Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
odkaz pre DPB: laskavo neminajte peniaze na nove natery elektriciek ked sa o ne potom nemienite starat!! za par dni po natreti su takisto zasrane jak boli predtym...tak naco to je dobre ?!?!?!? aby ste mohli zvysovat cestovne???

Bon-Cu> nejak nechapem co si chcel povedat :))
Ja za prve zrusene priecestie povazujem usek madzi konecnou 4 a 9 a Iuventu...Sak tam sa otacal kto chcel a kde chcel 🙂 Ale kludne by mohli zrusit aj to oficialne, ved je tam most 🙂
Dneska som siel domov 78 karosa 2301, fakt velmi dobry voz, tichucky, velmi rychly, proste urobil na mna dobry dojem, takze ho musim pochvalit.
Aj vodic bol fayn, ale ked v 80km/h prepalil na Trnavskom myte dva semafory na cervenu nebolo mi vsetko jedno...:-)
#3653:
myslel som nie trojklbovy, ale trojclankovy - dvojklbovy
to ze rusia prejazdy povazujem za super vec, vec je ich dost. Ale mohli by aj prerobit zastavky tak, aby hrana spodneho schodu licovala s nastupistom, pokial sa to da, lebo moze byt, ze sa tam voz oskre, ale v Brne som to tak videl. Velka sranda bola ked som nastupova. Instinktivne som dvihal nohu na prvy schod, ale ten bol v rovine s nastupistom, tak som len stupil do vzduchu. Ked som si to vsimol, tak som uz bol vo voze, ale taketo riesenie urcite zvysi rachlost nastupu / vystutpu, cize skrati jazdnu dobu.
pokial si pamatam, tak tn trojklbovy ikarus vychadzal z Ikarusu 280! Takze to vyzeralo ako skutocny tank na kolesach. Iba si nepamatam, ako to bolo s napravami, t.j. ktrore su hancie a hnane, resp, riadiace a riadene. Ale asi to bolo takto:
1. naprava riadiaca (ako ik 280)
2. naprava hnacia s dvojmontazou (ako ik 280)
3. naprava v prvom vleku bezna naprava s dvojmontazou (ako 3. naprava v Ik 283)
4. naprava v poslednej casti riadiaca (ako v Ik 280).
ale toto iba tipujem, lebo som tu fotku videl velmi davno v novinach. Ale fungovalo to - otazka je, ci to v tych rokoch uz bolo treba. Ved si vezmite, ze v 70. rokoch vam uplne stacila kachna - a dnes su nacpate duplaky, cize trend je k vozidlam velkej kapacity a to ako pri elinach, tak pri autobusoch a trolikoch. Dnes by to bodlo, to je jasne, ale pred takymi 15 rokmi to bolo zbytocne velke. Neviem sice, aky stary ten voz bol, ale urcite dost, nakolko vychadzal z ikarusu 280.
#3650 Beus: Ten renault som uz na fotkach videl, a kdesi som pocul aj o jednom prototype dvojklboveh ikarusu. Akurat mam pocit ze sa to moc nepresadilo, lebo kapacita je sice fajn, ale ta manevrovatelnost za vela asi nestoji.

ad rychle eliny: ja by som zacal rusit aj zastavky. V takej Raci, Ruzinove, Karlovej Vsi, Dubravke by bohate stacila 1/3 - 1/2 zastavok.
Beus: Hm, nebud prilisny optimista... este je treba vela spravit. (Napriklad porusit zastavky, podla mna aj vyriesit centrum (teda Obchodnu, lebo tam sa rychlo neda) a zlepsit stav trati.) Ale aspon je to maly krocik spravnym smerom. 😉
D3k0: hura, dik, uz sa tesim vopred (dufam ze nie zbytocne) ;))
Inac mam par napadov este aj na vylepsenie chatu, ale to je mozno na dlhsie 😉 kazdopadne, aj tam ale aj tu, na fore, by som navrhol jedno male nenarocne zlepsenie - v hlavicke prispevku pisat okrem datumu aj den v tyzdni (Pon, Uto, Str, ... alebo nejak inak), tiez by to zvysilo prehladnost 😉
tbc: no hura, zeby sa nas sen o rychlej elektrickovej backbone pomaly zacal zacinat naplnat? :))) chvalim kompetentnych, tie prejazdy fakt treba rusit kde to len ide.. 🙂
tulenique: Heh, tamto je sice fikcia, fotomontaz, a keby to skonstruovali, nevyzeralo by to presne takto, ale inac 2-klbovy autobus uz Renault vyprojektoval, skonstruoval a aj to jazdilo, takze take nerealne to zas nie je 😉
huraaaaaaaaaaa...oni tie prechody zrusili!! konecne sa nieco robi na podporu elektriciek....po zruseni prejazdu na segnerovej su to uz dokopy tri zrusene 🙂
Beus/Kockac/Si: Ten bug a jemu podobne su opravene, na web pojdu v ramci updatu cez vikend.
Doktor: Aj Andymu mozete v pohode tykat, ved ma 16! 🙂

