Prave som si precital clanok o dialnicnom obchvate v Bratislave a musim sa prejavit (opat) ako vychodniar hrdy na vychodoslovensku metropolu-Kosice.Po Solarisoch nam mozete zavidiet aj dialnicny obchvat ktory je uz takmer uplne hotovy.
Vlastne az teaz ked sa o tom zacalo hovorit som si uvedomil ze Karosa 7/9+41 sa skutocne takmer oskrie o zem...Ale comu sa cudujete?Ja som si cital technicke parametre Karos 7xx a 9xx a dospel som k zaveru ze rad 9xx je vlastne 7xx len s odlisnym celom,svetlami atd.ale zakladna konstrukcia zostala takmer uplne nezmenena.Ale na Karosach 732 sa mi velmi paci jedna vec a to ze maju silny motor.Hore kopcom (na Podhradovu) si to slape az 65km/h!
ahoj mily cestujuci, v prvom rade dovol, aby som ti pekne vysvetlil, ze ja tiez riadne a casto nadavam na MHD, ale kedze som zistil ze to neovplyvnim, dal som sa na cestu zistovania pricin, PRECO TO NEOVPLYVNIM. V prvom rade preto, ze DPB, a. s. plati svojich zamestnancov za to, aby nieco robili, lenze nie je to prilis pravda (cest vynimkam). Za druhe: V jednote je sila a preto sme (no, ja nie) zalozili Klub. A teraz lahodka: na vine katastrofalneho stavu MHD v Blawe nie je DPB ako si mysli 99% ludi ale magistrat, ktory je 100% vlastnikom DPB a rozhoduje uplne o vsetkom. Nemam vela casu, tak to bolo len strucne vyjadrenie. Dufam ze ma chapes, ze ja som tiez len obycajny cestujuci, ktory sa o dopravu zaujima o nieco viac.
PS Keby si nechal kontakt tak mozeme diskutovat, alebo, ak si este tu, pod na chat.
Color, a co to ty mas za kriteria na hodnotenie autobusov? Takmer pre 100% cestujucich je dolezite to, ze autobus pride na zastavku a odvezie ich a nikoho nezaujima ze aky ma motor alebo prevodovku alebo co ja viem co. Podla mna si prilis zaujaty a mal by si zmenit kriteria hodnotenia a pozerat sa na tie autobusy z ineho pohladu.
Bon-Cu>noooo... d2k0 mi nahral stare prispevky ev.c. 1-1600, tak tak. A tie obrazky sa mi asi nahrali do cache len take polovicne a potom nic. A som refreshoval ostosedem ale nic, skusim teraz
d2k0>NIE 7927+28 ale 7727+28!!!
Doktor #3742>podla mna:
K741:slaby motor, ak je plna tak do kopca smer Kramare to taha 5-10 km/h maximalne
K732:hrdzavy srot, ale aspon ma dobre vykonny motor
Ik280/3:motor extremne vykonny, serbel extremne hrdzavy
Ik412:viezol som sa iba raz, podla mna je to krpate
Ik415:no, som na vazkach, podla mna je to dobry voz ale prevodovka sa mi nepaci
Ik435:jeden z najlepsich vozov v blawe (bohuzial)
SOR:pip-pip-pip-pip-vrrrrrrrr-pip-pip-pip-vrrrrrrr(prevodovka)-pip-pip-pip(neviem co ale je to hnusne) ale inak dobry voz, aj ked sa nevozim casto
TAM 232:velmi vysokopodlazny, inak do kopca tahat vie...
TAM 272:dobry voz, vykonny, len ta vnutorna architektura je na ho...
Solaris: len keby tu nejaky bol, vsak?
---
Ten hnusny Ik280 ma riadiacu aj zadnu napravu, co? ten parchant vodic mi skoro jednu vrazil tou vleckou na prechode pre chodcov... bol na linke 94 a tam ako sa zataca z Vazky na Radliskeho...
Preco je to na Trnku tak, ze ked ide trolik zo zastavky smer Racko, tak mu na tom blbom semafore naskoci cervena? a preco ten semafor nie je na dopyt?
Andy: pri ruzinovskom cintorine je to ok, tam su tie troleje namontovane od vystavby trate na dolne hony (teda tie, po ktorych sa chodi z mierovej na gagarinovu). ale na centralnom trhovisku sa troleje len jednoducho krizuju + sa da z mileticky odbocit doprava smerom na trnavku. a prichystane droty su aj zo zahradnickej na mileticku, ale doprava smerom na trnavske myto. ale uz som tade davno nesiel, vela sa mohlo zmenit. ale urcite bude stat za fotku ako bude trolejbus odbocovat na tej krizovatke, lebo to bude premiera.
citam, ze v 10.11. bude 205 na obchadzke v smere z trnavky do mesta odbocovat zo zahradnickej dolava na mileticovu. ale tam predsa neboli troleje !!! odkedy tam su? (alebo sa trolebus bude musiet rozbehnut a prejst krizovatku zotrvacnostou? viete mi niekto odpovedat?
Inac, som strasne zvedavy co bude DP robit, ked budu musiet aj Dieslove motory absolvovat emisne kontroly (neviem presne odkedy). Potom asi Ik280 skoncia, aleo bude vymena motorov.
cafte, pacienti!
dolezita informacia: Nevolajte ani neposielajte SMSky na moj mobil, nakolko dnes definitivne dodychal. Vlastne volat mozete, ale dvihne to odkazovka. SMSka dojde, ale neprecitam si ju a neodpiseim vam.
Toto obmedzenie plati az do odvolania (teda kym si zozeniem nejaky iny debil)
Toto je dalsia konstrukcna chyba Karosy B 741/941. Ten autobus nemoze mat silny motor, leby ho mal a vodic by dal kotol, tak by sa zadok oskrel o zem. Niekedy staci, aby bol ten Liaz ML 636 (ci aky to tam je) dobre nastaveny a ked vodic da kotol tak sa zadok nebezpecna priblizi k zemi. Toto sa kedysi stavalo bezne, ak si pamatate. Ale casom sa Karosy "zsrotili" (nie, to nieje preklep, zsrotili myslim) a teraz to uz nehrozi. Nech mi tvrdi kto chce co chce, ale osobne si ako strojar a konstrukter myslim, ze keby mala 741tka motor o vykone 250kW, tak by to s dobrou prevodovkou a plnym vozom oskrelo zadok o zem - a v Karose to dobre vedia, preto tam monovali same slabucicke motory.
Doktor #3742), nikto tu tusim nenadava na elektricky, tak asi by sa mali rozsirovat tie :-))
Tulenique #3744) - karosa ma motor umiestneny vzadu, dost daleko od napravy, takze je to vcelku logicke, inac to pri rozbehu v zakrute robi v zime aj take srandy, ze sa ti odlahci 2ha naprava a potom ju len tak mozes tlacit doboku :-)) ale nech sa karosa prehyba ako chce, este som nepocul ani o jednej ktora by sa v klbe aj rozpadla, co o ik435 povedat nemozem :-))
hehe...ja som minuly tyzden videl takmer rozlomeny Ik283 151x na linke 39 pri FEI, ale opacne ako byvaju Karosy...tu sa harmonika takmer dotykala zeme pod tiazou studentov :-))
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Bon-Cu