Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reakcia na clanok s Karosovym klbom:

Vsimni /-te/ si, ze karosy maju harmoniku cik cak a I435 ju maju peknu, rovnu a usporiadanu...
Turbo> ked si fotil tu dubnicku karosu znutra, to si nemohol povedat vodicovi nech ti rozsvieti svetla vnutri?? :)))
Cestovanie v Bratislave a o doprave
Už tri mesiace cestujem pravidelne(do školy a zo školy)električkami.Som rád,že tam tieto električky premávajú,inak by som musel chodiť kus cesty pešo(na to som lenivý)Každý deň ráno chodím(v Rači)zo zastávky Pekná cesta
jednu zastávku smerom na Komisárky a poobede z tade na zastávku Železničná zastávka Vinohrady.Premávajú tu tri linky a to 3,5 a 11.Chodia pravidelne,ale a teraz k tomu čomu nechápem.Prečo tieto električky chodia v pásoch za sebou?Idú tri naraz,v jednej minúte sú na zastávke a potom
desať minút nič.Aj cestovné poriadky na zastávke sú takto
nelogicky rozpísané.Mimo toho by mali v špičkách(najmä rannej tak od 7 do 8hod)jazdiť zhustene,vždy sú tak plné,že stojím na prvom schode pri dverách na jednej nohe a to ani nie na svojej.Toto je problém všetkých ranných spojov v Bratislave,nie len električiek.Tiež nechápem ako je možné že autobus číslo 75 z Dolných Honov do Rače premáva každých deväť minút.Mal by byť tiež v rannej špičke zhustený.(Tu je to o ešte horšie ako v električke!)Dokonca som bol svedkom toho,ako 75 na zastávke Bajkálska zavrel luďom dvere pred nosom a daktorých tam pre nedostatok miesta nechal.A to ešte
nehovorím o starom hnedom Ikaruse,ktorý v zadu pri posledných dverách nemá tyč na držanie(ten chodí skoro pravidelne ráno z Komárovskej 7:08)a držať sa dá akurát tak lampičky čo je hore(ochvílu tam už tá lampička nebude,lebo ju najskôr dakto ako tú tyč odtrhne).Ďalšia vec ktorá znepríjemňuje všetkým ľuďom v meste cestovanie sú zápchy.Najmä ráno sú ulice Tomášikova,Bajkálska(v oboch smeroch) a Račianska v smere do mesta(to je zážitok takú zápchu vidieť,má šancu sa dostať do Guinessovej knihy rekordov)úplne neprejazdné.Ďalśím nrpríjemným úsekom v Bratislave je železničné priecestie medzi obchodným domom Slimákom a Račianskou.Raz som tu pätnásť ninút čakal,kým trikrát prejde vlak.Ďalším bratislavským problémom sú grafity.Len choďte do Viedne a skúste tam dáky grafit nájsť(jasné že sú grafity aj tam,ale je ich tam mizivé percento).Raz v piatok som si chcel prezrieť mesto zpoza okna elekrtričky ćíslo päť,no videl som len samé tegy(aj to
tam bolo asi iba šesť typov,a okolo okien kopu prázdneho miesta).A ešte cesta mala trvať 52 minút a trvala o pätnásť minút viac.(Na spiatočnej ceste som si domyslel že išla obklukou kôli prácam pred tunelom,ale aj tak je to dajaké divné)Stále čítam v novinách aké cestné obchvaty chcú postaviť(napríklad severná tangenda),ako už idú stavať a plánovať metro pre bratislavu a stále dookola reči,ktoré pozná naspamäť niekolko generácií.Čo som si pozeral plány metra na internete(ha-ha,to je snáď ďalší vtip),nemajú vôbec podla mňa logiku.Prevažná časť metra totižto vedie pod električkami
v Dúbravke a Rači(aj v mojom pláne metra sú takéto linky,ale ja som napísal,že keby sa postavilo metro podla môjho plánu,prakticky by to zrušilo celú ostatnú sieť mestskej hromadnej dopravy v Bratislave).Ťiež ďalším dlhodobým plánom
pre dopavu v Bratislave nerozumiem(do roku 2030).Zdá sa mi divné,predĺženie električiek z Rače a Zlatých pieskov do Vajnor.Síce medzi týmito oblasťami je perfektná ploca pre nové sídlosko,ale pochybujem že sa Bratislava bude takto rozrastať,veď už asi desať rokov sa hranice mesta skoro nemenia.Ďalšia podivnosť je naťiahnutie pomalých trolejbusov do Pertťalky ale dobre.Na záver by som ešte dodal,že som aj rád,že v Bratislave a najmä v Petržalke metro nie je.Stalo by sa totiž strediskom petržalských bánd.(Počul som,že sa nedoporúča prechádzať sa po Petržalke na večer,za tmy a pomali ani za bieleho dňa,aj keď názori sú rôzne).A ěste,velmi sa netešte na nové dialničné obchvaty okolo Bratislavy.Jedenásť rokov som sa z trolejbusu pozeral na kopy štrku a až po týchto jedenástich rokoch(možno aj viac)
tu začali stavať dialnicu Mierová-Senecká.
Bon-Cu skutocne som nim este nesiel nakolko u nas jazdia len v medzimestskej uprave (SAD).
Add1: TURBOVI uz funguje debil, spokojne ho mozete buzerovat na +421907169795-len mu dajte, donho sa zmesti...

