Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vsevedko + Bigmac: Elektrifikacia trate BB - ZV si urcite vyziada aj nove stanicne zab. zar v Banskej Bystrici. Uz tam nebude vidno uchvatne svietenie navesti "Posun dovoleny" sucasne asi na piatich odchodovych navestidlach vedla seba na zbiehajucich sa kolajach. Tiez to mozno zapajali sudruhovia z Indie pod nalepkou CCCP.
Vykoľajená električka zablokovala dopravu http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1857886
Vsevedko: a aby som nezabudol. Prirodzenou fyzikalnou vlastnostou tychto vlakov bude novy zjednoduseny tarifny predpis, podla ktoreho jedinym relevantnym cestovnym dokladom bude rezijka. V ojedinelych a zvlast odovodnenych pripadoch bude mozne vyuzit aj doklady F.I.P.
Vsevedko: no mozno mal sudruh riaditel na mysli, ze po dokonceni elektrifikacnej stavby z minuleho tisicrocia bude mozne krizovanie vlakov tak, ako sa o to zatial neuspesne snazia indicki sudruhovia modrogumnici uz 140 rokov. A konecne nebudeme potrebovat vypravcov, dopravne, navestne znaky, vyhybky a vsetky tie ine nepotrebne veci a vecicky. To potom bude ETCS, level Railways of Slovakia. Budu jazdit 2 vlaky v celej sieti, jeden bude oznaceny TAM, druhy bude mat cislo SPÄT.
Súdruh ženerálny direktor ŽSR asi čítal naše elektrizačné dogmy:
Hlavným cieľom elektrifikácie trate Zvolen – Banská Bystrica je zvýšiť úroveň infraštruktúry, rozvojového potenciálu strategických miest v tejto lokalite a odstrániť prekážky v národnej dopravnej sieti, ktoré obmedzujú prístup k ekonomicky dôležitým strediskám. Elektrifikáciou sa zároveň zníži hlučnosť a negatívne vplyvy na životné prostredie v okolí železničnej trate. Zvýšením cestovnej rýchlosti sa železničná doprava stane atraktívnejšou, zvýši sa bezpečnosť, efektívnosť a kvalita železničných služieb nielen pre cestujúcu verejnosť ale aj pre dopravcov.
Indicke zeleznice plavaju v dalsom prusere. Opät zlyhal pokus o krizovanie dvoch vlakov na sirej trati. Zial, ako byva dobrym zvykom, opät to bola trat jednokolajna a zas sa jednalo o vlaky osobnej prepravy. Predbezne odhady hovoria cosi o 150 mrtvych. Miestny sudruh prokäkätovic sa vsak nechal pocut, ze indicka zeleznicna siet je velmi bezpecna. Zdroj: Radio Expres
http://www.geocities.com/MotorCity/Boulevard/3676/Proposaldunedin.htm

Zaujimave. 9Tr na Novom Zelande, to by bolo fun. Skoda ze to nevyslo.
Reply on: tomsa #38905:
Myslim, ze ak chces vidiet umelecke dielo Slovakov, staci navstivit vozidlo 7304, je to umelecky skvost na, ktory sa ani da Vinci nechyta 🙂
Fobust: ad1- 315/96 nie je vyhlaska, ale zakon. Ad2- mas pocit, ze krizovatka osadena zhasnutymi svetlami je svetelne riadena? Alebo vidis iny dovod, preco by tam mal byt zakaz otacania?
Tomsa: a preco by sme mali mat rozchod 1500mm? Kde si prosim Ta prisiel prave k takemu cislu?
Reply on: tomsa #38906:
? Blueeeeeeeee ?
preco tu nemame rozchod 1500mm?vdaka za rychlu odpoved
ktorá je najzvláštnesia elektricka a kde najdem fotku tejto elek t6a5 t3 k2
Anketna otazka na uvodnej stranke je dobra, prave dnes som sa viezol v CNG Karose, ktora v prednej casti svietila jednym a v zadnej dvoma lampami. Je to porucha, alebo zamer vodica navodit vreckarom "pracovnu" atmosferu? ?
Vsevedko: To je taky pierce, z ktoreho si kazdy len srandu robi ?
Reply on: Bigmac #38899:

A nieje to tak nahodou v rozpore s vyhlaskou c. 315? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.