Dnes som dostal na hlavnej stanici informačný šok z vysokého počtu informácii na tej novej informačnej tabuli na autobusovom nástupišti. Je ich presne nula.
Prvy vagon je byvalý tramvajový parný! voz z ukorozch. tratí na Ostravsku (760mm), pozdejšie prerobený na elektrický, ešte pozd. na vlečný, dostal sa potom na pion.dráhu Prešov-Sigord. Skade je tá fotka? Niečo som počul, že snád to zachránili a je to v depozitári ČHŽ.
Na druhom obr. je mot. voz M21 (tiež760mm) pravdepodobne sa tiež jedná o jeden z tých, ktoré po demontáži motora jazdili ako osobné vozy na prešovskej pion.dráhe.
To si fotol teraz niekedy?
d' za ponuku, ale do Prahy a nazad je to viacej ako 100km a aj keby si tam tolko tych km mal, pochybujem zeby si mi ich dal len tak. A okrem toho treba v Prahe aj niekde byvat, zaplatit si (aspon) 24hodinovy listok na MHD a kopu dalsieho... mozno niekedy na jesen na to naskriabem, ale je to dost nepravdepodobne (v septembri xcem ist do tatier a budem rad ked to zvladnem zaplatit ; ak mate niekto zaujem sa pridat, tak miesta na chate bude myslim dost )
V Septembri, keď končila jedna výluka a dispečer mal riadiť dopravu na Rádiovej. Počuli sme cez vysielačku dispečera ako hlási ten CP a vtedy padol citát.
re s499.1023: a nemohlo by to b1k2yucssu? ja len tak, ze ked u toho zazraku nikdy nevies, ci to nie je nahodou aspon ciastocny vlecniak. alebo tlacniak? vsak aj tak to treba tlacit, ked to zdechne. ledaze by prisla z rychlodrahy nejaka nova high technology, podla ktorej by zdochnuta tramvaj ani vlastne nebola zdochnuta a po vypnuti reverzu by sa skratovany samo opravil pripravou 360A, co by malo za okamzity nasledok v pripade vykolajenia samonakolajenie a tym pripravenost do premavky. no a preto je to priprava, lebo bud pripraveny! vzdy pripraveny?
terazky uz tomu rozumiem? rozumiem! sice gulove, ale ked o tom cosi napisem, tak budem dojit budny, ze ano.
To je tak... Údržbu zastávok majú na starosti veľmi ochotný ľudia(okrem šéfa), vylepovanie cestovných poriadkov tiež veľmi ochotní(tiež okrem šéfa), len problém je v tom, že medzi nimi neexistuje komunikácia. Takže síce si každý tú svoju prácu vykonáva, ale napríklad pri výmene zastávky sa jednoducho o tom to vylepovacie oddelenie nedozvie. Takto to funguje v celom DPB. No čo už len my pre to môžme urobiť? Nič. Maximálne môžme zatelefonovať na to oddelenie, nech to prídu vylepiť. To ale nie je systémové riešenie a je to aj dosť nákladné.
Kým v DPB budú na vyšších miestach robiť ľudia, ktorí na oznam dispečera o chýbajúcom cestovnom poriadku zareagujú citujem: "To je *****, má riadiť dopravu, nie sa zaoberať nejakými strhnutými poriadkami.", nič sa nezmení k lepšiemu.
fobust
To som si mohol mysliet. A vies kedy to bolo?