Mi nevrav ze ked pojdeme v nejakom Transite (v horsom pripade 1203kou), tak sme na tom lepsie. Hocikedy moze do teba vrazit nejaky kreten, vsak na tych dialniciach sa stavaju stale nehody. Musim ti oponovat, myslim ze skor dojdem do Modry cely ako krizom po europe.
Myslím, že podstatne väčšie riziko zabitia sa máš cestou vo svojom IGK z Bratislavy do Modry...
A až prinesieš svojmu zamestnávcateľovi cenu lístka, tak budeš vykopnutý až na mesiac...
Yale: asi nikto nechce celu Safkoelinu v intervale 1 min vyprazdnovat na Safku. Gro cestujucich by mali tvorit uzivatelia Tr3mpovej dogmy. V stave roku 2004 postaci interval 3-4 minuty a to mame na Safku uz teraz. Autobusy predsa nezrusime, len sa prerozdelia vykony.
Diky. My pojdeme vlastne do mestecka zvaneho Langen a pokial viem, je to niekde na predmesti Frankfurtu. Uvidime. IGK sa mi tam v ziadnom pripade nechce. Nepotrebujem sa zabit.
Keď nevieš čítať, ty tupý nekultúrny *****, tak choď do piči sám, cestou si môžeš aj pri***ať a nakoniec sa môžeš zavesyť na zastávku miesto cestovného poriadku. Cestovné poriadky tam vysia preto, aby seme o***ali takých debilných čurákov ako si ty.
Na trati samozrejme nie je problém. Na Šafku sa však budú zlievať dve najsilnejšie radiály plus ďalšia prípojná doprava. To znamená v špičkovej hodine na Šafko prídu tak dve 400-miestne súpravy za minútu, z ktorých značná časť cestujúcich bude vystupovať resp. prestupovať (teda pobyt v zastávke dlhší), a ktoré budú pokračovať ďaleko pomalšími trasami cez centrum. Pri 30-sekundovom zastavení už máš na námestí naraz štyri 42-metrové súpravy, plus ďalšie prípoje?
Rád by som sa mýlil... možno v okamihu slávnostného spustenia električky cez starý most zároveň oznámia, že práve začali raziť tunel pod Dunajom. Ale to už je naozaj pre optimistov...
Realistický odhad je taký, že "prvá etapa výstavby nosného systému" bude na pár desaťročí aj poslednou etapou, čo v zásade povedie k preferencii IAD a odlivu infraštruktúry z centra (čo sa deje už teraz). To však takisto nebude znamenať prospech pre električkovú dopravu, pretože v prípade zmien dopravných tokov najrýchlejšia reakcia je autobusová doprava.
takze tvoje ciselka (ktore su inac len hrou s tym co chces dostat, keby si tym istym prognostikom povedal ze tam chces hodnoty o polovicu mensie, kludne to zvladnu z toho isteho vstupu ):
18465 osob/hod / 400 (kapacita normalnejsej elektricky) = 46.1625 vozidla/hod, t.j. jedno vozidlo za cca 1.3 minuty ( 1 min a 18 sekund) na dosiahnutie uvadzanej kapacity.
Pri pouziti segregovanej trate to nie je ziaden problem, obdobne intervaly su uz aj dnes na elektrickovych tratiach tam, kde sa stretava viacero radial...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si
18465 osob/hod / 400 (kapacita normalnejsej elektricky) = 46.1625 vozidla/hod, t.j. jedno vozidlo za cca 1.3 minuty ( 1 min a 18 sekund) na dosiahnutie uvadzanej kapacity.
Pri pouziti segregovanej trate to nie je ziaden problem, obdobne intervaly su uz aj dnes na elektrickovych tratiach tam, kde sa stretava viacero radial...