Ohladne 7303 - smutne je, ze vyzbroj do toho vyvinula Dubnica v spolupraci s Zilinskou univerzitou, pekna vizitka nasich inzinierov elektrotechnikov.
Pridavam popis na stranke EVPU http://www.evpu.sk/index.php?q=9
re #35676, spectre:
som rad, ze ste to v zdravi prezili... naozaj to je len kopa ocele, medi a polovodicov, pojazdne elektrotechnicke laboratorium, ktore vzdialene pripomina tramvaj a dokonca sa to aj snazi napodobnit pohyb ako pri tej tramvaji... kua, vsak suprava 38+135 ziadna slava nie je, ale urcite je zivsia ako nejaka 7303.
Co je na nej ine? Predovsetkym normalna elektricka berie jazdu, ked zadas, imitacia si robi co chce. Dalej imitacia elektricky ma brzdnu drahu vacsiu nez "kvazinormalna" elektricka K2 a to je uz co povedat.
Normalna elektricka sa pokazi a dielenski ju opravia... Imitacia elektricky sa pokazila, dosla do dielne, tam na to pozreli a nakoniec s tym nic neporiesili,, nakolko sa imitacia rozhodla opat jazdit sama od seba
Normalna elektricka jazdi na +/-600V js., imitacia elektricky jazdi okrem 600V predovsetkym "na dobre slovo".
Btw. Jedine, co sa piskotom vyrovna tejto imitacii elektricky je asi T3ExtraVerkel ... vsetky ostatne asynchronne serble ktorymi som sa viezol, ako napr. 21TrAC, Astra, Ashitra, 24Tr az po ULF sice piskali, ale nie takto a nie v interieri.
Ked ti stale argumenty nestacia, opytaj sa Bigmaca, ktory vdaka tomuto antifizikalnemu hmotnemu telesu skoro prisiel na testovacej kolaji v JD k nehode
Čo? Asi musím byť nejaký technický antitalent, ale keď som s tou električkou šiel, tak bola rýchla, pohodlná, čistá a jediné čo možno tak trochu vadilo boli hlučné podvozky. Inak ten piskot mi neprekážal, však aj K2S, 21Tr a iné majú rôzne piskoty...
hmm skus mi vysvetlit, akym sposobom mi mozu nedovolit to sejvnut na disk, ked sa mi to uz v mojom PC nachadza ? (rozne "features" m$ exploderu umoznujuce napriklad aj skryt niektore veci z menu neuvazuj, ten nepouzivam )
Ano, samovrazedne sklony sa prejavili u mna, Mikea a Fobusta. (s tym, ze fobust si to v skory cas rozmyslel a ked prichadzala piskajuca kopa zeleza na Trnavske myto, kde sme nastupovali, krical na nas z okienka "Pomoooc!" ... nie vsetky vlky to vsak pochopili spravne a v zaujme o cestu smerom na Hauptbahnhof riskovali zdravie a vratane nas, oboznamenych so situaciou, nastupilo aj mnoho cestujucich, ktori netusili do coho sa pustaju)
Inac kulturny zazitok z tejto imitacie elektricky bol podobny zazitku z brnenskej RT6N1 s tym rozdielom, ze dotycna RT6 menej piskala.
spokojný čitateľ