Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: VLK #39060:

dozvedel som sa, že aj v Blave je BUSE čisto LED bez kombinácie DOT. nemôžem konkretizovať kde, pretože podrobnejšie údaje ešte zháňam a keďže nie som z Balvy, chvíľu to potrvá....
VLK
Reply on: Andy #39059:

tak to sa EMtest veľmi nepredviedol.... hmmm, to je pravda. oki, aspoň budem vedieť do budúcna.... každopádne, môžem povedať, že nie vždy je to takto a poznám EMtest väčšinou z tej druhej strany, kedy je systém spoľahlivý a funguje bez takýchto porúch....
je pravda, že prezentácia takýmto spôsobom nie je navhodnejšia...
dik, VLK
Reply on: BMko #39055:

vieš uviesť výrobcu tabúľ napr. v Plzni? z priamej obhliadkysom presvedčený, že sa jedná o BUSE [a pokiaľ viem, MIKROELEKTRONIKA s nikým iným nespolupracuje ohľadne tabúľ]
VLK
Reply on: VLK #39058:
EMTest DPB dal približne pred takými dvoma rokmi na prezentáciu komplet výbavu ich tabuľami na trolejbus 6283. Lenže hneď od začiatku sa to kazilo jedna radosť. A bola tam napr. nemožnosť nastaviť letný čas, a tak v lete tam nesedí čas. Tie poruchy boli rôzne, niekedy sa zasekla bočná tabuľa a bolo treba za službu aj viac krát reštartovať palubný počítač. Niekedy sa nepodarilo zapnúť systém vôbec. Hlásenie zastávok museli opravovať hádam každý týždeň. Tak ho asi pred rokom prestali používať. 🙂 A dosť divná vec je napríklad to, že tuším na zadnom transparente niektoré LEDky svietia slabšie a niektoré silnejšie. A ešte som zabudol na jednu poruchu. Keď je tma, tak predný transparent cca každých 10-20 sekúnd niekoľkonásobne zmení intenzitu. Ja teda neviem, ale po tom, čo tá firma predviedla, mám pocit, že DPB si na túto firmu v živote v súvislosti s takýmto infosystémom nespomenie. 🙂
Reply on: Andy #39049:

môžeš konkretizovať? občassvietivéobčasnesvietivé? neber to ako narážku, iba by som sa rád oboznámil so stavom.
dik, VLK
Reply on: Andy #39051:
Zevraj na 6283 to je prototyp 🙂
ahojte, som košičan, neviete niekto výpravy nejakej el.lin. ?

pls. súrne, aspoň niečo ? ?
Reply on: VLK #39048:
Len tolko, BUSE ciste LED vonkajsie transparenty nevyraba aby si bol v obraze. Ponuka len DOT a DOT-LED. Takze vacsina transparentov na elektrickach a autobusoch je DOT-LED.
Na linke 51 sa z Lopenickej na Nobelovu prevaza CNGSLINTYHNUS. Ako to bolo s tym delfinom a znakom tety Keltosovej na prednej maske?
Reply on: Ivo #39043:
mne ZSSK odpisali, ze sa to nekona. Su to dobre *u**y v ZSSK, vsetko musia posrat. Planoval som tam ist pred sviatkami, kvoli tomuto som to odlozil, a teraz sa tam uz asi nedostanem pred sviatkami, vystrielat to tam...
d3k0: Tak prídi do Bystrice a budeš kukať! ?
Reply on: d3k0 #39050:
Chápeš firmu, ktorá zapožičia na prezentáciu svoj najkazivejší výrobok? Alebo to dali s tým, že to je DPB... 😉
Reply on: Andy #39049:
Hmm, no inde ako na 6283 som sa s pokazenym EMtestom nestretol 🙂
Reply on: VLK #39048:
EMTest používa občassvietivéaobčasnesvietivéačastopokazené LED. 🙂
Reply on: Spectre #20400:

ukáž mi firmu, ktorá vyrába transparetny a nepoužíva aj samostatne technológiu LED. napríklad aj tvoj obľúbený BUSE rovnako používa LED [EMtest používa žlté vysokosvietivé, BUSE zelené tiež vysokosvietivé] - konkrétne som bol prednedávnom v Plzni, kde sú tabule BUSE v kombináciii so strojčekami MIKROELEKTRONIKA.

kombinácia DOT+LED je najdrahšou, aká je dostupná, z tohto dôvodu nie je príliž rozšírená. BUSE má viac objednávok na LED ako na kombinované tabule. výnimkou môže byť snáď poľský MOBITEC, ktorý používa DOT a občas aj zakombinuje niečo s LED.

Zdraví VLK (z)dravý
Reply on: Vladimír #36414:

kompaktibilita kariet

je určená kódovaním použitým na karte. pre každý región sa dáva jednotné kódovanie, z tohto dôvodu je možné každú kartu vydanú firmou EMtest prečítať na ktoromkoľvek zariadení v ktoromkoľvek meste.

čo sa týka tej možnosti neakceptácie kariet, z karty sa načítajú základné údaje o držiteľovi, typoch a množstve časových lístkov rovnako ako hodnoty na elektronickej peňaženke.

Na túto kartu však nie je možné cestovať [bez predchádzajúcej vzájomnej dohody daných dopravcov]. Na túto kartu nie je možné vydať cestovný lístok rovnako ako pri kontrole revízorom by bola označená ako neplatná.

celý systém je predpripravený na globálne použitie - vzájomú akceptáciu kariet medzi dopravcami. túto akceptáciu povolí iba firma EMtest na základe vzájomného súhlasu dopravcov.

Zdraví VLK
Reply on: Ivo #39043:

No comment. ?
Reply on: Ivo #39043:
Jasné, cestujúci by to ZNEUŽILI. Bože, to sú *o*oty...
Reply on: Papyr #39033:
Pokiaľ sa riadi električkovou svetelnou signalizáciou a Ty sa budeš riadiť gumokolnou svetelnou signalizáciou, tak to nemusíš riešiť:-). Inak zákon hovorí výslovne o električke. Otázkou je, ako by súd vykladal nejakú tú Plasserku, keby znalý vlk prehlásil, že to nebola električka:-P?
Reply on: fobust #39035:
ZSSK zamietla žiadost OeBB o bezplatnú prepravu medzi BA a Wien medzi 27.12.2004 a 31.12.2004. Návrh zo strany ZSSK bol na prepravu osôb v týchto dňoch medzi spomínanými mestami za 1 EUR kvôli minimalizácií straty vyplývajúcich zo Zmluvy o výkonoch vo verejnom záujme. Podmienkou bolo, aby nedošlo k rozpodieľovaniu tržieb medzi ZSSK a OeBB, t.j. aby všetky tržby boli zaúčtované len pre ZSSK. Či OeBB pristúpili na tento návrh zatiaľ neviem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.