Na tram nie je šanca, pokiaľ nepoznáš polovicu DPB... Na trolejbus takisto malá šanca.. Ani PePa nemôže jazdiť na trolejbusoch, lebo vodičov trolejbusov je veľa a brigádnici by boli zbytoční.
Čaute Všetci !
? Mohol by mi niekto povedať , či sa dá v súčastnosti
jazdit s trolejbusmi v Blave alebo v Žiline popri štúdiu ? Myslím brigádnicky .
V Žiline totiž študujem a cez sobotu a nedeľu sa zdržiavam v
Blave . Chcem to vedieť iba zo zaujímavosti , pretože do 21. mám ešte rok . Trolejbusy ma veľmi zaujímajú . Nakoľko túto otázku nechcem klásť jednotlivým dopravným podnikom , hádžem ju takto do éteru . ?
Ja som tiež hovoril, že by to tam nemalo byť a ak áno, tak inou napríklad zelenou farbou, ale ostatný sa zhodli, že to nevadí a máme demokraciu takže to tak zostalo a neprotestujem.
No neviem, ale ak je to tak, zdá sa mi to čudné. Ja som vo svojom katalógu na po.imhd.sk tiež vyradil Ikarusy čo už teraz behajú po Nitre, Topoľčanoch a kde-kade.
Neviem ako dlho toto máte, lebo ja som si ten cieľ na Nivy všimol až tento rok (v júni 2003 buď ešte nebol alebo som naň nemal šťastie). No a... hmm... ako to slušne povedať... tiež sa mi nepáči
No tým myslím, že napr v katalógu medzi Ik280 sú aj PB-205AI či PB-911AG čiže vozy, ktoré patrili DPB existujú, ale boli odpredané do iných DP. Ešte je tam spomínaný odložený hostoričák 2881 plus ešte jeden ako zdroj náhradných dielov.
Ale ja s tebou úplne súhlasím, len jednoducho keby sa tie hnusoby negenerálkovali na pohon CNG, tak nekúpia nové. Ani diesel ani CNG. Vozíme sa stále a po vozovni by sa váľali polorozpadnuté vraky.
Re #36605 Vladimír: Ale v tom katalógu sú napríklad aj Ik280 ktoré jazdia za iné mestá, takisto nejaké Karosy, alebo nepojazdný TAMy 260, ktoré však sú stále vedené a tiež v Ikoch nie je poriadok(niečo je odložené ako historičák - tuším dva). Schopných vyraziť do ulíc je menej ako 500 vozov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír