elektricky sice premavaju cez tunel obojsmerne, ale v smere do Dubravky casto stoja, lebo na trati stoji TATRovka, ktora daco doviezla na tu hrobku. A este horsie je to v smere do mesta, kde stale nefunguje dialkove ovladanie vyhybky (dnes som 2x videl ako ju prehadzovali vodici rucne).
Doktor: 7073 je K2, cize mierne problematicky voz co sa tyka rozjazdu
Inac zatial beham v kurze s 8133 (K2) a tento tyzden by sa malo uz jazdit aj s 2xT3SUCS (zrychlovac).
Vcera som si akurat mal moznost odskusat jazdu ked sa riadne smyka, akurat lutujem, ze som sa k tomu nedostal ked sa to smykalo uplne najviac, a ze sa mi nepodarilo si otestovat smyk (s pripadnym zabloknutim celusti) pri brzdeni dole kopcom...chcel by som to mat odskusane skor nez sa s tym stretnem v normalnej premavke s ludmi ;))
3521 a co to bol za ttyp elektricky?T3/T6A5/K2?Ozaj BEUS ako sa Vam pracuje?
d3k0 k vykradnutiu pred prezidentskym palacom dodavam lem tolko ze mojej sestre vykadli auto parkujuce pri hotely Bankov (****) ked tam bol prezident cize prezident SR Schuster a len sa to tam tak hemzilo ochrankarmi a policajtmi.
7073 mala dnes evidentne problemy s rozjazdom na linke 3. Vodicovi sa napriek stlacenemu tlacitku "Minimalny rozjazd" nepodarilo voz pohnut bez preklzavania. Prvych par metrov to slo, ale pri rychlosti cca. 15 km/h to zacalo preklzavat. A riadne. Potom to iba klzalo. Takze max cestovna rychlost bola 30 km/h. Hrozne, neviem cim to je, zeby zrychlovacom? Alebo servomotorom zrychlovaca, alebo suntami??? Zrejme sa stykace spinali prilis skoro, zrychlovac este nebol dost vytoceny. Tipujem, ze na takom desiatom jazdnom stupni to premostilo uz kompletny zrychlovac. Ty koxso, to sa s tym vozom fakt nedalo jazdit. Alebo isiel iba na jeden trakcny podvozok. To si ale nemyslim. Akoze to je taky voz akurat pre Ing. Brumtelesa Mantaka. :)))) Ale aspon brzdil. To je hlavne.
7933+34 uz premava...este vonal novy nater ked presla okolo mna :))
7837+38 ma uz tiez vnutri nove svietidla, v tuneli svietia pekne az nato ze pri konci uz zacali nejak setky zhasinat a potom sa zase rozsvecovat...ale to bolo mozno len nedoliehanim zberaca k troleju...
Andy: Vies, preco sa ti prispevky pridavaju dvojmo? Lebo najskor das "Pridat prispevok", potom ho zmenis a zasa pridas, takze to uz nie je uplne ten isty prispevok a tym padom je pridany...
Doktor: A nie je to tak davno, co vykradli DPB v podchode pred Prezidentskym palacom. Tiez velka skoda...
Aj mne sa vcera stala zaujimava prihoda. Isiel som si cvaknut 2829 na X7 (bola tam aj 4804) a cakal som na nejaky bus. Na X7 sa dovalila 3040, vodic otvoril dvere, nastupili sme, zavrel dvere a nepohol sa, iba sa pozeral raz doprava, raz dolava. Po chvili sa osmelil, otvoril kabinu a spytal sa ma "A teraz mam ist kadial? Ja som tu prvykrat...". Tak som mu povedal a cely autobus sa spokojne pohol do mesta...
Milos: Zatial o tom, kedy (a ci) budu jazdit 221 a 222 neviem... O dva tyzdne zistis
tulenIQue: Mna okrem toho zaraza, ze 5 a 9 stale chodia s normalnym grafikonmi a na Nam. L. Stura su cestovne poriadky z Postovej. Je tosice vzdy lepsie ako nic, ale takto... Pocul som, ako sa jedna vodicka stazovala, ze na konecnej nema ziadnu pauzu a v spicke ma meskanie az 12 minut. Taktiez je sranda, ze ked bola kratka vyluka 202, 206 a 207, na vylukovej trase boli namontovane cisla tychto liniek (tymto chvalim zastavkarov), ale taka linka X7 uz mesiac a pol jazdi po predlzenej trase a stale je tam X17 a aj jej cestovne poriadky (za to ale zastavkari nemozu...). Zaujimalo by ma, ci sa potom da spolahnut na posledny odchod do mesta, ktory je po polnoci...
Jano: Vymenili tam (na Racku) iba asfalt, takze tuto krizovatku stihne rovnaky osud ako Trnavske myto - za pol roka to bude zase rozbite.
Bon-Cu: No, tiez by sa mi take SGP-M pacilo. Je to celkom zlate (Napr. na linku ZST Nove Mesto - Zlate piesky
tulenIQue: Ohladom Ik425 a inych Ikarusov, skus sa mrknut na BusManiac (link je v Doprave na webe), je to sice zvacsa po madarsky, ale fotky sa daju pozerat aj po slovensky a je to teda parada...
No ja neviem, za to ze na Slovensku robotnici nedokazu urobit kvalitnu pracu nie je problemom Chatama Sofera. Kazda trat sa da urobit kvalitne, a to ze to tam tak nie je problem DPB ze to nedokazal ustrazit. To je moj nazor.
#3504 ja osobne by som najradsej chatarovi soferovi hodil do hrobky naloz, trocha to tam zrovnal a dal trat tam kde bola (a ta co tam bola nebola ani v neak zlom stave na rozdiel od inych), odkedy to tam robili su s tunelom len same problemy, posahana hrobka, skoda ze ju nezrovnali za komunistov so zemou alebo inac nespratali z povrchu zemskeho
Tulenique: #3504
ano, prekladka trate pri tuneli uz bola, mam to aj pofotene(19.8.2001), ale neviem kedy to pojde na web, nakolko fotkovych updatov mame az-az.
dnes mali TRABUST-i busy day:
opravovali vechsel pred tunelom, vymienali obluk pri riviere a k tomu vsetkemu aj kolajnice pri zastavke Borska v Karlovej Vsi. A vsetko naraz. Videl som ich s X1. No uvidim ako tu Borsku spravili, ved ten obluk tam bol na dlzke 10 metrov pozliepany z aspon piatich kolajnic. Asi ich tam bude teraz 10. :))))
tulenique