re #35867, fobust: ale nie, modelari nacvicovali posun s postakom, kde maju kolajisto. mozno sa podarilo naskrabat bubaky na opravu podvozkov. ja tu striedacujem, takze blizsie som sa nedostal a spoza plota toho moc nemvidno na akesi preverovanie cohosi.
Dozvedel som sa tam velmi vela novych a zaujimavych veci. Povodne som si mylslel ze to funguje inak, ale teraz vidim ze to je este zvratenejsia kontrukcia ako som cakal, ale zato funguje perfektne. V ramci moznosti. A vozidlo rozhodne netrpi takymi chorobami ako Combino. Navyse, cena jedneho ULF je 95 mil Sk, co sa mi ani nezda byt vela. Skoda ze na meter este neexistuje prototyp. ?
kto ste este nepoculi brblat osem preplnovanych valcov vrtania 310mm v celom rozsahu otacok mate prave teraz prilezitost. v postovom dvore na hlavnom operuje pomaranc.
Je to zatial najkomplexnejsia stranka pojednavajuca o ULFe aku som videl, je tam podrobny opis portalu, ako aj systemu pohonu vozidla, jeho stabilizacie ze vyssej rychlosti. Su tam aj rozobrate problemy ktore sa vyskytli pocas vyvoja, no ta elektricka, to bolo nieco ako RT6N1 ked s tym prvy krat vysli von, ale investovali do toho kopec casu a penazi. A teraz to velmi uspesne jazdi po viedni. OK, zvraena kontrukcia, ona to aj je, ale funguje.
fobust
Je to zatial najkomplexnejsia stranka pojednavajuca o ULFe aku som videl, je tam podrobny opis portalu, ako aj systemu pohonu vozidla, jeho stabilizacie ze vyssej rychlosti. Su tam aj rozobrate problemy ktore sa vyskytli pocas vyvoja, no ta elektricka, to bolo nieco ako RT6N1 ked s tym prvy krat vysli von, ale investovali do toho kopec casu a penazi. A teraz to velmi uspesne jazdi po viedni. OK, zvraena kontrukcia, ona to aj je, ale funguje.