Nikdy som neporozumel, preco IC z Kosic do Viedne idu cez BA takym komplikovanym sposobom. Gorila vlak dotiahne na hl.st., z druhej strany prilezie laminatka, odtiahne ho na Petrzalku, tam sa zlozitym posumovanim pripoji rakuska masina a odide to cez Kittsee. Podla mna by bolo omnoho rychlejsie a komfortnejsie prepojit to na hl.st. na rakusky diesel a odtiahnut to do Viedne cez Marchegg. (na ekologiu kaslem, je to minimum vlakov.) Poda mi niekto vysvetlenie?
Upozorňujem, že na TV Prima práve začína film "Potkany - dostanú ťa", ide o zaujímavý a celkom kvalitný film, aj keď sa priamo netočí okolo MHD, ale o potkanoch. Vo filme však možno vidieť raritu - pražské metro vo Frankfurte, "Frankfurt" v Prahe, či českú RTO v nemeckom Frankfurte (v závere filmu)
Len pre informáciu keby sa to tu opakovalo viackrát, GVD - grafikon vlakovej dopravy, 48/49 - koncové čísla rokov, v ktorom platil tento grafikon.
Príklad: GVD 04/05 čo je momentálne platný grafikon.
Nova stanica by bola idealna v priestore Filialka, treba vytvorit hlavnu radialu Raca - Predmestie - Filialka - Petrzalka. Da sa sem zviest doprava od Trnavy, GAlanty, D.Stredy a pri trochu fantazie aj od Kutov. V meste by tak fungoval S-bahn s intervalom cca.10min. Sucasna hlavna stanica by fungovala pre tranzitnu dopravu a v priestore Predmestie - Vinohrady by sa dal urobit lepsi prestupny uzol.
Orient expres chodil cez uzemie CSR po trase () - Budapest - RAjka -Rusovce - Petrzalka - Raca(uvrat) - Hlavna stanica - Devinska Nova Ves - Marchegg - Wien -() Nebol to az taky romanticky vlak ako to prezentuju v romanoch, bol to suhrn lozkovych vozov s roznymi relaciami, niektore vozy boli do Belehradu, Istanbulu, Parizu a neviem kam este.
Vrtacik: a kde si, pekne prosim, prisiel k nazvu Depo III? To ako chronologicky od nazvov zastavok na Vychodnom? Sláva, sláva, márna sláva, diéťa mojo pätka! Lajdák, neučíš sa... :-);-):-D
Ďakujem, No ja fanda do mašín nie som a tak ani neviem, čo je GVD 48/49. Ja som len chcel vedieť či niekedy jazdil.
Ale to že nie je pravidelný som nevedl. Minule som o ňom videl nejaký dokument a mal som pocit, že raz za isté dlhšie obdobie pre tých bohatších na trať vylezie.
Ale ďakujem, len som chcel vedieť či tadeto niekedy jazdil. A z kade ku nám prichádzal od západu. Z Viedne a ?, Viedne a Prahy, Prahy a Brna alebo ako. A zrajme pokračoval do Budapešti.
Re #39638 Martin Fundárek: Asi budem zase kafrať, ale ja ju tiež chcem dam kde je. Prečo ľudia majú v tomto meste tendencie búrať a staviať a búrať a staviať. Podhradie vám nestačilo ?
A ako cestujúci nechcem dva peróny len preto aby boli rovné ale na vlaky budem musieť chodiť všade inde len nie na hlavnú stanicu. Hlavná je preto, že väčšina vlakov začína, prechádza a končí tam. To by tam tá stanica ani nemusela byť. Niekoľko generácií výpravcov to na hl. stanici zvládli, hádam teraz nie sú blbší, či hej?
Re vsetci: Kazdy ste si zobrali z mojho prispevku akurat to, co sa vam akurat hodilo, ze? Ufo, a kde sa tie supravy teda budu cistit? V DNV, BNM, Raci, ci kde. Tam su zrejme lepsie podmienky.
Peter
Vie mi niekto povedat adresu
Technickeho muzea v Brne?
A ako sa tam dostanem?
Su tam aj zaujimave ex-Bratislavske kusky.
Dik.