Andy/Doktor: Ja mam pre zmenu dalsiu dobru skusenost - tentokrat vodic 2322 poctivo cakal na vsetkych cestujucich. Naopak, vodic 4308 (dnes jazdi na 4849) je vzdy nervozny, priviera ludi do dveri a nadava im. Vodic 1510 pre zmenu zatvara dvere asi 5 sekund po otvorenie. Tieto dva vozy su na 68 a 198.

JOEY: Tak ja sa ti teda vyjadrim k tomu, co si napisal Andymu: Aj ked to mozno trochu prehnal, nepoznas ho, nevies, co je za cloveka, a preto nemas pravo o nom hovorit, ze je primitiv. Keby bol primitiv, nedaval by take stupidne otazky ako... vies kto.
Zase som tu nebol par dni, preto xcem napisat par poxval a nejaku kritiku na DPB:

1. Bol som ocareny, ked X14 ukazovala zastavky na celej trase, dokonca na konecnej "Konecna zastavka, prosim vystupne".

2. Tiez sa trochu zlepsilo informovanie cestujucich o zmenach v MHD.

3. Tie nove listky maju znamenat co? Preco tam stale nie je (na 30- a 60-minutovom), ze plati 45 resp. 90 minut cez vikend? No a ten design... No neviem neviem. Ale podla mna je zdrazovanie vzdy lepsie ako obmedzovanie dopravy, ktora sa uz viac ani obmedzit neda...
Ak by niekoho zaujimali aj dovody opatovneho zvysenia cestovneho tak tu su aspon niektore, o ktorych som pocul:
1) rastuce vydavky na nahradne diely
2) postupna renovacia vozoveho parku
Ako je vseobecne zname, so zvysenim cestovneho sa automaticky zvysuje i pokuta ak si listok neoznacime, alebo zabudneme, atd...
#3636 Martin: To fakt bude existovat trojclankovy trolik??? To si skutocne neviem predstavit v prevadzke.....

ad prejazdy: zrusil by som skoro vsetky!!!, nechal by som 1 ks pri PKO, potom az pri odbocke na devin (tam by som dal semafory), a potom az dakde ako koncia eliny 4 a 9. Prejazdy treba rusit, akurat treba umoznit tocit sa na semaforoch!!!!
skleroza....a este by som navrhol zrusit aj ten medzi pko a lafranconi (blizsie k pko), lebo su tam dva...tiez nehodove...
a do petrzalky mozes chodit autobusom cislo 92 :o))
ten nech tiez zrusia (nemyslim ten co je pri OMV, ale dalej jak bude teraz ESSO pumpa)...ved otocit sa da aj jak sa odbocuje do devina....
#3625 Turbo, #3628 Andy: Dnes som videl TRSky 7301-2 na Trnavskom Myte na linke 4 v smere na Zl.Piesky okolo 19.00.
#3637 TBC: Ten pri Lafranconi rusia/rekonstruuju (videl som tam robotnikov), ale ten pri Botanickej nech nerusia!!! ten potrebujem....ako sa inak dostanem z FEI STU do petrzalky autom???? Inak prejazd pri botanickej je uz dost rozbity dost dlho......mozno mi ho nezrusia...

Ale ked sa na to pozriem z nadhladom, tak s tym rusenim suhlasim na 100%, ved otocit sa mozem aj na odbocke pri dlhych dieloch....akurat su tam semafory a tak mozem za to dostat pokutu. Takze som za rusenie prejazdov, ale nech potom umoznia tocit sa na svetelnej krizovatke nedaleko. Potom by som zrusil aj vsetky prejazdy cez trat na Ruzinovskej ulici, nechal by som len ten na Tomasikovej ulici...nic viac.
Pani lucim sa s vami odchadzam na "Toulky ČR II".

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.