Tento tvoj prispevok jasne svedci o tom, ze vies velike nic. Dal si si vlastenca! Tvoja odbornost na riesenia verejnej osobnej dopravy je nulova, co si sam svojim prispevkom jednoznacne a nevyvratitelne potvrdil.
realita je taká, že ak bývaš na niektorej radiále a potrebuješ sa tam dopraviť z centra, môžeš striehnuť na Obchodnej alebo dole na Kamennom - a v každom prípade ti ide iba polovica spojov. Toto je úplne choré, a je to spôsobené tým nápadom za milión zvaným priečna os + Obchodná + tunel (ktorý je celkom fajn ako záložné riešenie, ale inak iba zavádza princíp bod-bod do zbernicového systému).
Aku demagogiu?! Precitaj si najprv, o com pisem, a potom sa k tomu "fundovane" vyjadruj... Kto tu pisal o razeni tunelov? K tratiam A a B a castiam Prahy, ktorych sa ich vystavba (ne)dotkla, som sa vobec nevyjadroval. Pisalo sa o hlbeni tunelov v podstatnej dlzke projektovanej trate. To sa dialo aj v Prahe, prave na trase C. A sice to ludia prezili, ale podstatna cast stavieb, co trase C (a magorstrale) stala v ceste, uz nie...
Skús napr. priamo v Bratislave Centrum vedeckotechnických informácií SR (www.ctvisr.sk), kníh o metre majú celkom dosť, stačí v online katalógu zadať výraz "metro"
?
Ved prave. Nie som stavbar, ale neviem, ci je len tak mozne spravit v ulici, ktora je z oboch stran obkolesena zastavbou, relativne hlboku a dlhu jamu. Neviem, co by to spravilo so statikou tych budov. Mozno vobec nic. Snad sa k tomu niekto fundovane vyjadri.
Ešte jedna dôležitá otázka, koľko by podľa Teba vyšlo postavenie prvej trate metra, čiže:
- trať Janíkov dvor - Trnavské mýto
- 12 staníc (Janíkov dvor, Juh, Veľký Draždiak, Stred, Zrkadlový háj, Chorvátske rameno, Železničná zastávka, Pribinova, Kamenné nám., Suché mýto, Hlavná stanica, Trnavské mýto)
- vozovňa Janíkov dvor
- vozidlá (pri dĺžke 9,733 km, špičkovom intervale 120 s a cest. rýchlosti 35 km/h je to tak 20 súprav po 5 vozňov)
Prečo sa tu zase niekto snaží širiť demagógiu ??? V prahe nieje len linka C ale aj A a B. A pokial viem, Staromestske namestie, Pražský hrad a vobec cele centrum stojí. Je to len dokaz ze metro sa da stavat aj pod rezervaciou UNESCO. Inak stavalo sa za plneho chodu mesta ? ? ? ? ? ? ?
Nie, prosim, uz dost, ja uz vazne nemozem. ? Nie, ja som nikomu na nic nenaletel. Ale dokazem vidiet, co sa s (verejnou) dopravou v meste dialo do nedavna, a co sa _mozno_ zacne diat teraz. A rovnako dokazem vidiet, aky bol problem ziskat z mesta nejake informacie ci vyjadrenie predtym, a aka je situacia teraz -- po otvoreni front officu, spristupneni novej webovej stranky a podobne. Ale mysli si co chces -- evidentne si jeden z tych ludi, ktorych nazor mi je celkom srdecne ukradnuty. ?
Tak tejto diskusie sa ja veru zúčastňovať nebudem. Janči tu 50.000 rozdiel v počte obyvateľov vydáva za tretinu, populárnu knihu pre laikov "30 let metra" používa ako odbornú literatúru. všeobecne sa tu len zaklína slovom "metro", to ja nemusím mať. A nakoniec, aj tak sa, dúfam, do BA nikdy nevrátim, tak si, pre mňa za mňa, postavte zo svojich daní trebárs aj metro z Ketelca do Chorvátskeho Grobu.
Cize to, ze v Prahe hlbenej trase C (a magorstrale) padlo za obet _mnozstvo_ nesmierne historickych budov, je ideal, ktoremu sa ma Bratislava priblizit? A ja pisem blbosti... Niekto tu uz vazne straca sudnost. Nie si ty nahodou pribuzny s istym Janom Prikrylom aka Dromologom? ?
Moment, ved nam tu uz v Bratislave nemam moc co historicky cenneho padnut za obet. Ten zvysok je aj tak viacmenej na smiech, tak co spravit hlbenu trasu komplet krizom cez centrum? A hned budu vyriesene aj dopravne vztahy v nom -- kedze v centre uz nic neostane, nebude tam ani musiet nic premavat...
Už mi je to jasné, ty si tiež jeden z tých čo naleteli Ďurkovskému, jemu nejde o riešenie dopravy ale o propagandu seba a svojich kumpánov. On zariadi výstavbu elinovej trate v Petržalke a to bude koniec, nič iné sa neudeje ? ? ? ? ?
Ako sa riešilo razenie tunelov Prahe, to Prahu vystahovali ??? Prosím prečitaj si dake knihy než napíšeš takú blbosť a potom napíš niečo lepšie, KNIHA - napr. 30 rokov Pražského metra ? ? ?
AD:1.čo sa týka prepravených ludi nesvedci o velkosti mesta, pretoze fakt je fakt a BA je o dost vacsia, skor to svedci o tom, ze MHD v takej forme aka tam je plne postacuje narozdiel od tej nasej, ktora musi ist pod zem, lebo uz to ludi nebaví a cim dalej tym viac zacinaju jazdit s autom. potom su zápchy a dopravne kolapsy. Ani mne sa nelubia tie napraskane prostriedky MHD a preto aj ja sa uz vozím autom, serem na taku MHD
"ked uz rekonstrukcia blbeho kolektora (ci co to robia na Dunajskej) sposobi prepadavanie sa trate nad nou... " - tu bude nad jamou len vzduch, ten sa môže prepadávať
Takéto riešenie je len námet na zamyslenie, možno by to v konečnom dôsledku kvôli všemožným prekládkam vyšlo drahšie ako razený tunel. ?
tak to asi tazko ked do Ruzinova ide z Karlovky priamo linka c. 9, ktora nemusi stat v ziadnych zapchach. a z DD sa da pohodlne a rychlo zist k elektricke aj peso.
Co sa cudujes? Ja mu verim, ved o tom som tu pisala pred par dnami, ze ja z DD /pre informaciu to je tiez v Karlovke/cestujem do fy na Prievozsku 1 hod a domov v zapchach /kedze pouzivam 3 - 4 spoje na kazdy si zober cakanie + tie zapchy/ aj 1 hod. 15 min, takze celkom je to 2 hod. 15 v jeden den, tak verim ze do Ruzinova 3 hod. kludne. To je tak ked nemame tu spravnu konstelaciu ako niektori tu velmi spokojni s urovnou MHD co sa o mne neda povedat!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
galiyosha
Moment, ved nam tu uz v Bratislave nemam moc co historicky cenneho padnut za obet. Ten zvysok je aj tak viacmenej na smiech, tak co spravit hlbenu trasu komplet krizom cez centrum? A hned budu vyriesene aj dopravne vztahy v nom -- kedze v centre uz nic neostane, nebude tam ani musiet nic premavat...
ROTFL