Dik, ozivil si mi stare spomienky A krasne tam vidno to SD-ckove "vysoke" zadne sklo (ktore nemala a bolo zacapene igelitom, co sa tam akurat urval) Skoda ze predne celo uz ten voz nemal povodne, s nedelenym celnym sklom
Inac napravu mal ten voz Leylandovu...ale tak ma napadlo...vychadza mi to tak, ze ZF-ka mala 6-ku sprevodovanu 1:1, presne tak ako si myslim z jej zvuku a zhodnosti sprevodovania s klasikami, a Leylandka ju asi mala rychlejsiu, a tym padom mi to sedi s tym, co som pocul o tych vozoch reci, ze dali aj 160...pretoze pri tamtom sprevodovani s tou ZF-kou by to tolko urcite nedalo, az taku velku otackovu rezervu uz ta ML630-tka nemala
Uhm Aj s tou ZF to slo tusim 115-120 bez akychkolvek protestov, viac sme pre istotu neskusali
Kazdopadne, ta ZF bola 6+R, ale s tym, ze ako vravim - stupne 2-6 zhodne s 1-5 na klasickych 5+R prevodovkach, len posunute napravou a diferakom do vyssich rychlosti (na 5-ke to tahalo priblizne tak, ako bezna SL11T na 5-ke, ale bolo to sprevodovanie a zvuk ich 4-ky).
Ale ked vravis, ze na Leylande boli 1-5 sprevodovanim zhodne (ak som Ta spravne pochopil), tak to muselo byt nieco uplne ine. Tym padom 6-ka musela mat dost rychlejsi pomer nez 1:1 (na klasikach ma 5-ka pomer 1:1)...alebo mozno tie nizsie rychlosti boli sprevodovane uplne inak, len to v manualoch nebolo
Viem len, ze mi ktosi spominal, ze na tychto SD-ckach zavarovali kulisu na 6-ke, aby sa nedala zaradit, lebo s tym vraj moc lietali, a z tych rychlosti to malo vraj problem ubrzdit
Kazdopadne neviem, co teda robila ta ZFka v SD11 z 1968 s vyr.c. 009
No pokud se nepletu a jel sem s Beusem tak by to melo mit 6+r dokonce tu 6 mam i nekde na videu. Jinak max co to jelo , tak tusim 115. muzu ti meilnout video .
tak to muselo být ještě něco jiného, protože ty Leylandy byly (alespoň dle vyjádření řidičů) 6+R, přičemž u pozdějších ŠD bylo 5+R; stupně 1-5 byly shodné, stupeň 6 byl udáván jako "dálniční" (v knížce pro obsluhu) a prý se to na něj dalo pěkně hulit
Vazeny pan Pavol, nase stranky nie su strankami DPB, a.s. Cestovne poriadky, ktore mame uvedene na strankach opisujeme v ramci moznosti a nasho volneho casu zo zastavok (!), pretoze DPB nie je ochotny nam poskytovat udaje. Oni radsej daku data strankam www.cp.sk, kde cestovne poriadky mozno po 10 minutach hladania najdete. Preto prosime o strpenie. Dakujem.
Dobry den, chcel by som sa opytat kedy bude zaktualizovany cestovny poriadok linky 22, autobus Na hriadkach DNV - Národný Onkologický ústav
Prikladám kópiu článku z Bratislavských novín pre informáciu.
Linka číslo 22 spojí Dúbravku a Kramáre
BRATISLAVA
Od 4. októbra sa mení trasa a zastávky linky číslo 22 - bude premávať z Devínskej Novej Vsi cez Dúbravku, TESCO Lamač, Patrónku a Kramáre k Národnému onkologickému ústavu a späť.
Na trase od Patrónky k Národnému onkologickému ústavu bude v oboch smeroch zastavovať na zastávkach Patrónka na Lamačskej ceste, Pri Suchom mlyne a Nemocnica Kramáre na Limbovej, Vlárska a Klenová na Vlárskej ulici, a na zastávke Národný onkologický ústav. Doterajšie nástupište a výstupište tejto linky Vojenská nemocnica sa ruší. Touto zmenou sa dosiahlo priame spojenie Dúbravky a Kramárov, ako aj kapacitné posilnenie v úseku Dúbravka - Patrónka v čase najvyšších prepravných nárokov pracovných dní. Na uľahčenie prepravy starších osôb a osôb so zníženou schopnosťou pohybu do/zo zdravotníckych zariadení v oblasti Kramárov bude na tejto linke premávať nízkopodlažné vozidlo. Spoje, ktoré bude toto vozidlo vykonávať, budú v cestovnom poriadku označené príslušnou značkou. Linka číslo 49 bude v dopoludňajších hodinách pracovných dní a počas víkendov a sviatkov naďalej premávať medzi Vojenskou nemocnicou a Národným onkologickým ústavom po svojej doterajšej trase.
(brn)
ak mozte, zbehnite ktosi s fotakom na raciansku k policajtom. sudruhovia tam vraj merali tak udatne, az trafili autko, ktore namerali. zdroj: radio expres, dopravne info.
Mal som tu cest jednou z nich sa viezt a byt pri jej odkupeni z nejakeho JRD, fakt je to ine kafe, pocut klasicke krasne pradenie ML630-tky (alebo uz 634-ky?), a pritom bez hucania Raby Ale pohladom pod dekle som zistil, ze na tej 6-stupnovej prevodovke sa skvelo logo ZF, nie Leyland, tak teraz neviem ci tomu vozu uz stihli prevodovku vymenit, alebo ako to s nou bolo.
Ta, co mal ten voz, bola sprevodovana rovnako ako klasicke SL-acke 5-stupnovky, len 1-tka bola navyse (cize ostatne stupne poposuvane vyssie), a myslimze mala aj rovnaky zvuk.
Ako to teda bolo - Leyland vs ZF ?
bigmac