Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
hmm tak len taky maly letmy pohlad na tie navrhovane linky:
zo 78cky spravili uplne genialny subeh s trolejbusovou linkou 202 (skor pre roznorodost by som povazoval za rozumne spravit povodnu 54ku ako subehovat takmer celu trasu trolejbusovej linky)
ludia v jarovciach a rusovciach sa zaiste potesia z toho ze 191 nebude (a nepredpokladam zeby zahustili 91 tak aby bol v spicke rozumny interval)
Reply on: 1Erk1 #41312:
Kludne mozu byt v Petrzalke 2 linky s prestupom v meste. Uz teraz totiz vidno, co robi velky pocet liniek napr. v Karlovej Vsi, kde su problemy s prekladom. Aby vsak mohli Petrzalku obsluhovat 1-2 linky, najskor treba vybudovat v meste prestupovy uzol na urovni.
Reply on: Martin Fundárek #41309:
máš pravdu ja by som napríklad navrhol jednu električkovú linku z Petržalky jednu z Ružinova ,jednu z rače atď a mali by spoločnú zastávku niekde v meste napr. Námestie SNP , chodili by častejšie + by mohli byť električky ako nočné spoje
Reply on: tr3mp #41307:
s tím súhlasím že od začiatku to bolo zle navrhnuté ale ajtak by sa malo s mestom zachovať viac autobusových liniek ,alebo by sa aspoň mali vyriešiť v meste križovatky v prospech električiek, pretože cesta potom môže trvať dlhšie ako dnes autobusom.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Martin #41278:
Na nič sa nepripravuj - sedmička bude asi špičkový doplnok.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Ten návrh vedenia električiek do Petržalky je zúfalstvo. Nech sa už preboha skoncuje so systémom odvšadiaľ všade - ten je opodstatnený v mestách, kde majú neprestupný tarif.
Reply on: Jano #41301:
Radsej keby sa zamysleli taki blbeckovia ako ty 😛 Inteligentni cudzinci vedia na rozdiel od teba pouzit aj mapu, ktora je aj tu na webe. ☠
Reply on: 1Erk1 #41302:
Mimochodom, ešte jedna vec. To čo spomínaš, teda časť napravo (východne) od zastávky Technopol - Bradáčova - Romanova, ale aj ďalšie oblasti, ktoré nemajú pešiu dostupnosť k nosnému systému a musia sa k nemu dovážať doplnkovou dopravou, nie je vecou (chybou) autorov návrhu, o ktorom diskutujeme. Celé to vzniklo začiatkom 70-tych rokov, keď bol vybraný finálny urbanistický návrh Petržalky. Dopravné riešenie predpokladalo trasu nosného systému totožnú s hlavnou rozvojovou osou Petržalky + doplnkovú dopravu. Teraz sa na tom už nedá veľa meniť, keby bola Petržalka navrhnutá inak (stále hovorím o urbanistickom návrhu), bolo by to iné (aj keď možno nie lepšie).
Reply on: fobust #41304:
Aj mne sa zda, ze to sem pisal tusim BigMac, a d3k0 to asi necital. 😉
Reply on: 1Erk1 #41302:
Nie sieť liniek po vybudovaní trate do Petržalky takto nebude vyzerať takmer na 100%. Je to len návrh. Koncepcia bude však podobná - z centrálnej časti Petržalky vedené električkové linky cez centrum na radiály, zo západnej a východnej časti Petržalky doprava cez ostatné mosty, resp. doprava k električke a prestup na ňu (na to je doplnková doprava, aby som sa, keď mi ide električka až 15 minút od domu, mohol ku nej priviezť).
Reply on: d3k0 #41288:

To si nevedel? Ja uz davno... Som myslel ze to je vseobecne znama vec... ?
Reply on: Jano #41301:
A aku zmenu by si navrhoval?
Takže mi chete povedať že takto bude vyzerať sieť liniek po vybudovaní električky do petržalky??? Neviem kto to vymyslel ale určite nebýva v Petržalke. ? Poviem za seba ak si všimnete časť od zastávky Technopol - Bradáčová- Romanová tak napravo od cesty žije vela ludí a tí budú cestovať ako??? Do mesta im nepôjde skoro nič a kým prídu na najbližšiu električkovú zastávku prejde aj 15 minut a to nehovorím o starých ľudoch. To potom budú útoky na MHD ☠ ☠ ☠
Mate uplne na hovno cestovny poriadok :o((
odkial ma cudzinec vediet kde bude nastupovat ked nepozna BA :o(((sa zamyslite
Reply on: Ámos Keynes #41291:
Na začiatku článku aj v samotnej mape je napísané, že linkové vedenie je spracované podľa zámeru NOSNÝ SYSTÉM MHD prevádzkový úsek Janíkov dvor – Šafárikovo námestie v Bratislave. To čo je uvedené v textovej časti včerajšej aktualizácie je prepis strán 66 a 67 spomínaného zámeru - teda žiadne vykonštruované "čo by bolo, keby". Mapa je vlastne mapa z januára 2005 (teda posledný reálny stav MHD), v ktorej sú aktualizované dotknuté petržalské linky, inak je to bezo zmien. Uvažoval som, či tam uviesť aj trolejbus na Dlhé Diely alebo po Vlárskej na Kolibu, ale to som nakoniec zamietol jednak z dôvodu, že by to bolo nad rámec témy článku a okrem toho by to už bola špekulácia minimálne v číslovaní liniek 🙂
Reply on: Jonny #41297:
Čo bolo bolo. A to nebola lobby Slovnaftu n.p. ale vplyv lacnej sovietskej ropy. Ty si hovoril, predsa o súčasnom stave, že diskusia o trolejbusoch v Petržalke je márna, skrz lobby Slovnaftu. Tak nesplietaj a neprekrúcaj, že si hovoril o minulosti, ked sa rozprávame o stave, ktorý by mal byť v roku 2008. ?
Reply on: mhm #41294:
Ja mam sice stale po celý rok električenku ale keby som nemal, radšej zaplatim hajzlikovi 200 SK do vačku ako 1400 SK DPB ? ? ?
Reply on: Ámos Keynes #41293:
No neviem kto je tu viac mimo ? Hromadna plynofikacia sa robí iba posledných pár rokov, takže tak, nezabudaj, čo tu bolo posledných 40-50 rokov...Absolutne utláčanie elektrickej trakcie
Reply on: mhm #41294:
Ja by som odporúčal, lepšie riešenie, nejazdiť načierno.
Reply on: lotko #41289:
DPB má podľa mňa akútny nedostatok revirozov a ak takýmto spôsobom budú tí čierny pasažieri perzekuovaní, mám z toho zmiešané pocity. Na jednej strane je to nekalé a DPB prichádza o príjmy z pokút, na druhej strane viac revizorov môže zvýšiť tlak aby bolo viac platiacich cestujúcich.
Ja osobne mám vždy električenku a tak mi falošný revizor nemôže ublížiť. Skôr naopak.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.