Add2: Nech zije Moravcik a Zachar!- oni uz (pevne verím) dlho - v tomto meste a podniku zit nebudu, volby sa pomalicky blizia...

Add3: Chceli by ste nove vozy? aj ja. ale neteste sa predcasne, mozno v suvislosti s tymi volbami par serblov odniekal - zavisi od provizie - dovlecu, no nic prekotne to nebude... zas treba MASŇÁKOM vymenit autobusy, pavučinárov už odbavili a cingáči sú ako vždy osraní!!!

Add4: Držím Vám palce, nádej umiera ako posledná!
TBC - No veru som si vsimol, ze tam nic neubudlo 🙂
Ale co je podstatnejsie, ze ta krizovatka na SNP je uz vypnuta 🙂 HURAAAA...Od zast. na Obchodnej na to vodic dupol...a aj cez ktrizovatku letel ako siiip :-)))

Dr.#3763 - Ty si asi SORom este nesiel, ze? 😃
Bon-Cu> kua keby nebola taka zima tak to pojdem osklbat, ale sa mi dnes nescelo :))
O com to hovoris prosim ta?
1. Ja som nikde nepovedal ze nadavam na MHD
2. Viem kto moze za stav MHD v Bratislave
3. Ty sa nezaujimas viac, ty len kritizujes podla svojho subjektivneho nazoru
mam na mysli COLOR-a
piip-piip-piip?
Prave som si precital clanok o dialnicnom obchvate v Bratislave a musim sa prejavit (opat) ako vychodniar hrdy na vychodoslovensku metropolu-Kosice.Po Solarisoch nam mozete zavidiet aj dialnicny obchvat ktory je uz takmer uplne hotovy.
Vlastne az teaz ked sa o tom zacalo hovorit som si uvedomil ze Karosa 7/9+41 sa skutocne takmer oskrie o zem...Ale comu sa cudujete?Ja som si cital technicke parametre Karos 7xx a 9xx a dospel som k zaveru ze rad 9xx je vlastne 7xx len s odlisnym celom,svetlami atd.ale zakladna konstrukcia zostala takmer uplne nezmenena.Ale na Karosach 732 sa mi velmi paci jedna vec a to ze maju silny motor.Hore kopcom (na Podhradovu) si to slape az 65km/h!
ahoj mily cestujuci, v prvom rade dovol, aby som ti pekne vysvetlil, ze ja tiez riadne a casto nadavam na MHD, ale kedze som zistil ze to neovplyvnim, dal som sa na cestu zistovania pricin, PRECO TO NEOVPLYVNIM. V prvom rade preto, ze DPB, a. s. plati svojich zamestnancov za to, aby nieco robili, lenze nie je to prilis pravda (cest vynimkam). Za druhe: V jednote je sila a preto sme (no, ja nie) zalozili Klub. A teraz lahodka: na vine katastrofalneho stavu MHD v Blawe nie je DPB ako si mysli 99% ludi ale magistrat, ktory je 100% vlastnikom DPB a rozhoduje uplne o vsetkom. Nemam vela casu, tak to bolo len strucne vyjadrenie. Dufam ze ma chapes, ze ja som tiez len obycajny cestujuci, ktory sa o dopravu zaujima o nieco viac.
PS Keby si nechal kontakt tak mozeme diskutovat, alebo, ak si este tu, pod na chat.
