Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
o.h.
DPB dbá o přízeň svých zákazníků....
dna 10. augusta som cestoval v nocnom spoji 514 s evidencnym cislom 2011. bol to spoj, ktory odchadza z hlavnej stanice o 23 50. na zastavke zlate piesky smerom do vajnor stal na zastavke jeden pan. vodic autobusu toho pana videl, no napriek tomu, ze uz z dialky evidentne vyzeral, ze caka na autobus /zhodou okolnosti som pozeral tym istym smerom/ ani nespomalil. ten cakajuci pan zdvihol na znamenie ruku ked bol autobus asi 15 metrov pred zastavkou. na to konto zacal vodic prudko brzdit / evidentne nesiel predpisanou rychlostou/ a hrubo nadavat. zastal asi 20 metrov za zastavkou. otvoril dvere a vystupil zo svojej kabinky. ked ten pan nastupil, prisiel k nemu a z asi 30-tich centimetrov mu zacal hrubo nadavat a osocovat ho, ze ci nevie poriadne zdvihnut ruku a na znamenie. potom sa spytal, ci ma dva listky na nocny spoj /vsetko krikom/. po zapornej odpovedi ho vodic slovne napadol opat, a svojim agresivnym spravanim ho vyhodil z autobusu. /ja by som mu ti dva listky kludne daroval/. ten pan /ako som si vsimol/ nosil hrube dioptricke okuliare, takze asi preto dal, podla vodica znamenie s nedostatocnym predstihom.

mrzi ma, ze aj taketo situacie sa stanu v dopravnych prostriedkoch a o to viac, ked je hlavnym akterom vodic a odnesie si to nic netusiaci cestujuci, resp. necestujuci. bol by som velmi rad, keby sa tato moja, mozme to nazvat staznost, dostala do spravnych ruk a vyvodili sa z nej dosledky. a myslim, ze by potesilo viacero cestujucich, keby ich vozil po meste vodic, ktory si na nich nevybija svoju agresivitu.
Reply on: yale #33198:
Kramare by teoreticky obsluzit mohla. Co sa tyka Patronky, tu neratam, nakolko je to umely prestupny uzol (Vyuzil by sa ale na prestup na trombelus do Lamaca a tym padom by ciastocne ubudol dalsi umely prestup. uzol - konecna Novy most). No a do Dubravky a pripadne DNV, tak by to bolo uplne super expresne spojenie.

Dalsia sranda, ktora ma napadla by bola potiahnut tuto trat z HlSt popod Sancovu a Trnavske myto az na Nivy .... to su uz ale dost velke fantazie ?
Reply on: si #33199:
uz tomu rozumiem Takze dik vo spol
Reply on: si #33199:
A kaby Peter T nebol úplný ..., tak by vedel, že adresa, z ktorej mu to prišlo, neexistuje, pretože doména .sq neexistuje a ja ju tam mám napísanú skomolene naschvál, aby ma neobťažovali víry, ktoré si tú adresu vycucnú z DF ? .
Reply on: Peter...T #33197:
Podme na to logicky. Neexistuje stat, ktoreho domena je SQ. Tym padom ani S499 nemoze mat email s domenou SQ. Teda z nej ani nic nemohol odoslat.
Reply on: Peter...T #33197:
tak to co si sem pastol je len neaky vycuc ktory ti spravil tvoj klient, ale nie su v nom ziadne relevantne udaje, ako napriklad mailservre cez ktore to liezlo... Ta hlavicka vyzera uplne presne takto:

Return-Path:
X-Original-To: si@pieskovisko.sk
Delivered-To: si@pieskovisko.sk
Received: from imhd.sk (localhost [127.0.0.1])
by six.pieskovisko.sk (Postfix) with ESMTP id ED545B6ECE
for ; Wed, 11 Aug 2004 13:57:45 +0200 (CEST)
Content-Type: text/plain; charset="windows-1250"
From: "ba.iMHD.sk: Diskusne forum"
To: si
Subject: #33197 Autor: Peter...T
Message-Id:
Date: Wed, 11 Aug 2004 13:57:45 +0200 (CEST)

...samotny mail...

zaujimave polozky su tie ktore nasleduju za keyword Received: ...

[PS: neviem ako to tu spotvori niektore znaky]
Spectre: obavam sa ze s elektrickou cez Patronku do Dubravky sa v nijakych planoch ani rezervach nepocita, ak by sa niekde objavovala, urcite by malo zmysel to riesit teraz pri stavbe Sitiny. Nikto ale nema tuto ambiciu (inak v uzemnom plane som nenasiel ani zmienku o prepojeni trolejbusovej trate z Prazskej na Hrobonovu, co by uz naozaj nemal byt problem?).

Otazkou je, co by mala takato elektricka spajat, pretoze Horsky Park neobsluhuje, Kramare tiez nie, iba Patronku, Lamac je tiez daleko od trasy, no a Dubravku.

