozprávame o stave, ktorý by mal byť v roku 2008. ?
David
Navrh linky 78 mi pripada este z rokov sedemdesiatych ,ked po Gagarinke troliky nejazdili.
Dalej 83,85 dve linky do Dubravky z Petrzalky ??
Linka 86 nikoho k elektricke z Kopcian nedovezie aspon podla navrhu pojde po dialnici pred Auparkom cez Pristavny most k ZST Nove Mesto.