Ten návrh vedenia električiek do Petržalky je zúfalstvo. Nech sa už preboha skoncuje so systémom odvšadiaľ všade - ten je opodstatnený v mestách, kde majú neprestupný tarif.
Mimochodom, ešte jedna vec. To čo spomínaš, teda časť napravo (východne) od zastávky Technopol - Bradáčova - Romanova, ale aj ďalšie oblasti, ktoré nemajú pešiu dostupnosť k nosnému systému a musia sa k nemu dovážať doplnkovou dopravou, nie je vecou (chybou) autorov návrhu, o ktorom diskutujeme. Celé to vzniklo začiatkom 70-tych rokov, keď bol vybraný finálny urbanistický návrh Petržalky. Dopravné riešenie predpokladalo trasu nosného systému totožnú s hlavnou rozvojovou osou Petržalky + doplnkovú dopravu. Teraz sa na tom už nedá veľa meniť, keby bola Petržalka navrhnutá inak (stále hovorím o urbanistickom návrhu), bolo by to iné (aj keď možno nie lepšie).
Nie sieť liniek po vybudovaní trate do Petržalky takto nebude vyzerať takmer na 100%. Je to len návrh. Koncepcia bude však podobná - z centrálnej časti Petržalky vedené električkové linky cez centrum na radiály, zo západnej a východnej časti Petržalky doprava cez ostatné mosty, resp. doprava k električke a prestup na ňu (na to je doplnková doprava, aby som sa, keď mi ide električka až 15 minút od domu, mohol ku nej priviezť).
Takže mi chete povedať že takto bude vyzerať sieť liniek po vybudovaní električky do petržalky??? Neviem kto to vymyslel ale určite nebýva v Petržalke. ? Poviem za seba ak si všimnete časť od zastávky Technopol - Bradáčová- Romanová tak napravo od cesty žije vela ludí a tí budú cestovať ako??? Do mesta im nepôjde skoro nič a kým prídu na najbližšiu električkovú zastávku prejde aj 15 minut a to nehovorím o starých ľudoch. To potom budú útoky na MHD ☠ ☠ ☠
Na začiatku článku aj v samotnej mape je napísané, že linkové vedenie je spracované podľa zámeru NOSNÝ SYSTÉM MHD prevádzkový úsek Janíkov dvor – Šafárikovo námestie v Bratislave. To čo je uvedené v textovej časti včerajšej aktualizácie je prepis strán 66 a 67 spomínaného zámeru - teda žiadne vykonštruované "čo by bolo, keby". Mapa je vlastne mapa z januára 2005 (teda posledný reálny stav MHD), v ktorej sú aktualizované dotknuté petržalské linky, inak je to bezo zmien. Uvažoval som, či tam uviesť aj trolejbus na Dlhé Diely alebo po Vlárskej na Kolibu, ale to som nakoniec zamietol jednak z dôvodu, že by to bolo nad rámec témy článku a okrem toho by to už bola špekulácia minimálne v číslovaní liniek
Čo bolo bolo. A to nebola lobby Slovnaftu n.p. ale vplyv lacnej sovietskej ropy. Ty si hovoril, predsa o súčasnom stave, že diskusia o trolejbusoch v Petržalke je márna, skrz lobby Slovnaftu. Tak nesplietaj a neprekrúcaj, že si hovoril o minulosti, ked sa rozprávame o stave, ktorý by mal byť v roku 2008. ?
No neviem kto je tu viac mimo ? Hromadna plynofikacia sa robí iba posledných pár rokov, takže tak, nezabudaj, čo tu bolo posledných 40-50 rokov...Absolutne utláčanie elektrickej trakcie
DPB má podľa mňa akútny nedostatok revirozov a ak takýmto spôsobom budú tí čierny pasažieri perzekuovaní, mám z toho zmiešané pocity. Na jednej strane je to nekalé a DPB prichádza o príjmy z pokút, na druhej strane viac revizorov môže zvýšiť tlak aby bolo viac platiacich cestujúcich.
Ja osobne mám vždy električenku a tak mi falošný revizor nemôže ublížiť. Skôr naopak.
Si trošku mimo. Slovnafťácka lobby zrejme nie je taká silná, keď sa nám tu busy plynofikujú, však áno. Respektíve nie je žiadna a DPB bere naftu nie od Slovnaftu ale mám pocit, že od OMV, ale nie som si tým istý. Niečo také som počul.
Tu nejde o lobby ale o obstarávacie náklady, ktoré sú pri troloch vyššie. A oni bohužial pozerajú na tento aspekt nie na dlhodobú perspektívu trol verzus bus.
? skús nejaké čo má Al kajda na Olejkárskej. Veď to bude tiež nejaká teroristická odnož s úmyslom zlikvidovať verejnú doprau v Bratislave a spôsobiť tým chaos.
Prosím vás, to linkové vedenie je vypracované na základe relevantných podkladov magistrátu alebo je to vykonštruovaný možný stav.
(chýba mi tam trol na DD a funkčná lanovka na železnej studničke)
Neviem kto tu rozvíril tému trolejbusov do Petržalky, no zdá sa mi to úplne márne. Na Dlhé Diely sa pripravuje trolejbusová doprava už 15 rokov...A keby tá trolejbusová linka mala byt aktuálna v najblišších 6-8 rokoch, tak by určite rátali s trolejbusom aj na "moste Košická" no žial nič nenasvedčuje tomu, že by tade trolejbus niekedy mal prejsť........................
Ako keby nikomu nedošlo, že v Bratislava už desaťročia beží v najvyšších kruhoch loby proti elektrickej trakcii, napokon tu máme Slovnaft, takže niet sa čomu čudovať ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jonny