Pokial bude riaditelom Zachar, tak MHD nebude lepsia. Uplatky bral uz ked robil na zelezniciach. Kvoli tomu musel aj odist. Stazoval sa, ze nemoze spavat a budi sa zo sna. Keby nebral uplatky, tak by spaval pokojne.
Zase nejaky magor, ktory zrejme pouziva IGK. Potreba metra vznika na vyssich miestach jedine kvoli tomu, ze metro ide siroko daleko v TUNELI (a vieme, aky tunel to bude, vsakze ).
Súhlasím s tým, že v tomto konkrétnom prípade (zníženie prepravnej kapacity v Rači) zohrali dané objektívne udalosti svoju úlohu. Lenže problém je trošku v inom. Ľudia (cestujúca verejnosť) si platí dane i cestovné (jednorázové, či časové predplatné lístky, ktorými úveruje dopravný podnik) a za tie svoje peniaze v dobrej viere očakáva a požaduje adekvátne služby. Je to, myslím úplne korektné a uskutočniteľné. Predsa ak si kúpite nejaký tovar, či prijmete nejakú službu, tak očakávate aj adekvátnu hodnotu. Ťažko by ste z druhej strany neustále prijímali „vysvetlenia“ o objektívnych príčinách nedostatkových služieb, či kvality tovarov. Lenže v tejto sfére (a to bohužiaľ nielen v nej ) už dlhodobo rezonujú takéto „argumenty“. A odozvy sú preto také, aké sú. Ak by ste si však chceli vypočuť či už objektívnu alebo neobjektívnu kritiku, tak netreba chodiť ďaleko. Stačí sa kedykoľvek ráno previesť pomaly už hociktorým spojom (ak vôbec príde) a dozviete sa všeličo.
Okrem toho si myslím, že generálny riaditeľ by mal vedieť o všetkom a v konečnom dôsledku je zodpovedný za chod celej firmy. Je len na ňom akými kanálmi sa k nemu informácie dostávajú a akými spôsobmi riadenia zabezpečuje spätnú väzbu v prospech riešenia problémov. My nemáme a ani nehľadáme konkrétne dôkazy zodpovednosti, to nie je naša parketa, ale sme denne konfrontovaní s objektívnymi výstupmi. A s tými za „naše“ peniaze nie sme spokojní.
Nie som tak naivný, aby som nevedel, že je to všetko o peniazoch. Ale ľudí nebaví stále počúvať o nedostatku finančných prostriedkov, vysokých vstupoch, nedostatočnom vozovom parku (aj keď je to možno v niektorých prípadoch a momentoch objektívne dané), keď za poskytované služby platia značne vysoké sumy (aj z pohľadu ich zárobkov) bez zodpovedajúcej výstupnej kvality i kvantity. Veľa vecí by sa dalo v mnohých prípadoch riešiť aj ináč, k spokojnosti cestujúcej verejnosti (nemám na mysli teraz tento posledný prípad) a spätne aj vedenia DPB. Nie vždy totiž máme ten dojem, že tomu tak je.
Svojho času som sa v inej úvahe (ktorá sa k Vám možno tiež dostala – „Vážení páni Žinčicovia“ – ak nie môžem poskytnúť) zamýšľal nad týmito problémami z trochu širšieho hľadiska a záberu. Nie preto, aby som sa štylizoval do polohy ortodoxného kritika za každú cenu, ale aby sme hľadali východiská. Viem, že v štáte, kde nefungujú aj omnoho podstatnejšie veci, je to ťažké, niekedy skoro nemožné. Ale netreba sa vzdávať. A netreba sa ani báť iného názoru, iného uhla pohľadu. Samozrejme v medziach slušnosti, morálky a etiky.
Miroslav Daniš
Vsak ja viem... keby som sa tam narodil, tak by som bol rad ze som sa tam narodil, a rozpraval by som po madarsky, a vobec by ma nezaujmalo, ze moja praprababka bola nejaka Slovenka...
ale o to nejde... ide o to, ze my sme ako slovaci boli diskriminovani, a to by sme pravdepodobne boli doteraz... o to ide... i ide o to , ze vznik CSR nebola len taka hocijaka udalost jednotlivca...
Keby si tak uvažoval, tak môžeš mať sviatok 365,259 dní v roku, pretože každý deň sa stalo niečo, čo bolo pre niekoho dôležité...
A čo majú prázdniny spoločné so sviatkami? A čo je s nimi?
mame, ale myslim si, ze tento sviatok by s mal oslavovat, a skor ako nejaka panna maria (nic proti, to je len priklad).. nebyt toho dna, tak by k Nemecku patrila Bohemia a my by sme boli hrdi madari zijuci v hornom uhorsku... a sviatky?? mas namysli tohtorocnu karikaturu zimnych prazdnin? haha ? ? ?
Ja som im uz napisal. A kto je ten Michal Besedic netusim. V novinach som sa docital uz tolko polopravd a hluposti, najma na tuto temu, ze uz som to nevydrzal a napisal im. Aj ma tu v praci zje.... ze nerbobim to za co som plateny, ale venujem sa sukromnym veciam. A maju pravdu. Za to ma nikto neplati, ked su blbci a chcu zasa snivat, tak prosim... ?
Neviem ci to niekoho zaujima... ale ja sy myslim ze v BA by sa predsalen mala dobudovat elektricka... Metro je zbytocne...
Financne prostriedky ktore sa totiz daju (a aj bohuzial dali, a nic z nich nevzniklo okrem velkej jamy) do metra, by sa dali vyuzit omnoho efektivnejsie ako postavenim svoch liniek metra... Pokial by to metro zahrnalo okolite obce bratislavy, tak to ano..
podla mna bratislava je na metro prilis male mesto a metro by tu nebolo efektivne, to je, ako keby si devinska spravila vlastnu MHD na svojom uzemi... a mala by napr. 2 linky zo severu na juh a z vychodu na zapad.
Financne prostriedky na nakup metra by sa dali lepsie vyuzit na zlepsenie terajsej situacia, nakup novych vozidiel, zpodzemnenie Raciansekho myta a Trnavskeho myta, vybudovanie obchvatu a upravu ciest.. Mesto nema ani na obnovu vodorovneho znacenia, a my chceme stavat metro. A povedzme si uprimne, ze to metro bude aj tak po kratkom case vyzerat ako trat v tuneli...
tolko moj nazor na metro v BA
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy