Pár príspevkov späť si tu písal, že električka je tesne po VP, takže 15 rokov prevádzky na rýchlodráhe je akosi irelevantných. Alebo v čom, podľa Teba, spočíva princíp VP?
Zapnutie reverzu je optázkou sekundy, vodič akiste celú dobu jazdy s vypnutým reverzom má oči na stopkách, ruku na prepínači reverzu a prúd prípravy na KE vozoch vďaka špeciálnej úprave nabieha okamžite ? .
Dobry den, prosim Vas, kde a koho mam poziadat o nalepenie cestovných poriadkov na zastávku ZÁTIŠIE. Bola tam daná nová (velmi pekná, červená) tabuľa, avšak nie veľmi prospešná, keďže nesluži svojmu účelu - informovať. Ďakujem.
A nechápem, načo pri dojazdoch, záložákoch, poruchách a podobných je na transparente to číslo linky. Aký dôvod ich môže viesť k tomu, aby naschvál nechceli spraviť ľudsky zrozumiteľné, výstižné nápisy. Ale zrejme sa to nikdy nikto nedozvie, pretože to je jedno z tajomstiev DPB... Aj keď celé DPB pomrie, nikdo nezistí, prečo to kedysi bolo tak idiotsky.
původně to je elektrická tramvaj Městské Elektrické dráhy Bohumín, potom SZD, potom DPMO, potom vlek na pionýrské v Prešově a potom Nitra.
Konkrétní evidenční číslo si z hlavy nechci vymýšlet (tuším že MEDB 1 -> SZD 19 -> DPMO 419 -> Balm/ú něco)
Niektoré to asi majú, nejak si to špeciálne nevšímam. Predpokladám, že asi tie lepšie udržované z osobných turnusov ako sú 022, 072, 073,... Musím sa pozrieť na fotky.
Vodic musi na zastavke zastavit aj keby balkony padali. Ked tak nespravi, tak je to dovod na staznost. Ak si pamatas cislo voza, datum a cas, tak nevahaj a posli staznost na DPB.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Spectre