V zastávkovom vývesnom cestovnom poriadku linky č. 202 budú po trase Čiližská - AS Ml. nivy poznámky za časovým údajom pri spojoch, ktoré idú iba po Cintorínsku a ďalej do vozovne Hroboňova. Cestovný poriadok linky 201 v úseku Amfiteáter - SAV(Kooperatívne nám.), resp. linky 202 v úseku Amfiteáter - Cintorínska(29. 8.) nebude logicky na zastávkach zverejnený. (Zastávkové vývesné cestovné poriadky liniek na výjazdových a dojazdových trasách nie sú zverejňované skoro nikde v stredmej Európe. ?
Prajem pekný deň
Hned po odeslání svého příspěvku jsem zjistil, že dobrodiní těchto skvělých stránek si užívají i další slovenská města. Tímto se jim omlouvám, že jsem se o nich nezmínil. (Jako bych slyšel - jen se z té Bratislavy nepo...!) Nerad bych byl obviněn z bratislavocentrizmu, stačí mi domácí pragocentrizmus... ?
Úplnou náhodou jsem se dostal na tyto stránky a musím říct, že jsou SKVĚLÉ! Jasné, přehledné, všechno funguje. Dostat se k zastávkovému jízdnímu řádu je velmi snadné. Taky se mi moc líbilo, že se dají zobrazit schémata linkového vedení z dřívější doby, pamětníci mohou vzpomínat. Fotogalerie vozového parku je také velmi zajímavá. Gratuluji Bratislavě k takovým stránkám. Jestlipak je taky tak skvělá ta doprava? ?
Bol som si dnes od 12:30 pozriet znovu tu studiu na Magistrate a kukal som to az kym ma o 15:10 nevyhodili, vraj zatvaraju. Ale stihol som si to takmer cele kuknut. Zaujimave... Odporucam podrobne prestudovat. Z dopravno - technickeho hladiska to nie je velmi detailne, je to skor enviromentlana studia. Ale docital som sa tolko, ze maju byt pouzite klasicke kolajnice, "nezliabkove" ako tam pisali... ?
enge, galiyosha: Do roku 2008 je ďaleko, vôbec žiadna električka do Petržalky vtedy vôbec nemusí byť a zo spomínaného linkového vedenia sa nemusí uplatniť vôbec nič (a pevne verím, že ani neuplatní), takže sa nemusíte báť Celkovo sa mi vidí, že to linkové vedenie mnoho ľudí berie ako niečo, čo na 100% bude a pritom to tam autori dali len ako na osvieženie, pretože jadro zámeru spočíva v niečom inom. ?
dakujem imhd za to, ze sa posnazili a dali sem tu linkovu schemu, myslim ze ked to takto bude tak to vacsiu cast ludi asi najprv nastve kym si zvykne. Ta 91 by mohla ist asi z pod mosta ako teraz.
Samozrejme "radiále", nie "areále", ja som bol taký vyklepaný, že som ani nevedel, čo píšem. A vlastne ešte stále som. ?
Re #41230 m@rtin: Ja v žiadnom prípade nespochybňujem, že Rajská zahrada je krásna stanica. To vôbec nie. A nešlo mi ani tak o ňu, ako o spôsob vedenia metra v jej okolí. Pokiaľ je pravda to, čo som počul, tak to nie je práve finančne efektívne. Pokiaľ na to Praha má, ja jej podobné megalomanské stavby neberiem. Určite prispievajú k pozitívnemu imidžu verejnej dopravy a mne sa páčia, aspoň sa mám chodiť na čo pozerať , ale Bratislava si už aj na samotnú trať musela zobrať pôžičku...
Spracovateľom riešenia je Dopravoprojekt (aspoň mi ho za spracovateľa označila úradníčka, ktorej som sa pýtal, kde môžem získať dokumentáciu v elektronickej podobe).
Si si istý, že na magistráte robia chlapci zo strednej školy cez prestávky? Nejako som ťa nepochopil. Keď je to oficiálny návrh, tak aj keby bol neviem ako blbý, tak to furt bude oficiálny návrh a neviem prečo by ho iMHD nemalo za ofiiálny vydávať..
Cely ten plan treba brat tak, ze sa tu nejaky mladenec zo strednej skoly pocas velkej prestavky pohral a na pijak zo zosita si nakreslil ako by to mohlo vyzerat. Dost sa mi nepaci, ze iMHD.sk dost casto vydavaju spravy ako oficialne, pritom su to amaterske vyplody (resp. nazory) tychto chlapcov.
Prosím vás, povedzte mi niekto, že ten mestský návrh linkového vedenia s piatimi linkami na petržalskej areále, príšernou doplnkovou dopravou a neexistujúcimi prestupmi medzi ňou a električkou, je len ZLÝ VTIP! Apríl je ešte daleko, ale POVEDZTE MI TO NIEKTO! Inak sa asi rozplačem...
videl som autobus 3517 na linke 41 pred polhodinou, zhorel na zastavke Prokopa Velkeho smer Safranova. Cestujuci stihli vystupit, ale ked prisli hasici, nebolo uz co zachranovat. 3517 skoncil.
? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr
1) Specialni draha musi byt vedena v tunelu.
2) Metro je specialni draha.
Vdaka tomuto predpisu mame v Prahe VSETKO v tuneloch, aj povrchove useky typu RZ-CM.
Re #42160 jarda: Se samotnou MHD je to drobet horsi.