Majkl: Je to hruza. Vies mi povedat cislo toho vozidla? Mam taky pocit, ze to bola z radov 12.. . Apropo uz boli aj pripady, ze si vodica pockali na konecnej a ze ho zbili. Su to debili. Byt vodicom v nocaku je naozaj riskantne. Ved pokial sa nemylim kedysi bola zrusena byvala nocna linka 517, ktora chodila do Slavicieho udolia a to vsetko pre vytrznosti cestujucich.
Nechcel by som byt vodicom nocaku. Vcera som isiel nocakom o 1:05 z mesta, vsetko v pohode, len na Damborskeho nastupil taky poloozraty debil. Zacal vyblakovat na vodica, ze mu zavrel dvere pred nosom a ze musel potom cakat dalsiu hodinu v Luvre. Vystupil na Drobneho - co je chodzou asi 15 min. z Damborskeho. Vodic mu slusne odpovedal, ze to nie je jeho starost, ze mal cakat na zastavke. Toho to tak vyhecovalo, ze zacal viest nasledovne reci: "Vies s kym hovoris, ty h****? Ty ..., si zavolam syna na teba, ti hlavu ..., ty bastard. Ta ani v rakve nevystavia, ty ..., lebo hlavu nebudes mat na krku. Zena si bude mysliet, ze som je**l, ako jej to vysvetlim?" Nam cestujucim vsak povedal internu informaciu, ze syna nema, debil. Pre vodica vsak, myslim, celkom neprijemny zazitok
Doktor: Nezomierjate ! Videli ste supravu po GO ev.c. 361+414. Vozidlo 361 ste mali moznost vidiet uz 2.5. na pesej zone pri oslavach 110 rokov od zacatia prevadzky MHD v Kosiciach. 414-ka bola robena dodatocne a zial, co ma mrzi, na rozdiel od 361 nemam vymenene sedacky a dalsie drobnosti.
Naproti tomu, prva elektricka po GO ev.c. 359 este stale nejazdi, podrobuje sa len tesom (uz vyse roka, tiez bola 2.5. na pesej zone). Asi tolko.
Andy> Tak to som fakt nevedel, že 6606 má len nový náter. Ono sa totižto hovorilo, že tam pôjde hneď ako dojde 6601 a v rovnakom čase sa približne aj vytratila z premávky. Navyše keď som ju videl (iba zvonku), zdal sa mi ten voz až moc vyblískaný (?) - zvonku ako po generálke. Takto teda vznikol tento omyl.
d3k0> WC na Jančovej som dnes videl na vlastné oči (!woow!)
Ohľadom ankety: VY STE VŠETCI ***NUTÍ???? Solaris 15 miesto kĺbaku len vtedy, ak by sa upravil interval (čo sa nestane). Keď už, tak Solaris 18!!! Solaris je krásny, ale nerobme si ilúzie. Kapacitne sú na tom nízkopodlažné busy ešte stále pozadu. Nebudem to komentovať, najlepšia demonštrácia je odviezť sa s takým autobusom na linke 83 (skúsenosť). ////// Naopak 15m autobus je podľa mňa ideálny na linky, ako 50, 70 (Ráno by sa hodil aj na také 20 a 22). Pri dobrej vôli (a silnom motore) by možno mohol chodiť aj na Dlhé Diely. MIESTO KĹBOVÝCH AUTOBUSOV VŠAK ROZHODNE NIE
Este nieco k ku ankete...Tak sa mi jaksik nepaci ta otazka, to rovno mohla zniet, ci sa mi U 15 paci alebo ne. Je to dost diskutabilne, si myslim, ze niekde by sa hodila, ale urcite by sa nasli miesta, kde by to vhodna nahrada nebola...Tak ci tak, hlasoval som za;-) Uz som spominal potrebu zmeny
:-)))
Chlapi preboha!Dnes som skoro zomrel!Viete siel som na Terasu (sidlidko v KE pozn.)a videl som supravu 2x T3 s BUSE transparentmi,opacnimi pantografmi a novymi napravami!Ja som skoro dostal infarkt ked som to uvidel myslel som ze mam vidiny,pan Vladimir mozete mi k tomu nieco povedat?
Vzhladom na snahu nemenovaneho clena KPMHaRD zaviest akusi cenzuru na iMHD.sk upozornujem, ze KPMHaRD sa nerovna iMHD. iMHD s KPMHaRD sice uzko spolupracuje, robime aj klubovu stranku (klub.imhd.sk), ale medzi tvorcami iMHD je aj vela ludi, ktori z roznych dovodov nie su clenmi klubu. Takze tento web nadalej zostava nezavisly od vsetkych organizacii a o jeho obsahu budu rozhodovat jeho tvorcovia.
To vraj budu kable pre nejaku internetovu spolocnost.
Na pobavenie sem kopirujem odstavec, co som nasiel na www.dpb.sk:
Akustická informačné systémy - ako celok boli prakticky až do súčasného obdobia vo výhľadovom riešení. Ostatné dodávky trolejbusov, električiek a modernizovaných električiek sú už štandardne od dodávateľov vybavované zariadením pre akustické (zvukové) vyhlasovanie zastávok a informácií. Ide o nasledovné technické zariadenia: digitálny prehrávač, reproduktory vnútorné (vrátane kabíny vodiča), vonkajšie a mikrofón. Rovnako ako optické informačné systémy sú údaje spracovávané palubným počítačom s väzbou na logickú polohu vozidla. Pre zabezpečenie funkcie týchto už namontovaných zariadení sa v súčasnej dobe spracúva databáza zvukových hlásení, ktorá bude v krátkom čase spracovaná do digitálnej formy a následne do formátu digitálneho hlásiča. Po odskúšaní funkcie jedného zariadenia budú do konca roku 2000 "oživené" všetky vozidlá vybavené digitálnym hlásičom. Ide o 10 ks kĺbových trolejbusov 15TrM, 5 ks električkových súprav 2xT6A5 a 7 ks modernizovaných električiek K2S.
Ja neviem, mne sa zda, ze je uz aj pomaly koniec roka 2001 a hlasenie zastavok funguje "az" na styroch trolejbusoch...
Andy: Na Jancovej uz vraj WC je, to tvrdi COLOR. Ta 2215 ma udivuje. Este pred par tyzdnami som pocul, ze z 2205 bude plynacik, ale teraz neviem z ktorej. 2205 -> 2215 je takto uz tretia precislovana klbova Karosa.
colOr: ta 6276 jAZDI spravidla na 201, takze fot.. a ked chces tak na 201 mas este vacsie kramy (napr. 6279)... proste vsetky trofle s cislom nad kolesom su kramovite.. a to uz zachvilu zacnem hovorit aj o 6618-6621 - total hrdzave o rok budu hrdzave aj 22-26 a o dalsie dva aj 27-30...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Doktor