#3265 zabudol si dodat ze z Karlovky ukradli aj vypinac svela #3283 #3284 chod do historie noviniek tam mas dovod preco eliny nechodli... a 6276 je VACSI kram ako 6279 a navyse 76 xodi vacsinou na 209 v poslednom case...
Spectre: No mas pravdu, na klbaku sa to nehodi, ale na take linky ako 50, 86 by to slo... Ak niekto isiel solarisom na 75ke, tak si mohol vsimnut, ze podvozok sa paradne poskrabal na krizovatke bajkalskej a ruzinovskej, lebo je ten autobus dlhy! Myslim, ze na 86 je to idealne.. Neviem naco je vlastne 86 velka klbova linka, ked je takmer vzdy prazdna.
D3K0: Na schodzi bolo vselico, sedeli sme tam vyse 2 hodiny..
COLOR: Vasa skola je takisto divna ako nasa..
Jano: Si diepecer? Pytam sa naposledy (odpovedaj mi prosim ano alebo nie)
All: Vcera podla dispecingu bola podvecer nejaka nehoda pri starom rozhlase, ked sme prisli s colorom na miesto, nic sme nevideli.
Vie mi niekto povedat ako je mozne, ze na jednu poondenu patronku sa rano z travnikov da cetovat hodinu??? Ja som si chcel skratit cestu tym, ze pojdem n nivy na 21ku, tak som tam prisiel, pozeram za 20minut mi ide..!! Tak som sa zviezol 210nou na racko, presiel som krizovatku, ze pojdem na 63. Pozrem na poriadok: Posledna odisla pred 5 minutami!! Aky **************** vymyslel tie expresne linky, ktore vedia cloveka akurat nasrat a naco???? Kto ich vyuziva ked jazdia v taky idiotsky cas???Isiel som napokon na 209inu k savke, a tam som cakal desat!! minut na 21-ku, ktora by mi isla z asmn!!! Kto vobec vymyslel mhd v bratislave? Ved je to jeden nefuncky dopravny podnik, ktory asi nevie, ze mhd je na to, aby ludia spolu cestovali, ale myslia si, ze je to tu na to, aby ludia na zastavkach nadavali!!! Potom nech sa necuduju, ze na kazdom cest. poriadku je napisane nieco typu, mhd = smrt.. Takze som po zvazeni urcitych okolnosti uznal, ze nabuduce musim ist pekne 212 cez cele mesto.... LEbo nejaka posrata 21ka chodi kazdych 20 minut! A je natrieskana ako sardinkaren!!! Potom nech sa vodici necuduju, ze neidu zavret dvere!! V zivote vodicom v takejto situacii nebude nikto!! A to nechapem takych ludi ako beus, si a pod., ktori chcu byt vodicmi elin.. Dobre, keby ze na nejakej linke ako 7 byt kazdy den, tak o.k., ale riadit vozidlo, ktoremu ani na zastavke neidu zavriet dvere... to nie je mozne. Vodici v mhd su vlastne otrokmi cestujucich a hlavne dopravneho podniku.
Som dnes skocil na 210, kde som videl blokovat oznacovace, tak som siel jednu zast. Bola tam jedna asi 45rocna teta, ktora sa super hadala!!! Revizor jej dal papier, ona zacala nervacit, ze si isla oznacit listok, ale uz bolo asi 45 sekund od zavretia dveri.. Potom zacali take slova ako: "Vy jeden zlomyselny revizor, toto uz nie je ani mozne! Ja nejazdim nacierno, a ako je mozne ze mi date pokutu!?". Potom ten PAPIER ROZTRHALA!!! Revizor jej vysvetloval, ze je to jej vec co s nim spravi, (to som zvedavy ako zaplati), a ona potom na cely trolejbus: Vy my okamzite napisete citatelne vase meno a priezvisko, mate taku povinnnost!!". Potom vystupil revizor, a ona za nim... Skoda ze som nevystupil aj ja..
Ako sa moze stat nieco take, ako dve padnutia palic na jednej zastavke... Som vcera isiel z Trnavskeho myta a hned na tranvskom myte na vyhybke sa zdrbali palice, vodic nadaval (asi nie prvy krat), potom presiel 200 metrov a na kriovatkou s jelacicovou alebo co to je spadli 2. krat (uzsi nepamatam cislo vozidla)
Vcera v prahe sa zrazila cisterna prevazajuca asfalt s t3kou v okolo 8. rano, cela elektrickova doprava bola doobeda ochromena kvoli odstranovaniu asfaltu z kolajnic. Elektricka nebola velmi poskodena, ale chybalo par centimetrov a poskladalo by to cely bok (to bolo na nove v spravach)
)
Majkl: Je to hruza. Vies mi povedat cislo toho vozidla? Mam taky pocit, ze to bola z radov 12.. . Apropo uz boli aj pripady, ze si vodica pockali na konecnej a ze ho zbili. Su to debili. Byt vodicom v nocaku je naozaj riskantne. Ved pokial sa nemylim kedysi bola zrusena byvala nocna linka 517, ktora chodila do Slavicieho udolia a to vsetko pre vytrznosti cestujucich.