Color, a co to ty mas za kriteria na hodnotenie autobusov? Takmer pre 100% cestujucich je dolezite to, ze autobus pride na zastavku a odvezie ich a nikoho nezaujima ze aky ma motor alebo prevodovku alebo co ja viem co. Podla mna si prilis zaujaty a mal by si zmenit kriteria hodnotenia a pozerat sa na tie autobusy z ineho pohladu.
Bon-Cu>noooo... d2k0 mi nahral stare prispevky ev.c. 1-1600, tak tak. A tie obrazky sa mi asi nahrali do cache len take polovicne a potom nic. A som refreshoval ostosedem ale nic, skusim teraz
d2k0>NIE 7927+28 ale 7727+28!!!
Doktor #3742>podla mna:
K741:slaby motor, ak je plna tak do kopca smer Kramare to taha 5-10 km/h maximalne
K732:hrdzavy srot, ale aspon ma dobre vykonny motor
Ik280/3:motor extremne vykonny, serbel extremne hrdzavy 😞
Ik412:viezol som sa iba raz, podla mna je to krpate
Ik415:no, som na vazkach, podla mna je to dobry voz ale prevodovka sa mi nepaci
Ik435:jeden z najlepsich vozov v blawe (bohuzial)
SOR:pip-pip-pip-pip-vrrrrrrrr-pip-pip-pip-vrrrrrrr(prevodovka)-pip-pip-pip(neviem co ale je to hnusne) ale inak dobry voz, aj ked sa nevozim casto
TAM 232:velmi vysokopodlazny, inak do kopca tahat vie...
TAM 272:dobry voz, vykonny, len ta vnutorna architektura je na ho...
Solaris: len keby tu nejaky bol, vsak?
---
Ten hnusny Ik280 ma riadiacu aj zadnu napravu, co? ten parchant vodic mi skoro jednu vrazil tou vleckou na prechode pre chodcov... bol na linke 94 a tam ako sa zataca z Vazky na Radliskeho...
Preco je to na Trnku tak, ze ked ide trolik zo zastavky smer Racko, tak mu na tom blbom semafore naskoci cervena? a preco ten semafor nie je na dopyt?
Vvšimol som si nový dizajn. Je super ;-))
Andy: pri ruzinovskom cintorine je to ok, tam su tie troleje namontovane od vystavby trate na dolne hony (teda tie, po ktorych sa chodi z mierovej na gagarinovu). ale na centralnom trhovisku sa troleje len jednoducho krizuju + sa da z mileticky odbocit doprava smerom na trnavku. a prichystane droty su aj zo zahradnickej na mileticku, ale doprava smerom na trnavske myto. ale uz som tade davno nesiel, vela sa mohlo zmenit. ale urcite bude stat za fotku ako bude trolejbus odbocovat na tej krizovatke, lebo to bude premiera.
tr3mp> Ked jazdila 202 a 201 cez mierovu, tiez sa nikto nepytal ci tam na krizopvatke su troleje, doteraz neviem ako tam mohli prejst...
citam, ze v 10.11. bude 205 na obchadzke v smere z trnavky do mesta odbocovat zo zahradnickej dolava na mileticovu. ale tam predsa neboli troleje !!! odkedy tam su? (alebo sa trolebus bude musiet rozbehnut a prejst krizovatku zotrvacnostou? 😉 viete mi niekto odpovedat?
tbc - OK, zajtra sa tom pojdem mrknut...ci to uz je 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.