Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mickey #35104:
Také niečo už dnes neexistuje ?
Reply on: Emo #35159:
To je ta zrekonstruovana zlta budova na SAVke zozadu susediaca s Ministerstvom zahranicnych veci.
Reply on: Vševedko #35138:
A kde sú na Pražskej Vinárske závody? ?
Reply on: Vševedko #35157:

Aha, tak tak to bolo. Lebo niekde som sa docital, ze mali s nimi problemy, tak ich zvarili. Ale teraz viem ze to nie su zvarene, ale bezlicencne paskvili...
Reply on: fobust #35153:
To nie je pravda. KT4 tam dodnes jazdia ako kĺbové. Následne si ich však súdruhovia vyrábali v "bezplatnej licencii bez vedomia majiteľa autorských práv" a keďže kĺb nedokázali, tak si vyrobili jednodielne.
Reply on: Sarko #35154:

Tak ta trat bola urcite vysoko kvalitna... A co sa tyka tych neludskych pomerov, k tomu sa radsej vyjadrovat nebudem. Iba poviem tolko, ze mame 21. storocie... ?
Reply on: Sarko #35152:
Dokonca boli v klasickom bielo-cervenom natere
Reply on: fobust #35153:
No vraj tam kúpili aj 60 ks T4D a B4D z Drážďan a Lipska, tak to tam musí vyzerať zaujímavo. Práve som sa na nete zhodou okolností rozprával s jedným kolegom, ktorý tam bol počas oživovania KT8D5, tak mi aj porozprával aj také pikošky ako, že počas výstavby prvého úseku trate tam nahnali tisícky vojakov s ťažkou vojenskou technikou a trať postavili za doslova niekoľko dní. Slávnostné otvorenie malo byť k nejakému významnému výročiu, takže z ničoho po prvú jazdu prešlo údajne len niekoľko týždňov.

Inak v krajine vládne monarchia a bezprávie. Videl som dokument, kde sa hovorilo o tom, že tam ľudia pracujú, ale nedostávajú žiadny plat, jedlo dostávajú na prídel, ale čoraz menej a ak sa pokúsia o odpor voči režimu, napr. útekom z krajiny, armáda na nich poľuje ako na zvery. A vo veľkom sa tam umiera od hladu...
Reply on: Sarko #35152:

Tam maju aj KT4, ale mali s nimi problemy, tak ich zvarili na pevne vozy. ?
Reply on: Mikimaus #35149:
Nakoniec som zistil, že naozaj 45 ks KT8D5 bolo dodaných do Pchjongjangu, čo je KĽDR. Mal si pravdu, takže sa ospravedlňujem.
Na Filipinach nemaju vladcu ale vladkynu 😉
Mikimaus: KT8D5 v KĽDR...? KT8 to určite nemohla byť, aspoň o tom neviem. Maximálne RT8D5M, ale aj to na Filipínach.
Minule som pozeral volajake zabery z KLDR vo spravach a pod obrazom v nadzivotnej velkosti ich najvysieho sudruha sa mihla KT8D5 ?
Reply on: Mikimaus #35145:
Tak teraz už vieš 🙂 Je to autobus BBDS (čiže SAD Banská Bystrica).

Re #35146 TeBeCe: Zatiaľ jediný kĺbový City bus na Slovensku vlastní SAD - KDS Košice, ktorá ho prevádzkuje v MHD v Spišskej Novej Vsi. Spišská Nová Ves je tak jediné mesto na Slovensku, kde majú kĺbový nízkopodlažný autobus.
Reply on: Mikimaus #35145:
SAD ma len klbovy citybus ak sa nemylim 🙂
Reply on: Beus #35132:
Vdaka za vysvetlenie. A nestacila by jednoduchsia preferncia ala Suche myto? To by boli tak maximalne styri znacky a mesiac zvykania si na zmenu.
Reply on: bigmac #35140:
Mám taký pocit, že by bolo načase upraviť zákon o premávke podľa civilizovaných krajín, nech má električka vždy prednosť.
Reply on: hefec #35126:
A ako je to oficiálne v prepravných poriadkoch SAD a MHD? Odpovedzte, kto máte prehľad.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.