No ja neviem, za to ze na Slovensku robotnici nedokazu urobit kvalitnu pracu nie je problemom Chatama Sofera. Kazda trat sa da urobit kvalitne, a to ze to tam tak nie je problem DPB ze to nedokazal ustrazit. To je moj nazor.
#3504 ja osobne by som najradsej chatarovi soferovi hodil do hrobky naloz, trocha to tam zrovnal a dal trat tam kde bola (a ta co tam bola nebola ani v neak zlom stave na rozdiel od inych), odkedy to tam robili su s tunelom len same problemy, posahana hrobka, skoda ze ju nezrovnali za komunistov so zemou alebo inac nespratali z povrchu zemskeho
Tulenique: #3504
ano, prekladka trate pri tuneli uz bola, mam to aj pofotene(19.8.2001), ale neviem kedy to pojde na web, nakolko fotkovych updatov mame az-az.
dnes mali TRABUST-i busy day:
opravovali vechsel pred tunelom, vymienali obluk pri riviere a k tomu vsetkemu aj kolajnice pri zastavke Borska v Karlovej Vsi. A vsetko naraz. Videl som ich s X1. No uvidim ako tu Borsku spravili, ved ten obluk tam bol na dlzke 10 metrov pozliepany z aspon piatich kolajnic. Asi ich tam bude teraz 10. :))))
Ludia vie mi niekto povedat ako je mozne ze prekladka trate pri tuneli je tak sfusovana ako je? Ved tie vyhybky tam viac nefunguju ako funguju. Pokial mam spravne info tu prekladku financoval dakto zo zahranicia a tak nexapem preco DPB neustrazil aby to bolo spravene poriadne. Este si pamatam tie reci ze ake super-hyper-mega moderne a kvalitne vyhybky tam pouzili. Vyhybky su mozno okej, ale su tam potom zle namontovane? ja fakt neviem.....mne osobne vyhovuje ze setky eliny chodia cez Nam.L.Stura, ale je mi luto tych penazi, kt. sa minuli pri tuneli na taku fuserinu.
A opravili uz tu sikanu pred tunelom pri PKO, tak aby sa tam mohli minat aj protiiduce eliny? Cosi take som uz pocul.
O mestskadoprava.sk sa pisalo aj v najnovsich Bratislavskych novinach.....
Dietatko