Vážený pán riaditeľ Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Tak sa mi zdá, že musíte neustále dostávať tisícky ďakovných dopisov za vaše poskytované služby a úžasné vylepšenia vo „Vašej“ doprave. V tejto súvislosti si ale kladiem dve otázky : či ste masochista a tak úmyselne vybičovávate emócie cestujúcej verejnosti s možnosťou jej sprievodných znakov, ktoré by mohli úspešne doraziť k vám, alebo to v „dobrej“ viere robíte, len tie výsledky sú záporného charakteru a namierené proti cestujúcej verejnosti. Tak ale potom neviem akým manažmentom ste obklopený. Resp. viem.
Zredukovanie prepravných kapacít z Rače (a do Rače) formou nahradenia vozovej súpravy električky č. 11 kĺbovým vozidlom a kĺbovej električky č. 3 jediným vozňom zo súpravy umožňuje testovať cestujúcej verejnosti koľkonásobne sa dá prekročiť predpisovaná kapacita jednotlivých vozňov. Za toto ďalšie (jedno z mnohých) vaše „geniálne“ riešenie sa Vám musím poďakovať aj v mene ostatných cestujúcich v daných smeroch. Nevšimol som si totiž, že by v daných lokalitách (Rača, Krasňany) bol demografický vývoj degresívny, resp. by sa obyvatelia rozhodli nevyužívať Vašu vydarenú dopravu. Ale takýmito mysliteľskými činmi to k tomu smeruje aj s následnými dôsledkami na celkovú dopravu v meste a životné prostredie.
To, že ste „upravili“ trasu linky č. 7, neznamená, že vznikol objektívny dôvod na takéto zmeny. Viete, resp. by ste mali vedieť, že zlomovým bodom na tejto trase je Račianske mýto. Preto aj preprava ľudí do tohto epicentra je prioritná.
Ale po dlhoročných skúsenostiach s Vašou firmou ma to neprekvapuje. Len vždy očakávam, kam až to dokážete posunúť na úkor cestujúcej verejnosti, ktorá Vás živí. Len nebuďte prekvapení, keď Vás cestujúca verejnosť raz prekvapí.
Miroslav Daniš
Tak sa mi zdá, že musíte neustále dostávať tisícky ďakovných dopisov za vaše poskytované služby a úžasné vylepšenia vo „Vašej“ doprave. V tejto súvislosti si ale kladiem dve otázky : či ste masochista a tak úmyselne vybičovávate emócie cestujúcej verejnosti s možnosťou jej sprievodných znakov, ktoré by mohli úspešne doraziť k vám, alebo to v „dobrej“ viere robíte, len tie výsledky sú záporného charakteru a namierené proti cestujúcej verejnosti. Tak ale potom neviem akým manažmentom ste obklopený. Resp. viem.
Zredukovanie prepravných kapacít z Rače (a do Rače) formou nahradenia vozovej súpravy električky č. 11 kĺbovým vozidlom a kĺbovej električky č. 3 jediným vozňom zo súpravy umožňuje testovať cestujúcej verejnosti koľkonásobne sa dá prekročiť predpisovaná kapacita jednotlivých vozňov. Za toto ďalšie (jedno z mnohých) vaše „geniálne“ riešenie sa Vám musím poďakovať aj v mene ostatných cestujúcich v daných smeroch. Nevšimol som si totiž, že by v daných lokalitách (Rača, Krasňany) bol demografický vývoj degresívny, resp. by sa obyvatelia rozhodli nevyužívať Vašu vydarenú dopravu. Ale takýmito mysliteľskými činmi to k tomu smeruje aj s následnými dôsledkami na celkovú dopravu v meste a životné prostredie.
To, že ste „upravili“ trasu linky č. 7, neznamená, že vznikol objektívny dôvod na takéto zmeny. Viete, resp. by ste mali vedieť, že zlomovým bodom na tejto trase je Račianske mýto. Preto aj preprava ľudí do tohto epicentra je prioritná.
Ale po dlhoročných skúsenostiach s Vašou firmou ma to neprekvapuje. Len vždy očakávam, kam až to dokážete posunúť na úkor cestujúcej verejnosti, ktorá Vás živí. Len nebuďte prekvapení, keď Vás cestujúca verejnosť raz prekvapí.
Miroslav Daniš
El Sergio
P.S.1:Pracovat v sluzbach DPB moze byt naozaj zivotu nebezpecne ? ...