Nie, ani toto som nemal na mysli. Neviem, či nikto z vás nejazdí vlakom, ale mal som na mysli to, že výklopné okná rozhodne nezaisťujú ddostatočnú výmenu vzduchu vo vozidle, hlavne za teplého a slnečného počasia.
neviem kto robila spojenia, ale konkretne pri spojeni vajnorska - koliba absolutne nesedia casy podla cestovneho poriadku a cas, ktory udava toto spojenie je uplne iny, takze vam radim aby ste na tejto stranke si spojenia, resp. najrychlejsie cesty prostrednictvom zvolenych tras nevyhladavali, lebo pridete na zastavku a zistite, ze cestovny poriadok je uplne iny ako uvadza tato stranke pri vyhladavani spojenia. ?
Možno je môj nápad odveci, ALE: prečo by nemohli byť linky 65 a 67 zlúčené? Prestup v Jurajovom dvore je dosť nafigu. V Prahe takéto linky spájajúce jednotlivé mestské časti mimo centra fungujú, a to aj s trasou nad 70 minút! Intervaly 65 a 67 sú dosť podobné, možno v špičke by som vybrané spoje nechal iba po trati 67. Aký je VÁŠ NÁZOR?
V 810-ke Ti sa tie vyklopne okna same zatvaraju niekedy aj (zle zaistene) same otvaraju za hlasneho buchotu a to podla prevladajuceho tlaku vzduchu, nehovoriac o prievane skrz na skrz. Neviem, ci toto mal Laminatka na musli.
Emo:Nie,skutočne som nemal na mysli to,že by bol prievan.Doporučujem skúšobnú jazdu v motorovom vozni radu M152.0 (810) alebo vo vozni Bdmtee.Najlepšie v súčasnom počasí.
vicky