respect to nazor!
a este,jazda elektrickou c.1 je naozaj 40 minut výkriku cistého zúfalstva.je to naneefektívnejsia trat na svete. elektricka viac stojí ako ide a tak podobne. a potom, ked sme sa uz "splhali" na stanicu, zacala sa kazit. podľa toho kolko ludi z elektricky vysprintovalo na stanicu,si viem spravit obraz, kolko ludi nestihlo vlak.
preco 1 nemoze chodit cez tunel a rovno na obchodnu,ale sa "ondiat" cez Safarikovo nam. Odtial by mohla chodit trebars 11 na obchodnu a nesla by zbytocne okolo tesca, kde ide niekolko dalsich spojov zbytocne spolocnu trasu.
no ale od tohoto je tu asi niekto iny, tak nech sa nad tym zamyslia. ?
pisem ohladom situacie s elektrickami v tychto dnoch. to predsa nie je mozne aby den co den boli taketo kolizie! dnes medzi 8.15 a 8.45 bol poriadny dopravny chaos v casti okolo La Franconi, ked sa z neznameho dovodu zastavila el. c. 5 a za nou vsetky ostatne - vodic vobec nepovazoval za potrebne informovat cestujucich aky je problem a ci maju vystupit, alebo ci bude doprava obnovena. o isty cas ked vsetci vystupili a hladali inu formu prepravy, sa jednoducho pohol dalej! a taketo situacie su takmer na dennom poriadku!
clovek by si myslel, ze elektricky su naistejsia forma dopravy v zimnom obdobi, ale asi opak je pravdou.
neviem ako dlho este chce dobravny podnik robit z ludi blaznov!
Pozerám, že s jazdami vozidiel zimnej údržby je to podobne ako s prázdnymi jazdami vozidiel MHD. Stojím na zastávke Bajkalská smerom von z mesta a hovorím si, že by nebolo odveci, keby odhrnuli nielen dva jazdné pruhy, ale aj tretí, zastávkový. V tom prejde okolo odhŕňač-len tak, naprázdno. A zajtra sa v novinách zase dočítame, koľké státisíce mesto vynaložilo na údržbu pre dnešný deň...
ale iba vo formálnych listoch a znamenajú to, že chceš vyjadriť danému človeku úctu, takže pokiaľ ich tam neuvedieš, mal by sa dotyčný nad sebou zamyslieť ? .
Mňam, mne sa tá krabica páči. Podľa polohy okien aj podľa nákresov to vyzerá na vyvýšenú podlahu v hnacích článkoch, hoc prechod asi len šikmou rovinou. Prečo ale potom pevné podvozky? Ak som dobre dešifroval tie fotky, kde boli nákresy interiéru, zdalo sa mi, že sú tam sedačky pozdĺžne usporiadané... To snáď nie, veď tramvaj nie je metro, kde nie je dôvod pozerať von oknom.
Rosenheim je Ružinov. Ružová dolina by bola asi Rosental. No tak keď je ako píšeš, tak to bude vyzerať zaujímavo.. Pred 4 hodinami, keď začalo snežiť, som išiel zo školy(zast. Slávičie údolie) a čím bližšie domov(zast. Hraničná), tým slabšie snežilo. A odvtedy sneží rovnako. Takže asi hustota sneženia nebola závislá od času, ale od polohy.
Andy: neviem, ako je na tom Ruzova dolina, ale snezi uz viac ako 3 hodiny a este som nestetol ani jeden pluh s radlicou na vozovke a zapnutym sypacom. A to taka L4 ma 14,5km. Na Jesenskeho sa poloha kolaje neda ani vytusit, Karlovka je na tom dost podobne. Vsad e je to len ujazdene, v Dubravke to bude asi dost zaujimijave...
? ? ? Ivanko, Ivanko je neuveriteľné ako sa človek dokáže kopnúť. Keď Vševedko je KDHák, tak ja som pápež a keď hovorí, že Bratislava je normálne mesto, tak potom lepšieho niet. ? [Dosť to zaváňa závisťou]
Re #41151 mickey: No nazačiatok by stačilo, keď už SAD investuje do tých transparentov, aby boli spoje číslované. A aby som vedel, že do Ivanky pri Dunaji ide napr. 600 - 611, aby som nebehal ako tajtrlík na bajkalskej od jedného označníku k druhému a hľadal či odtiaľ pôjde bus do Ivanky.
Re #41153 KilRim: Keby bolo Slotov viac, tak sa nám tu premávajú americké a iné tanky a strážia krechkú hranicu a demilitarizovanú zónu medzi maďarským a slovenským obyvateľstvom.
Odtrhnite na par sekund oci od obrazoviek a chodte sa pozriet skrz oblocne tabule, ake je po(pi)casie vonku. Ja len tak, ze ak chcete byt rano kdesi a vcas, tak mozete uz terazky zacat cestovat, najlepsie peso!
Možno aj pre Bratislavu, i ked Bratislava by mala vypísat vlastnú súťaž, pre tuzemské podmienky ? Uvidíme ako sa to osvedčí a či to kvalitatívne dosiahne úroveň ULF, Siemens-u a podobne...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
nitro
a este,jazda elektrickou c.1 je naozaj 40 minut výkriku cistého zúfalstva.je to naneefektívnejsia trat na svete. elektricka viac stojí ako ide a tak podobne. a potom, ked sme sa uz "splhali" na stanicu, zacala sa kazit. podľa toho kolko ludi z elektricky vysprintovalo na stanicu,si viem spravit obraz, kolko ludi nestihlo vlak.
preco 1 nemoze chodit cez tunel a rovno na obchodnu,ale sa "ondiat" cez Safarikovo nam. Odtial by mohla chodit trebars 11 na obchodnu a nesla by zbytocne okolo tesca, kde ide niekolko dalsich spojov zbytocne spolocnu trasu.
no ale od tohoto je tu asi niekto iny, tak nech sa nad tym zamyslia. ?