Konkretne pre Teba tam v tejto chvili visi 160 (and still raising) mailov z adries @imhd.sq, ktore Ti pravdepodobne nikdy dorucene nebudu, lebo maju takeho sendera ako maju
Inak co sa tyka znalosti linkoveho vedenia pred a po precislovani (a prevodovej tabulky), som uplne ten isty pripad co Ty
Pardon, nie zo Smolenickej, ale z Holicskej, a nie presne to iste, ale podobne chaoticke, ked rano ide do mesta z jednej zastavky a poobede z druhej...
Hm, pouzijes sedem prirovnani, z ktorych sest je minimalne spornych. Ja pri naslendnej reakcii to jedine, ktore podla mna sporne nie je, opomeniem a uz ucelovo vynechavam a demagogicky zavadzam... Nuz dobre. Prirovnanie a-22/a-49 som opomenul jednoducho preto, ze by mi vobec nevadilo, keby si a-49 zrusil a a-22 modifikoval tak, ze by v sedle jazdila len na trase sucasnej a-49. Preco by mi to nevadilo? Lebo je to velmi podobne napriklad aktualne modifikovanej d-4, voci ktorej tiez nic nemam. Aj tak si vsak myslim, ze nemozes porovnavat precislovanie existujucich liniek so zavedenim novej linky modifikaciou trasy linky uz existujucej...
Opat vsak zdoraznujem jednu vec: PREHLIADOL SOM, ZE SA D-17 NEVRACIA PO OBCHODNEJ! To moj nazor na celu situaciu mierne meni, stale sa mi vsak vytvorenie novej linky jazdiacej len dopoludnia nepaci, lebo zbytocne zvysuje uz aj tak znacny chaos v bratislavskom linkovom vedeni...
A k tomu, ze by z jednej zastavky linka odchadzala rano v inom smere ako v popoludni... No a? Ved v sucasnosti sa u linky a-96 deje na zastavke Smolenicka presne to iste. (Tento argument je asi rovnako diskutabilny ako tvoje prirovnania...)
A ked sa odniekial vracaju maily o nedoruceni, ci nebodaj automaticke odpovede, tak sa to bezne riesi tak, ze sa dotycna adresa nutene unsubscribne z mailing listu, a od otravnych mailov je pokoj. Pripadne sa vyrozumie dotycny, ze bud si s tym nieco spravi, alebo ma smolu. Je to tak strasne zlozite riesenie?
Velmi dobry napad, az na to, ze tie maily prestali chodit uplne...dakujem, o take napady naozaj nestojim...kazdy rozumny MTA maily z neexistujuceho sendera bez debaty odmietne... neviem co je na tom napade dobre, fakt...
A D3k0 by mal najprv trosku rozmyslat nad dosledkami, nez nieco taketo vymysli... kazdopadne by som bol velmi rad (a nie som sam), keby tie maily zacali znova chodit...
a to akosi nie je dosiahnutelne inak, len opatovnym nastavenim @imhd.SK do odosielatela.
A este poznamka: ti, ktorym maily napriek tomu chodia, by sa mali stazovat spravcovi servera, na ktory im tie maily chodia, ze maju amatersky a deravo nakonfigurovane MTA (mail transport agent), lebo im to akceptuje maily z hocijakych neexistujucich adries ? ?
Paze.... KTORY PAKO menil nastavenia adresy odosielatela pre novinky atd? Neviem kde sa to nastavuje, ale nejaky somar tam nastavil @imhd.sq, takze sa nemozeme divit, ze normalne stroje odmietaju maily s takymto senderom... v mail queue ich visi cca 350 (and still raising) nedorucitelnych, drviva vacsina pochadzajuca z cokolvek@imhd.sq ... SQ ... koho to bol genitalny napad...? ?
A pravdepodobne toto je dovod, preco to prestalo chodit... ?
Povodne som myslel ze mi to zachytava spamfilter, tak som poslal dost nas.aty mail do Nextry, ale zistil som ze chyba nie je v tom (ale aj tak mi odfiltrovali zopar dolezitych mailov). d3k0v1 vraj chodia maily OK, tak neviem. Ale mne neprisiel mail ani z novinky, ani ked som sa chcel znovu registrovat, a nielen na color@iMHD, takze...???
Len to treba rychlo pisat sem, kym to z Pravdawebu nezmizne, VSAK??? ?
Sprejerom - aký požičaj, taký vráť
BRATISLAVA U nás nezvyčajnou odvahou sa vyznamenali zhrození cestujúci v električke číslo 9, ktorá išla z Karlovej Vsi do centra mesta. Dvojici mládencov zabránili zničiť sprejerskými nápismi vnútrajšok vozidla. Okrem toho zavolali policajtov, ktorí si na 20-ročného Pavla a o štyri roky mladšieho Tomáša počkali na zastávke. "Vďaka cestujúcim je škoda zanedbateľná, iba niekoľko sto korún. Chlapci stihli pomaľovať len sklenené časti vozidla. Čerstvá farba išla ľahko dole, poradili si s ňou dielenskí pracovníci," povedal riaditeľ divízie Elektrické dráhy Dopravného podniku Vladimír Rafaj. Podľa odhadov sprejeri v tomto roku narobili v električkách a trolejbusoch bratislavského dopravného podniku škodu za asi 1,5 milióna korún. "Vandalstvo je u nás takmer na dennom poriadku. Vozne sú počmárané fixkami, sprejmi, polepené nálepkami, okná doškriabané diamantom, o ničení označovačov cestovných lístkov a sedadiel ani nehovoriac," zhrnul Rafaj. Netuší, ako zabrániť takému vyčíňaniu. Možno vraj treba začať výchovou doma a v školách. "Ľudia by si mali viac všímať, čo sa deje okolo nich, ako sa stalo v tomto prípade. Aj preto, že opravy platíme všetci aj z našich daní," nabáda. Dopravný podnik sa snaží predchádzať škodám tak, že používa kvalitnejšie laky, z ktorých ide sprej ľahšie dole. Intenzívnejšie čistenie vozidiel vyžaduje od dodávateľskej firmy, "aby sa takzvané umelecké dielo nevozilo dlho". Dvojica mládencov sa vzhľadom na malú škodu, ktorú v električke spôsobila, s najväčšou pravdepodobnosťou vyhne postihu. Ako by Rafaj zareagoval, keby sa so sprejermi stretol? "Asi by som sa snažil potlačiť vášne. Zavrel by som ich do dielne, kde by museli chemikáliami čistiť posprejované vozidlá. Celkom účinná sa mi zdala reakcia jedného nášho vodiča, ktorý deti prichytil. Celý sprej vystriekal na ich oblečenie."
Ak boli moje tvrdenia podla teba demagogicke, tak aj ty mas demagogicke argumenty. Ucelovo si vynechal moje prirovnanie ku 22/49, ktore NECHODIA sucasne...
Andy: Problem je, ze ta vyhybka nema prestavnik... Ale az sa trabusti zobudia, tak L17 pojde hore SNP do tunela. Mimochodom, dalsi dovod, preco by bolo oznacenie 7 blbostou - rano by si zo zastavky Nam. SNP isiel 7kou do KV a poobede do hajika...
Andy