Ja to nemienim jest! To je cisto teoreticka uvaha. Keby som sa chcel zabit, tak to spravim a neotravujem tu, nemysls? Takze kilo surovej muchotravky cervenej. Co by to asi sposobilo?
Nemas pravdu... Sedita sa povodne volala "Pecivarne Sered" a vyraba Horalky.
Opavia je ceska firma, a jej napadobnenina Horalok su Tatranky
Mila je Sedita, jen napodobnenina su CokoTatranky
To som zabudol napisat. Tak v prapade otravy a transplantacie pecene. Ja nepotrebujem muchotravky k tomu aby mi bolo blbo, uz som zvracal a mal vredy s psychyckych veci...
Milá Lucia, mohla by si konkrétne uviesť, kde v úseku Molecova - Nový Most SNP ide električka krokom z obavy pred vykoľajením s výnimkou hneď toho prvého oblúka? O koľko sa so mnou stavíš, že tá hnusná stará električka bude pri tom moste podstatne skôr ako ten slávny tzv. Duobus?
Mne teoreticky zaujimali klasicke cervene muchotravky, o zelenych to viem. Prave kvoli tomu, ze to tu citaju aj ludia znaly tejto problematiky sa pytam. Nehladaj za tym nejaky hlbsi zmysel.
Re fobust, muchotrávky: veľa, veľmi veľa. Ale ak sa chceš (rýdzo teoreticky) zniesť zo sveta otravou hubami, tak skús to isté len v zelenom, to stačí nepatrné množstvo a prestane Ti fungovať pečeň. Otázky na tému toxikológie konzultuj s Papyrom určite má ako medik nejakú tú prednášku na túto tému absolvovanú.
Samozrejme sa nestratia ani nepôjdu do tunela. Pôjdu ďalej k Novému mostu. Je rozdiel, keď je najmenší počet súbežných jazdných pruhov na určitom úseku jeden, alebo keď sú dva. Semafor pri Novom moste bude vždy pôsobiť ako hrdlo, ale v súčasnosti sa pred ním zápchy netvoria, tie vznikajú kvôli jednému pruhu v Podhradí. Zápcha (ak vôbec) by sa po dobudovaní druhého pruhu na nábreží tvorila až pri Novom moste a možno vôbec nie, pretože tu by sa už autá rozložili do pruhov pre odbočenie do smerov Petržalka, Staromestská a tie idúce rovno.
Ďalšou komplikáciou bude výstavba Riečneho parku (čo je to dnes za doba, že parky staviame a nie sadíme ? ) a Podhradia.
Prave ja som pocula, ze po nabrezi by chodili duobusy az pod N.most z DD /preto sa tesim, ze odpadne jeden prestup/, alebo az na Kol.nam. - ked sa tam toci autobus z Petrzky preco by sa tam nemohol tocit i z DD? Dufam ze som nepocula zle ved islo prave o to trochu zlepsit tu dopravu na DD, aspon povodne ta myslienka bola az pod N.most urcite nie len zvazat nas opat k elektrickam. A DD su pripravene na trolejb.dopravu /uz su tam osadene od zaciatku stlpy tohto typu/, len to treba dokoncit a duobusy by mohli /ak to teda fakt odsuhlasili ako prioritu to nam tvrdi i starosta /chodit vraj v r. 2006.
Nie je dôvod. Už sa pomaly dokončuje nadjazd Viedenskej nad Einsteinovou, na ktorý bude možné presmerovať 81 a následne môže pokračovať výstavba diaľnice aj v priestore súčasnej križovatky Einsteinova - Viedenská.
Chcel by som sa opytat ci autobusy linky 81 nebudu nejako presmerovane s trasy Kremnicka Einstainova,pocas vystvby dialnice.Nemôže to aj iné linky ovplyvniť?
V zásade máš pravdu, avšak je dosť možné, že duobusy budú premávať po trase (a v intervaloch) súčasnej 32 a 33 (aj keď to možno budú kĺbové vozidlá), teda nebudú riešiť problém presupu pri Riviére.
Lepšie riešenie by bola výstavba trolejového vedenia v trase DD - PKO - Staromestská - Hodžovo nám. Zápchy pri PKO do značnej miery vyrieši rozšírenie nábrežia, ktoré bude veľmi pravdepodobne skôr, ako TT na DD
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Kolko klasickych cervenych muchotravok by som musel zjest, aby som sa otravil? Zaujima ma to ciste z teoretickeho hladiska.