Ja som inak dosiel na teoriu, ze DNV by pomohla tzv. "looserska zbieracia linka"... bolo by to takto:
- Isla by prva 21ka a pri VW by sa narvala. Nastupilo by 95% ludi z kazdej zastavky, ktory nou nesli = > t.z. ze tych 5% "looseri" nou chcelo ist, ale nenarvali sa.
-Potom by isla druha 21ka. Vzhladom na to uz uz nejaky looseri cakaju na 21 (do tej predtym sa nenarvali) tak je pocet ludi cakajucich na 21 na kazdej zastavke o 5% vacsi, cize tymto by tato 21ka brala z kazdej zastavky len 90%. Zvysnych 10% (tvorenych loosermi aj z predchadzajucej 21 aj s novymi) by opat zostalo cakat.
-Potom by isla tretia 21ka. Vzhladom na to ze na zastavkach uz caka dost ludi, ktorym zdrhla jedna ci dve 21ky (do ktorych sa nenarvali) by bol pocet ludi na zastavke o 10% vacsi, cize tato 21ka by z kazdej zastavky brala 85%. Zvysnych 15 by bolo tvorenych ludmi co sa nenarvali do jedneho, dvoch, resp. troch spojov.
-Hned za nou by isiel prazdny bus, spominana LZL, ktora by ich "pozbierala" a situacia by sa opakovala odznova
?
Cize tym chcem povedat ze situaciu v DNV by vyriesilo pridanie jedneho spoja rano
? ?
ale niekedy je meskanie dost neprijemne, aj vyse 10 minut, ako dnes o piatej - potom sa obcas stane, ze sa na obratisku v sl. udoli minu autobusy a potom meskaju aj odtial - keby dnes meskala 31, ktorou som ja blbec chcel ist, nacakal som sa, a aj tak som sa do nej nedostal, este o minutu-dve viac, uz by 39 o 17:00 meskala z vychodiskovej zastavky.
Co sa tyka toho, ze niekedy idu aj tri 31/39 po sebe, je sposobene narazovymi narokmi na prepravu - studenti sa snazia narvat do prveho, co pride, dlho sa pritom stoji na zastavke, dalsi uz ale nema skoro koho zobrat, a tak dobieha toho pred sebou...
A ja zase chcem, aby sa silnejšie regióny podieľali na financovaní slabších, pretože nato tu ten štát máme. Inak môžeme zaviesť hyperliberalizáciu, nebudeme platiť žiadne dane a budeme zas všetkoí platiť v plnej cene.
Nezastavujme sa na polceste! Preč so solidaritou v zdravotníctve, v doprave, vo všetkom! Prečo je na cestách obmedzená rýchlosť? Však keď niekto má na to, aby si kúpil auto s Vmax.=230, prečo by ho nemohol aj využívať?
DPB zrejme pochopil, ze na moderne autobusy nema, tak zrejme bude obnovovat vozovy park rekonstrukciami vrakov a novymi vrakmi - kedze Novoplan je taka lacnejsia Karosa B 731....nevidim ziadny rozdiel medzi nasimi plynovymi drakmi a tymto Novoplanom....
No s tou polhodinou nemôžem súhlasiť, denne využívam linky 31/39 a nikdy nemešká viac ako 5 minút, už len preto, lebo má 6 min. interval. Jasné, chodia s meškaním, ale tým, že majú super interval, tak vlastne to meškanie tých pár minút necítiť.. A plná na prasknutie je aj keď nemešká vôbec.
Aká budeš Bratislava?
Občania za dobrý územný plán: verejná diskusia
Občianske združenia a iniciatívy, ktoré sa zaoberajú problematikou územného plánovania v Bratislave, Vás pozývaju na verejnú diskusiu: Aká budeš, Bratislava? v stredu 24. 11. o 18. hod., vo veľkej zasadačke Domu novinárov SSN (Slovenský syndikát novinárov) na Župnom námestí č. 7 (znížené prízemie).
Otázky, ktoré si treba klásť a ktoré treba zodpovedne zodpovedať
Čo je to územný plán mesta? Prečo je dôležitý? Ako prebieha pripomienkovanie návrhu územného plánu Bratislavy v súčasnosti? Kedy sa očakáva jeho prijatie? Ako môžu Bratislavčania ovplyvniť podobu vlastného mesta? Čo Bratislavčanov trápi? Čo sa im v Bratislave páči? Čo chcú zmeniť?
Prečo toto podujatie?
Zodpovedanie uvedených otázok. Vysvetlenie postupu a metodiky zapracovávania pripomienok k územnému plánu. Poradenstvo ohľadom efektívneho dosiahnutia zapracovania pripomienok.