Vybudovat naozaj expresne spojenie do mesta a silny prestupovy uzol na prichodovej trase ma zmysel, ale musel by tam byt dostatocny priestor na P+R, co na Patronke chyba.
Reply on: Spectre #33194:

Odosielateľ: S [s499.1@pobox.sq]
Adresát: P.terestik [p.terestik@orangemail.sk]
Dátum a čas: 11.08.2004 09:47
Veľkosť: 30 KB
Predmet: New changes
Text správy:
Pozrieť v HTML ...
Pripojené súbory: Smoke.com (súbor)
Reply on: Spectre #33195:
Nuž, to by bolo dobre, potom by sa možno podarilo aj radiály okružnou traťou prepojiť. Ale zanechajme snívanie:-).
Reply on: fobust #33191:
Podla mna by sa doprava do Dubravky mala riesit vyhladovo elektrickovou tratou, ktora nepojde cez Karlovku - v tom pripade by to bolo aj relativne urychlenie do DNV (kde by sa trat mohla neskor predlzit) a zaroven by od "elektrickovej" Patronky bol prestup napriklad na trombelusy do Lamaca.
Reply on: Peter...T #33190:
O virusoch cosi minimalneho viem, takze tentoraz musim podporit Igorka, on ma pravdu. Odporucam nastudovat nejaku stranku o virusoch a zistis, ze ked ti dosiel mail ako z laminatkoveho e-mailu, tak to nemusi byt ihned od laminatky ?
Reply on: fobust #33191:
Kým ešte chodila 12 z Pošne až do Dumbravy a 34 z Fährüber do Dumbravy, tak som nastupoval u nás na Tomášikovej do 12, súčasne som videl 34 z Prievozu ako ide cez koľajnice smerom do centra a v Dúbravke na Hanulovej sme zase stáli vedľa seba.
Reply on: Peter...T #33190:
Mám Ti ešte raz zopakovať, že JA som Ti nič neposlal, Ty skromný kresťan? Už sa Ti to tu snažil vysvetliť si, vidím, že márne.
Reply on: yale #33188:

Ale expresy sa medzicasom zrusili. Ja som isiel raz cez vikend linkou 5 a na Kapucinskej som videl na 83-ke 2626ku. Ked som sa viezol v Dubravke, tak na Damborskeho sme sa stretli. Takze rychlost bola rovnaka. Toto plati o vikende. Co sa spicky tyka, tak to asi vyzera inak, lebo autobus si postoji aspon 5 minut v zapche na Patronke, aj napriek BUS pruhom, lebo tie nie su po celej dlzke. Ci to nejako vyrazne spomali elektricku, no neviem.
Reply on: S499.1023 #33187:
Nevadi mi ze mi nerozumies, ale nie,nie som ani evanielik ani hara krisna ci svedok jahve. Jedno viem ze skromny katolici to maju v zivote tazsie ale to ich vieru povznasa. Tak hladaj chyby alke bez tych nadavok aby sa ti to nevracalo. A co stym co mam v orangemaili, znova mi to hlasenie chodi hoci rano mi diagnostika nenasla ani jeden. Mam ti to spätne na kontrolu preposlat. Co to je za subor?
Reply on: yale #33188:
Ja som do Dubravky cestovaval 4 roky na strednu skolu, takze suhlasim. O tom nosnom systeme je to vsak myslene vseobecne - vezmi si taku radialu v Ruzinove, pripadne v Raci a tam je to uz oproti Dubravke podstatne vylepsene.
S499.1023: subjektivne sa mi elektricka v sucasnej podobe nezda byt najrychlejsim prostriedkom MHD. Ked som pracoval v Dubravke, elektrickou som chodil, len ked som mal dost casu, no vtedy este chodili expresne autobusy. Bohuzial expresna elektricka fungujuca popri neexpresnej sa da urobit dost tazko (trolejbus tiez :-)).

Sucasna elektricka v BA je skor povazovana za doplnkovu dopravu stojacu pri kazdej vrbe, urcite nie za nosny system.
Reply on: Peter...T #33185:
No vidíš, ja síce som tiež veriaci (neviem ako si prišiel na to, že nie som) ale rozhodne nie som katolík (aj keď formálneš ano, lebo ma tam v kojeneckom veku zákerne pokrstili) a preto neklamem, hovorím pravdu a nie som pokrytecký.
A ešte naposledy Ti zopakujem: Celý tento spor začala preto, že si sa sem dorútil ako veľká voda a prehlásil Tvoju zmesku bludov a naučených fráz za Jedinú Pravdu.
Nebudeš Ty náhodou jehovista?
Reply on: Peter...T #33185:
ked uz si taky od[b|p]ornik, tak by si mohol vediet ze do mailu do policka from: mozes napisat cokolvek a cervy to aj standardne robia - nenapisu tam adresu toho, u koho vo winshitoch sa uhniezdili ale niekoho koho najdu v jeho adresbooku rovnako ako aj obet. Skus si pozriet hlavicku mailu (ak vies ako) a dozvies sa aspon to odkial to doslo (IP)...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.