Nechcel by som byt vodicom nocaku. Vcera som isiel nocakom o 1:05 z mesta, vsetko v pohode, len na Damborskeho nastupil taky poloozraty debil. Zacal vyblakovat na vodica, ze mu zavrel dvere pred nosom a ze musel potom cakat dalsiu hodinu v Luvre. Vystupil na Drobneho - co je chodzou asi 15 min. z Damborskeho. Vodic mu slusne odpovedal, ze to nie je jeho starost, ze mal cakat na zastavke. Toho to tak vyhecovalo, ze zacal viest nasledovne reci: "Vies s kym hovoris, ty h****? Ty ..., si zavolam syna na teba, ti hlavu ..., ty bastard. Ta ani v rakve nevystavia, ty ..., lebo hlavu nebudes mat na krku. Zena si bude mysliet, ze som je**l, ako jej to vysvetlim?" Nam cestujucim vsak povedal internu informaciu, ze syna nema, debil. Pre vodica vsak, myslim, celkom neprijemny zazitok
Doktor: Nezomierjate ! Videli ste supravu po GO ev.c. 361+414. Vozidlo 361 ste mali moznost vidiet uz 2.5. na pesej zone pri oslavach 110 rokov od zacatia prevadzky MHD v Kosiciach. 414-ka bola robena dodatocne a zial, co ma mrzi, na rozdiel od 361 nemam vymenene sedacky a dalsie drobnosti.
Naproti tomu, prva elektricka po GO ev.c. 359 este stale nejazdi, podrobuje sa len tesom (uz vyse roka, tiez bola 2.5. na pesej zone). Asi tolko.
Andy> Tak to som fakt nevedel, že 6606 má len nový náter. Ono sa totižto hovorilo, že tam pôjde hneď ako dojde 6601 a v rovnakom čase sa približne aj vytratila z premávky. Navyše keď som ju videl (iba zvonku), zdal sa mi ten voz až moc vyblískaný (?) - zvonku ako po generálke. Takto teda vznikol tento omyl.
d3k0> WC na Jančovej som dnes videl na vlastné oči (!woow!)
Ohľadom ankety: VY STE VŠETCI ***NUTÍ???? Solaris 15 miesto kĺbaku len vtedy, ak by sa upravil interval (čo sa nestane). Keď už, tak Solaris 18!!! Solaris je krásny, ale nerobme si ilúzie. Kapacitne sú na tom nízkopodlažné busy ešte stále pozadu. Nebudem to komentovať, najlepšia demonštrácia je odviezť sa s takým autobusom na linke 83 (skúsenosť). ////// Naopak 15m autobus je podľa mňa ideálny na linky, ako 50, 70 (Ráno by sa hodil aj na také 20 a 22). Pri dobrej vôli (a silnom motore) by možno mohol chodiť aj na Dlhé Diely. MIESTO KĹBOVÝCH AUTOBUSOV VŠAK ROZHODNE NIE
Este nieco k ku ankete...Tak sa mi jaksik nepaci ta otazka, to rovno mohla zniet, ci sa mi U 15 paci alebo ne. Je to dost diskutabilne, si myslim, ze niekde by sa hodila, ale urcite by sa nasli miesta, kde by to vhodna nahrada nebola...Tak ci tak, hlasoval som za;-) Uz som spominal potrebu zmeny
:-)))
Chlapi preboha!Dnes som skoro zomrel!Viete siel som na Terasu (sidlidko v KE pozn.)a videl som supravu 2x T3 s BUSE transparentmi,opacnimi pantografmi a novymi napravami!Ja som skoro dostal infarkt ked som to uvidel myslel som ze mam vidiny,pan Vladimir mozete mi k tomu nieco povedat?
Vzhladom na snahu nemenovaneho clena KPMHaRD zaviest akusi cenzuru na iMHD.sk upozornujem, ze KPMHaRD sa nerovna iMHD. iMHD s KPMHaRD sice uzko spolupracuje, robime aj klubovu stranku (klub.imhd.sk), ale medzi tvorcami iMHD je aj vela ludi, ktori z roznych dovodov nie su clenmi klubu. Takze tento web nadalej zostava nezavisly od vsetkych organizacii a o jeho obsahu budu rozhodovat jeho tvorcovia.
To vraj budu kable pre nejaku internetovu spolocnost.
Na pobavenie sem kopirujem odstavec, co som nasiel na www.dpb.sk:
Akustická informačné systémy - ako celok boli prakticky až do súčasného obdobia vo výhľadovom riešení. Ostatné dodávky trolejbusov, električiek a modernizovaných električiek sú už štandardne od dodávateľov vybavované zariadením pre akustické (zvukové) vyhlasovanie zastávok a informácií. Ide o nasledovné technické zariadenia: digitálny prehrávač, reproduktory vnútorné (vrátane kabíny vodiča), vonkajšie a mikrofón. Rovnako ako optické informačné systémy sú údaje spracovávané palubným počítačom s väzbou na logickú polohu vozidla. Pre zabezpečenie funkcie týchto už namontovaných zariadení sa v súčasnej dobe spracúva databáza zvukových hlásení, ktorá bude v krátkom čase spracovaná do digitálnej formy a následne do formátu digitálneho hlásiča. Po odskúšaní funkcie jedného zariadenia budú do konca roku 2000 "oživené" všetky vozidlá vybavené digitálnym hlásičom. Ide o 10 ks kĺbových trolejbusov 15TrM, 5 ks električkových súprav 2xT6A5 a 7 ks modernizovaných električiek K2S.
Ja neviem, mne sa zda, ze je uz aj pomaly koniec roka 2001 a hlasenie zastavok funguje "az" na styroch trolejbusoch...
Majkl