Reply on: Janči #37009:
Myslis ze mne sa ukoncenie na Safku paci? Zo Stareho mosta by vlaky mali smerovat rovno pod zem! Tam bude bordel, to je mi jasne. Ale v Petrzalke nie je dovod mat podpovrchovy system. A vobec, styri dopravne systemy + integrovane vlaky (S-bahn) na polmilionove mesto, to je grc najvyssieho kalibru.Nemam konkretne vypocty, ale tramvaj v Petrzalke v prvom slede realne obsluzi asi 50k zo 100k ludi co v nej byvaju. Viac URCITE nie. Z tych 50k takych 40% pouziva auto, takych 15-25% sa nepotrebuje presunut cez most, ostava nam ca. 40% z 50k ludi, cize 20 000 ludi, ktori za den pouziju tramvaj (v dvoch smeroch, cize 40k jazd).
Ak budu mat vlaky kapacitu 400 osob a interval bude 90 sek, za hodinu moze byt prepravenych 16 000 osob. To je skoro celodenny pocet!!!
Ak si zoberieme kriticky scenar, cize interval 120 sek a 40 000 ludi, za hodinu moze byt prepravenych 12k ludi, cize za tri hodinky a nieco budu moct byt prepraveni vsetci co to potrebuju. A vies asi, aka je takato potreba realna.
Janči
1:nikdy nedosiahne takú dĺžku súpravy
2:toto platí pre BA:na 1000mm rozchode nikdy nebude možné mať tak širokú skrinu a ak niekdy hej tak s výraznými tech. problémami /podobné ako u električiek T, K2 a pod. - úzky podvozok=nízka stabilita a rýchlejši stupen vyheglania trate/
Ak si dakdo mysli ze sa niekedy prerobí cela siet na 14500mm rozchod tak nech sníva. Ale hlavný je ten dovod 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ? ? ? ? ? ? ? ? ?