anti:
taktiez sidliska ako dnv a dlhe diely su zrele na okamzite riesenie rovnakeho problemu.
dnv: tramvaj cez dubravku ako nds a tbus cez lamac ako doplnok.
dlhe diely: pavuk by bol vhodny vzhladom na kopcovity teren. nastoluje sa vsak otazka, ako ten pavukbus bude tu pravidelnu rannu zapchu preskakovat...
taktiez sidliska ako dnv a dlhe diely su zrele na okamzite riesenie rovnakeho problemu.
dnv: tramvaj cez dubravku ako nds a tbus cez lamac ako doplnok.
dlhe diely: pavuk by bol vhodny vzhladom na kopcovity teren. nastoluje sa vsak otazka, ako ten pavukbus bude tu pravidelnu rannu zapchu preskakovat...
bigmac
trnavske myto:
des to je taktiez.
neviem, co by povedalo zastavovanie abusov 39 a 78 na tram zastavke. dovod prostoduchy: priepustnost. uz teraz tam byva dost plno, nezabudaj prosim, ze kym von z mesta su dve samostatne nastupistia, tak do mesta jedine (a navyse kratsie ako tie oproti). ten kto to kreslil, ten na to akosi pozabudol.