Obchodná:No veď mám na mysli práve to,že s traťou sa nerobí nič okrem stabilizácie podložia.Tú trať bude potrebné v krátkom čase kompletne rekonštruovať a všetko to,čo sa tam robí teraz,sa bude musieť aj tak robiť znova. Nováčik:Nevidím to zjednodušene.Každý rezort,aj rezort TI,má mať nejaký plán práce,podľa toho si má plánovať investičné aj neinvestičné výdavky a tie buď dostane alebo nedostane pridelené.Nie že dostaneme "nejaké" peniaze a tie "nejako" utratíme.Nehovoriac už vôbec o tom,že základná údržba nestojí nič naviac,keďže traťoši sú v robote a berú plat.
Predstavte si, DPB mi normálne po týždni a pol odpovedal na moju otázku odoslanú na or@dpb.sk, či si musia aj dôchodcovia nad 70 rokov s trvalým pobytom na Slovensku označovať v 3. tarifnom pásme lístky. Tu je odpoveď od Ing. Zuzany H. - vedúcej OTS (OTS je oddeleni tarifných služieb?)
"občania SR a držitelia povolenia k trvalému pobytu nad 70 rokov majú v MHD Bratislava nárok na bezplatnú prepravu. Tento nároka sa dotýka aj na linke č. 53 v tzv. 3.pásme."
To je loz, ja mozem ukazat original negativ tej fotky!!!!! HAJZLI!!!! KUA, NIE ABY SA OSPRAVEDLNILI, ESTE BUDU O***AVAT!!!! TAK TOTO SI NIEKTO VYPIJE!!!!!! *****!!!!!!
ja viem. dostal si dnes mail od Colora na post.sk? on to riesi, ale nevie ci ma dobru tvoju adresu. odpisali mu, ze maju original tej fotky a ze ju fotil M. Kosirer.........
keby na obchodnej opravovali kanalizaciu miesto banskeho sposobu zvrchu, tak by to pri mozno aj nizsej cene prinieslo vymenenu trat... ale takto mam taky dojem ze s tratou sa tam nic nerobi (resp. sa iba prepadava )
BMko:Ja viem že nie sú peniaze ale to všetko sa odvíja od toho,že sa zanedbáva základná údržba a odstraňovanie havarijných stavov je potom o to drahšie.Stavby tzv.priečnej osi (tunel,Obchodná,Radlinského,Štefanovičova) sú s prehľadom najodflákanejšie stavby v MHD v Bratislave a budú odchádzať jedna radosť.To čo sa teraz robí s Obchodnou je jednoznačné vyhadzovanie peňazí z okna lebo tá trať potrebuje kompletnú rekonštrukciu a súčasná oprava ju nijako nezhodnotí.Keby sa trate podbíjali a brúsili,tak ich životnosť bude dvojnásobná a o to menej peňazí bude treba na odstraňovanie havarijných stavov.
Polychrono beach