Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BMko #33450:

Keby mali podla mna iba trosku vyssie volnobezne otacky, tak by to bolo OK. 5-valec nema taky hladky chod ako 6-valec. Cim viac valcov, tym lepsie.
Reply on: J #33445:

To je veru pravda, ale vysvetluj to inde... S tym nadsenim by som si vsak nebol tak jednoznacne isty, lebo ta trat nie je sice v zlom stave, ale na zvaroch to riadne buchoce, citit kazdy okoloiduci voz.
Reply on: fobust #33435:
Je pravda, ze tieto motory sa vyuzivaju aj na kogeneracne jednotky, mal som totiz davnejsie cest byt na ich prezentacii
Reply on: pista #33446:
Co? Myslis to prepadavanie trate? 🙂
Re #33443 J: Nauc sa prosim pravidla SJ, bo toto uz fakt sila na mna...
Reply on: Andy #33442:
Heh to s tym PDA urcite nejaky blbecek z iMHD.at opisoval CePo, pretoze hnusny DPMS im ich nedava ? ? ? ? ? ? ? A kua, ze som si minule nevsimol tie trojriadkove displeje 😞 Inak, cim si fotil? Alebo to nie ty?
Reply on: J #33445:
Uvedeny clanok je velmi zaujimavo napisany. Ten, kto sa na Obchodnej nebol osobne pozriet, ako to tam vyzera, si moze mysliet, ze elektrickova trat bude v povodnom stave, alebo snad aj zrekonstruovana. To, ze to tam teraz vyzera ako v San Franciscu, v clanku chyba ?
http://www.ba.sme.sk/clanok.asp?cl=1721353

Čo všetko dokáže pár električkových liniek. (posledný odstavec)
Inač neviem pochopiť aké pracovné postupy majú v DPB, keď linka 208 sa za posledné dva mesiace menila dva krát(o výluke museli vedieť, tak načo to robili) a teraz, keď ide výluka, tak sa ani len nevylepujú cestovné poriadky na výlukové zastávky... Dnes som videl, že sú vylepené iba zmeny. A logicky z toho vychádza, že teda CP nebudú. To sa ale ešte teším na to, keď vodiči nevypnú hlásenie zastávok a na Gagarinke to v 208 bude hlásiť "mierové" zastávky.
Reply on: Mikimaus #33422:
Len? Ja by som čakal dvakrát viac. To im teda už mohli dať o 30 miliónov viac a mali spraviť 1800m trate.

Re #33423 Galiyosha: Tak atk, máš 100% pravu. Skôr to bude krok k vyprázdneniu nočných spjov a k následnému zrušeniu.

Re #33424 spokojný čitateľ: Pokiaľ ma pamäť nekalme tak prvé prístrešky JCDecaux boli osadené na Hodžovom námestí a Trnavskom mýte, ako dar mesta Paríž pre mesto Bratislava po revolúcii. Niečo ako "vytajte späť v Európe". Neskôr magistrát, respektíve DPB kúpil od JCDecaux prístrešky a osadil ich po meste. Hlavne na električkových tratiach,ale aj inde. Napríklad Kolmá smer ŽST Petržalka, ŽST Vinohrady,... Dnes sú v katastrofálnom stave, sklá si cestujúci stále rozbíjajú, lebo sa im nechce chodiť okolo a tak si takto krátia cestu. Mnoho znich za to už zaplatilo životom, hlavne v Karlovke.
Dnes som bol s Maxom a DuPem v Salzburgu, MHD tam je vcelku veľmi dobrá, väčšina trolejbusy(staré GRAF&STIFT/MAN/Kiepe a nové Van Hooly), ostatné autobusy(MANY, Citará, Setry). Udržiavané, rýchlojazdiace, a majú v perfekntom stave trolejové vedenie.
Zaujímavosti:
- Vo Van Hooloch majú 3-riadkové vnútorné displeje. Prvý riadok oranžovou farbou linka a konečná, druhý riadok červenou nasledujúca zastávka a tretí priebežná trasa.
- Trolejové vedenie je pružné, na milimeter presné armatúry, všeobecne logicky stavané, v podjazdoch vedenie na pravej strane cesty, stĺpy sa nachádzajú mimo chodníka, teda až na tráve, aspoň sa po nich dá chodiť narozdiel od BA. Mnoho zaujímavých kombinácii zjazdových a rozjazdových výhybiek
- V centre pod nejakou významnou soľnou či akou skalou je pekná brána, ktorou chodia trolejbusy, neskôr budú fotky
- Mali tam očividne kompletné prečíslovanie. No narozdiel od toho bratislavského prečíslovania, kde sa linky rušili, v Salzburgu práveže vznikali linky nové. 🙂
- Zaujal nás človek v oranžovej veste, čo behal po meste autom, fotil všetky označníky zo všetkých strán a z cestovných poriadkov niečo opisoval do PDA.
- To mesto má všade hrozne úzke uličky a takmer všetko kĺbové vozidlá, že našim rozmaznaným vodičom by to dalo zabrať... 🙂
Reply on: Spectre #33438:
Žeby odjakživa?
Reply on: Spectre #33438:

A co je podla teba to, co je medzi jazykmi na hrote vyhybky? Ano, v Prahe maju vyhybky bez prestavnikov, u nas som taku este nevidel.
Reply on: Polychrono beach #33437:

Vravela mi to jedna osoba, ktora sem sporadicky prispieva.
Reply on: fobust #33428:
Ake prestavniky??? Odkedy su u nas prestavniky na zjazdovych vyhybkach?
Polychrono beach

Polychrono beach

fobust:A tie radové 5-valce,čo používa Mercedes,Volvo,Audi,VW,to sú tiež priemyselné motory??Zase varíš z vody,tie 5-valce MAN sú normálne automobilové motory.
poradi mi niekto nejaky dobry fotolab, kde robia naozaj kvalitne fotky? pokial mozno, tak nie Tesco Lamac ani Grado na Obchodnej.
Reply on: TeBeCe #33434:

Vies to su tie 5-valcove radove motory urcene pre trvale zatazenie v priemyslenych strojoch. Ale Karosa sa rozhodla namontovat ich do autobusu, tak sa necuduj... ?
Reply on: fobust #33433:
to by bolo to najmensie zlo - horsi bol vylet okolo Ikey a Hypernovy + pred nosom na kazdom semafore skocila cervena....dalsi zazitok bol v 39ne, voz 1321, ktory vzadu neskutocne vibroval zakazdym ked zastavil...k tomu este prestup na 5ku (zhodou okolnosti s reklamou Londyn je blizsie nez si myslite) a cela cesta z letiska tak trvala presne 1 hodinu (let z londyna trval 1h 50 min)
Reply on: TeBeCe #33432:

A co ti prisiel nejaky CNG vrak? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.