OD Tesco stratilo zákazníkov z Vojenskej nemocnice zrušením zastávky pri VN. Ked sa uz musim dotrepat na Patronku, nepojdem do Tesca ,ale rovno domov.Dakujeme
Vcera som slubil ze sem hodim nejake info o akcii v TUMYSe. Takze schodza sa nakoniec kona az 21. oktobra o 16 45 v zavodnej jedalni. A teraz program( viac menej co spomenul aj Martin Fundárek ( #36391 ) ) ...zrusenie zahrad a vybudovanie 4 prudovej estakadovej cesty na pylonoch na Cintulovej...prekladka elektrickovej trate z Racianskej ulice na ulicu pri Bielom Krizi s podjazdom popod zeleznicnu trat smerom na Kandarovu...stavba pri trati na Skalickej , kde ma stat patposchodovy obytny dom... Samotna pozvanka je od Obcianskeho zdruzenia Biely Kriz..
?
Holt, slintyhnus je slintyhnus, tam si asi nepomozem...alebo nadskocim, pripadne sa postavim na niektore volne sedadlo
No, hej, financie...bohuzial...mne neunika, ale som idealista, ktory dufa, ze nie vsetko sa vzdy musi riadit tymi dementnymi financiami...no vyzera to tak, ze cely svet sa toci len okolo nich, a cim dalej tym viac...co je...velmi smutne...a na skodu Bohuzial, cim dalej, tym viac vyhravaju prave debilne prachy nad ludskostou a zdravym rozumom...ale darmo si drat klavesnicu, aj tak je to len hadzanie hrachu o stenu... ?
Prekládka električiek je fáma, ktorú rozširuje zopár ľudí, ktorí majú asi záhradky v blízkosti železničnej trate. Vadí im to, že tadiaľ pôjde obchvat - náhrada Račianskej (v úseku Pionierska-ŽST Vinohrady). Aby nachytali na protestné akcie viac ľudí, pustili do éteru nezmysly o prekládke električky. (Mimochodom, petičný výbor petície proti viac-menej akejkoľvek výstavbe tvoria ľudia, z ktorých ani jeden nemá bydlisko nieže na Bielom kríži, ale ani v treťom obvode...).
Inak, aby som bol objektívny: pri projektovaní obchvatu sa zvažovala aj prekládka električky - od Palmy by išla po ul. Pri Bielom kríži, na jej konci by podišla obchvat a popri trati by išla na Vinohrady. Táto možnosť ale padla a v návrhu územného plánu je iba krátka prekládka na Vinohradoch - trať od Rače uhne popri násype kúsok doprava a oblúkom popod obchvat sa vráti späť. Konečná i s domom nad ňou padnú za vlasť. Nová slučka sa má vybudovať pred Predmestím (hoci podľa môjho názoru by sa mohli električky otáčať vo vozovni).
A až sa raz povezieš v slintyhnuse kde určite cez zadné okno nič neuvidíš, aj keď tam je, tak to budeš riešiť ako?
Páni, uniká vám základný zákon financií...
No ako bolo v TUMYSe ? Dozvedel sa niekto nieco o tej prekladke elektriciek ? Bo diskutuje sa tu o hovadinach ako reklamy, linka 17 a pod. a toto ak je pravda o tej prekladke, tak to je skutocna tema na diskusiu!
Reklamy na cele vozidlo su zaujimave a priznajme si, neprehliadnutelne. Je ale pravda, ze cez polepene okna je niekedy naozaj zly vyhlad. Mna osobne asi najviac "vytacaju" reklamy na zadnych oknach, nech pozeram ako chcem, naozaj neviem, co za spoj to ide za nami ...
Mimochodom, reklamy lepit vedia, no odstranovat nie. Naposledy som videl zaujimavu kombinaciu reklamy na studentsky Eurotel klonovanu s reklamou na Triangel (na dverach) ☺
Óóó.... presne tak! Najlepšie je hneď zanadávať, pourážať, čo na tom, keď aj neoprávnene.
Keby sa vážená unúvala čítať oznam až do konca, istotne by vedela, že linka 17 jazdí "popri Dunaji" len smerom do Karlovej Vsi a iste aj to, že tak jazdí len dočasne a po oprave príslušnej výhybky bude jazdiť aj smerom do Karlovky cez Kapucínsku.
Papyr v krákom CNG-buse je prehriatý chladič skoro pod nohami vodiča(teplota okolo 90-100C) s ktorého sa odparuje(teču skoro všetky) nerznúca zmes(alikol...) ktora je vháňaná pod vozidlo(aj do kábíny vodiča)za podpori burácajuceho ventilátora.A sedieťv prievane vedľa otv. okna...A ešte-na tričko a krátke nohavice zabudnime niesme v Prahe...
Uplne suhlasim, len s jednou vyhradou - zadne skla vozidiel z toho nevynimajuc. Na sklach nemaju akekolvek patlanice co hladat, ci uz je to bocne, alebo zadne sklo. A tie "polopriehladne" folie tiez, kedze cez ne je vidiet takmer to iste ako cez sveter - nic, a aj to neostro. Ked raz vyrobca na vozidlo umiestnil sklo, tak asi za ucelom presvetlenia interieru a najma viditelnosti z vozidla von. Inak by sme tam kludne mohli dat plech, bolo by to lacnejsie, menej narocne na udrzbu, odolnejsie voci vandalom, a hlavne by sa nan jednoduchsie lepili reklamy. Mne osobne velmi vadi, ked sa veziem v autobuse, ze sa ani len nemozem pozriet dozadu, co pristavilo do zastavky za nami, pripadne co sa k nam blizi. A tiez ked som v pozicii vodica, ked mam poloprazdny voz, ze cezen vidim, tak aj ja obcas vyuzivam zadne sklo na pohlad dozadu.
Však a čo iné sú Dlhé Diely než lazy? Veterná Hôrka! Wuthering Heights! A podľa tónu príspevku usudzujem, že tam aj bývajú riadni lazníci! A ani počítať nevedia, pretože 1,7 za minútu, to by nebolo 35 električiek za hodinu ale 102 električiek za hodinu.
Mno, tak to s tou 17kou dopadlo presne ako som predpokladal. Ranná špička trvá 2 hodiny, poobedňajšia 7-čka sa tiež neroztrhne - 4 hodiny. Takže ďalšia výrazná redukcia na račianskej radiále. A najkrajšia je tá 17ka z Karlovky čo ide ku Tescu a ďalej ako 14... presne ten odchod čo by bol potrebný na názov študákov na Račianskej na 8.00 ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek
Inak, aby som bol objektívny: pri projektovaní obchvatu sa zvažovala aj prekládka električky - od Palmy by išla po ul. Pri Bielom kríži, na jej konci by podišla obchvat a popri trati by išla na Vinohrady. Táto možnosť ale padla a v návrhu územného plánu je iba krátka prekládka na Vinohradoch - trať od Rače uhne popri násype kúsok doprava a oblúkom popod obchvat sa vráti späť. Konečná i s domom nad ňou padnú za vlasť. Nová slučka sa má vybudovať pred Predmestím (hoci podľa môjho názoru by sa mohli električky otáčať vo vozovni).