No tak som tu napísal pár svojich všetečných otázok na Sarka. Nevysvetľuj si to tak, že by som proti Tebe niečo mal, len sa snažím vyriešiť logické rozpory v Tvojich odpovediach.
Btw., čo si zistil o bratislavských K2YU? Používame označenie K2YU oprávnene alebo by sme mali prejsť na označovanie K2YUCS ? ? ? ?
Veciznalé "žraloky" pravdepodobne pomlčali preto, že netušili o tom, že KE vozy majú špeciálnu úpravu. Keď sme boli v roku 1992 v KE na oficiálnej návšteve v DP, nikto nám neprezentoval pri jazde po rýchlodráhe žiadne vypínanie reverzu...
re lenka, grafikony: urcite mas pravdu, ale kym sudruhovia, co to maju na starosti zistia, ze to tam nie je, tak to este vela vody hladina kuchajdy odpari.
k tej tabuli: bud bez obav, coskoro ju writeri pocmaraju.
ak mas moznost vytlac si grafikony od nas.
Pár príspevkov späť si tu písal, že električka je tesne po VP, takže 15 rokov prevádzky na rýchlodráhe je akosi irelevantných. Alebo v čom, podľa Teba, spočíva princíp VP?
Zapnutie reverzu je optázkou sekundy, vodič akiste celú dobu jazdy s vypnutým reverzom má oči na stopkách, ruku na prepínači reverzu a prúd prípravy na KE vozoch vďaka špeciálnej úprave nabieha okamžite ? .
Dobry den, prosim Vas, kde a koho mam poziadat o nalepenie cestovných poriadkov na zastávku ZÁTIŠIE. Bola tam daná nová (velmi pekná, červená) tabuľa, avšak nie veľmi prospešná, keďže nesluži svojmu účelu - informovať. Ďakujem.
A nechápem, načo pri dojazdoch, záložákoch, poruchách a podobných je na transparente to číslo linky. Aký dôvod ich môže viesť k tomu, aby naschvál nechceli spraviť ľudsky zrozumiteľné, výstižné nápisy. Ale zrejme sa to nikdy nikto nedozvie, pretože to je jedno z tajomstiev DPB... Aj keď celé DPB pomrie, nikdo nezistí, prečo to kedysi bolo tak idiotsky.
původně to je elektrická tramvaj Městské Elektrické dráhy Bohumín, potom SZD, potom DPMO, potom vlek na pionýrské v Prešově a potom Nitra.
Konkrétní evidenční číslo si z hlavy nechci vymýšlet (tuším že MEDB 1 -> SZD 19 -> DPMO 419 -> Balm/ú něco)
Mikimaus