Precislovanie nastupist na ASMN bolo podla mna krokom vpred... najma pre cestujucich co nechodia z ASMN kazdy den je sucasne oznacenie/cislovanie/ prehladnejsie...
Na Zatisi sa sice da na L58 prestupit, ale musis ist kusok pesi a cez krizovatku, kt. nie je prave z tych, ktorou som rad prechadzal (v lete takmer denne).
Ale je nieco ine, ak 4ka ide po ZP alebo Zatisie a ine ak 7 ide po Nam SNP a spat Obchodnou, alebo ide cez Jesenskeho do KV... Neverim tomu, ze by ludia v meste pochopili, ze rano musia ist v smere do Race na 7 na Nam SNP a poobede na Kamenne nam. Nic by som nepovedal, keby sa rovnakym cislom oznacili vozy, co koncia rano v Dubravke a poobede v KV, ale toto je kapanek ine. Otazne je, co je lepsie pre cestujucich.
Niektore linky v inych mestach maju bezne 5 konecnych zastavok a cestujuci musi kuknut, pokial voz ide. Trasa sa nemeni, iba podla potreby predlzuje alebo skracuje. ?
Vy ste urcite neboli v Japonsku, kde po JEDNEJ trati (nieco ako rychlodraha) jazdieva niekedy az 20 (!) roznych vlakov s rovnakym oznacenim! A to do toho neratam vselijake pripoje a odpoje, ktore idu potom bocnymi tratami. Proste rozpoja vlak, predok pokracuje doprava a zadok dolava).
Podla mna by bolo rozumnejsie ponechat trasu linky 7 tak, ako je s tym, ze ranne spoje by mali ciel "KARLOVA VES" a v cestovnom poriadku by bolo oznacenie * alebo take cosi. Mala cedulka na prednom okne nic nezmoze (vid napr 92ku iducu po Jungmannovu alebo este lepsie 34ku, ktora konci na Sancovej; vela ludi si to nevsimne). Samozrejme je najlepsie vypravovat na tuto linku vozy s BUSE... A 17ka sa moze rusit.
Vid napr. linka 7 v Prahe; v spicke jazdi az po Sidlisko Řepy, normalne len po Kotlářku.
Myslim ze nikto tunak sa tomu tak nerozumie ako isty ludia v DPB. Inac, zacinam mat tusenie, odkial vznikla linka 17. Vypraval som sa s jej tvorcom uz velmi davno a zartoval som na temu linky 17. Musim sa ho opytat ci to ma nieco s tym spolocne. ?
Hmm, no asi som nadpriemerne inteligentny, ale ja by som sa vyznal v linke 7/17
Re #36187 galiyosha: Tak to potom mozes linku 49 precislovat na 22*, 37 na 30*, 25 na 21*, 94 na 93*, atd... lebo pri vsetkych tychto linkach plati, ze podstatnu cast trasy idu spolocne. Len si predstav, ako by to vyzeralo v meste, keby linka 7 stala v oblasti Kamenneho nam. aj na Nam SNP, aj na Kamennom nam. a este aj na Jesenskeho. Clovek aby sa z toho zblaznil... 7 != 17 po Namestie SNP. 7 == 17 po Blumental a odtial su to dve rozdielne linky. To by si potom mohol aj linku 3 oznacit ako 5* a linku 11 ako 5** (mimochodom dlzka rozdielnej trasy L3 a L11 je zarucene mensia ako dlzka rozdielnej trasy L7 a L17) a 202 ako 201* a tak dalej. Zda sa mi to pritiahnute za vlasy - ale hodne...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Myslim ze nikto tunak sa tomu tak nerozumie ako isty ludia v DPB. Inac, zacinam mat tusenie, odkial vznikla linka 17. Vypraval som sa s jej tvorcom uz velmi davno a zartoval som na temu linky 17. Musim sa ho opytat ci to ma nieco s tym spolocne. ?