Hostia:
Doc. RNDr. Mikuláš Huba, CSc., Spoločnosť pre trvalo udržateľný život v SR
RNDr. Jaromír Šíbl, Bratislavské regionálne ochranárske združenie
Marcel Slávik, občianska iniciatíva Chorvátske rameno
Na stretnutie boli pozvaní aj zástupcovia magistrátu.
Nazdaaaaaaar prosim povie mi niekto preco autobus cislo 31 smerom do slavicieho udolia vkuse meska popripade nepride vobec? A potom pridu dajme tomu tri busy naraz......ale to len v tom lepsom pripade, casto sa stava ze clovek stoji na zastavke fajnu pol hodinku a nicoho sa nedocka..A ked sa uz konecne priplazi bud 31 alebo 39 je plna na prasknutie a clovek si po dlhom case cakania moze pekne vyslapat hore na cintorin slavicie udolie....mame tu snad dajaky bermudsky trojuholnik co taketo haluze stvara?Asi nad tym privelmi polemizujem, ale uz ma nebavi chodit neustale peso javascript:smile('?');
javascript:smile('?');
dan z nehnutelnosti sa plati podla m2, nie osob
pri smetiach je mnozstevna sadzba (oprav ma ak sa to zmenilo), t.j. na osobu sa plati aj viac ako je zakonne maximum
"sedlak" hoci z Ivanky (nic proti Ivanke ) plati vyssiu dan z prijmu ako keby sedel doma na riti
Je este nieco cim Ti mozeme prispiet na lanovku na Kolibu?
Mám strašnú záľubu v električkách.Ale mám len 13 rokov.Neporadil by mi niekto ako by som sa k nim mohol dostať bližšie.Napr.-do vozovne obratisko cistit ichatd?,prosim rychlu odpoved:::::::::::dakujem moc
Je jedno kde platí daň z príjmu. Všetky peniaze vybraté na dani z príjmu za zozbierajú a rozdeľujú podľa vopred určených pravidiel. Podľa týchto pravidiel mala byť časť peňazí pre Bratislavu násobená veľkostným koeficientom 2,53 a niekto si vybavil aby to bolo 2,35 čím Bratislavu obrali približne o 400 miliónov.
Re #38304 Vševedko: Ja nechcem aby sme mali český model F decentralizácie. Nie je dobrý keďže bohatšie regióny sa musia podieľať na financovaní chudobnejších. Ja som len chcel aby Bratislave nebrali aj z toho mála čo dostane. Bratislava musí pomáhať slabším regiónom a tak to bolo nastavené, ale teraz spravili to, že Bratislavčania budú musieť platiť vyššie dane, de facto daň pre bohatých" aby starostovia obcí v chudobných regiónoch dane zvyšovať nemuseli. S tým ako deklarovaný pravičiar nemôžeš súhlasiť.
Re #38306 fobust: Nie nechcel. Bratislava by bez zvyšku Slovenska bola hovno. My neprežijeme bez nich a oni bez nás. Mala by sa však nájsť symbióza a nie parazitovanie.
Re #38307 Papyr: Nemáš pravdu. Dotácie na výkony vo verejnom záujme sú dnes vo výške 1,1mld a príjmy z cestovného cca 900 až 1000 miliónov. Ak by sme všetkým dali platiť plné cestovné a zachoval sa počet cestujúcich príjmy sa nezvýšia na 2,1mld. Práve preto štát a mesto prispieva aj na základne a nielen zľavnené cestovné. Avšak od budúceho roku bude mesto vyplácať dotácie z dane z nehnuteľností od Bratislavčanov. Preto navrhujem také odvetné opatrenie aké som napísal. Efekt by bol taký, že by sa zvýšil počet obyvateľov Bratislavy a tým by sa vykryla strata, ktorá vznikla znížením veľkostného koeficientu.
Re #38322 Papyr: Nie nemáš pravdu. drvivá väčšina Bratislavčanov si uvedomuje nutnosť pomáhať východu, len vy sa správate podľa príslovia: daj pomocný prst a ukradne ti celú ruku. A tie keci v Prahe nepočúvaš preto, lebo Praha N E F I N A N C U J E chudobné regióny.
Mám strašnú záľubu v električkách.Ale mám len 13 rokov.Neporadil by mi niekto ako by som sa k nim mohol dostať bližšie.Napr.-do vozovne obratisko cistit ichatd?,prosim rychlu odpoved:::::::::::dakujem moc ? ? ? ? ? ? ? ? ❤
Mikimaus