A to jak vtedy vytekala brzdova kvapalina bolo tym, ze to bolo prechlastane, alebo mas nieco zle aj tam? Tam vzadu vlavo si to uz vycistil od toho humusu?
peter...t: kludne si mohol mysliet aj mna, ale neniesom drzitelom igkacka. posledny gumokol, kde som sedel za volantom bol pavukbus klobasoidny 6613, minuly tyzden na akejsi 212/tusim 6? a keby si vedel, aki su nepokojni rychlojazdci mercedesovi, ked im 18 metrami plechu vysvetlis, ze si s tym trolejbusom v obci, blikas lavou smerovkou a oni su ti povinni umoznit vyjdenie zo zastavky?? niekedy sa aj dost skaredo po tebe pozeraju... len na to musia byt vhodne podmienky, idealne je, ked ti vsetci ludia sedia v smere jazdy a nik nestoji.
Mám brata , co sa vyváza v Mercedese SL 300 je nárocný a do MHD ho nedostane ani vl. priatelka a tak zerie im to pekne peniazky. Ja to mam lacnejsie do prace, pretoze mi staci linka bez prestupu 204, 29 minut na kramare. tak nenárocná pohodicka .
re peter...t:
ak dovolis poopravim ta:
nielen skromni cestujuci ale vsetci na to doplacame. ekologia, spotreba surovin a energie a i. a to bud rad, ze si na spravnej strane mapy sveta, pretoze tam za velkou mlakou nadludia potrebuju nadauta s nadspotrebou. a auto co nema aspon 4t a spotrebu 26l/100km to uz vobec nie je auto. a najlepsi je ten stupidny argument "vsak my na to mame" a pritom ta ich zidobolsevicka ekonomika je najväcsou prackou na spinave peniaze.
nenazranci maju 50% spotrebu vsetkych surovin, 55%vsetkych energii... skoda drat mackatka na debilnom telefone
sarko: vcera od 17:00 do teraz som vyrovnaval spankovy dlh, tak si mal odomna pokoj. ale neda mi, aby som sa neopytal: to pri tej skusobnej jazde cez peressky most budes okrem vypinania reverzu vyvijat aj nejake snahy o skusobne vykolajenie? ak ano, tak by som potom navrhoval jazdy 2:
prvu so supravou 2xt3, na znicenie 2 zrychlovacov,
druhu s anakondou kt8d5 na vykolajenie strednymi podvozkami v pereskom obluku. to budu fotecky! a mozno aj pan exprimator a exprezident pridu a anakondu fotit budu. vsak ked sa do brazilie unuvali, tak hadam do peresa i peso zajdu. kvoli anakonde. a co ze je plechova
re si, dusan, poplatky v zlodejskych instituciach: viem o jednej banke, co nepyta poplatky. zial ani jeden z ich produktov nie je "klasicky ucet" na aky sme zvyknuti a ku kazdemu potrebujes aj tak mat este min.1 a max.3 dalsi/-ie ucty v klasickej banke, takze v konecnom dosledku to aj tak nic neriesi. navyse oni nerobia s hotovymi bubakmi. ale skuste si kliknut www.mying.sk
Pre informaciu: "VLK" je v bratislavskej MHD pojem pre cestujuceho, resp. pre prepravny substrat. Takze vlk sa urcite nenazral, ale tlaci sa v nasich spojoch. Teda nie nasich, ale tych od DPB. Ja sa vo svojom aute netlacim. ?
Zdravim. Chcem len podotknut, ze uroven bratislavskej MHD je strasna, ale to asi nie je nic nove. Zarazilo ma, ked som nedavno zistila, ze mesacne cestovne na vsetky linky v Parizi (!) stoji v prepocte na SKK priblizne 800,-Sk, pricom uroven je neporovnatelna. Je mi fakt luto, ze na Slovensku sa vzdy najskor vyrovnavaju ceny a to ostatne je v nedohladne. Ale hlavne ze vlk sa nazral ?
Pepicek: Dobre, vidím, že diskusia takto ďalej nepovedie. Dohodnime sa, že urobíme skúšobnú jazdu podľa Jenkiho, potom dám vedieť, ako to dopadlo a môžeme pokračovať v ďalšej diskusii. Pre úplnosť uvediem, že takisto nie som celkom presvedčený o zmene zapojenia výzbroje, i keď je evidentné, že rozdiel v správaní vozidiel po technickej stránke tu je.
A keď si prečítate podmienky, za akých je vedenie účtu zdarma...
"Ak máte balík služieb TatraClassicTB, TatraDynamicTB alebo TatraPremiumTB a vaše prostriedky na bežných účtoch, sporiacich a investičných produktoch Tatra banky presiahnu v aktuálnom mesiaci určitú výšku (pri balíku služieb TatraClassicTB 150 000 Sk, TatraDynamicTB 200 000 Sk a TatraPremiumTB 750 000 Sk), vždy v nasledujúcom mesiaci neplatíte poplatok za balík."
Aby som nezabudol, nas drahy webmaster ktory mi vypol HTML tagy preto dufam ze to nikto neprehliadne, vas vsetkych pozdravuje z Ocean City, Maryland!!!
"Kedze denne 8 hodin nosim flase s pivom a 8 hodin pustam kolotoc, nezostava mi vela casu (t.j. ziadny cas) na cokolvek ine. Ak to prezijem, v oktobri porozpravam zazitky - napr. ako ma zrazilo x deciek na autodrome ) Pekne leto, d3k0"
Zdravím z Paríža. Popri vlakoch RER a autobusoch, ktoré jazdia počas výluky, mám za sebou aj metro. Systém dopravy je zaujímavý, aj keď chvíľu trvá, pokiaľ človek pochopí, čo kde vlastne jazdí. TGV som zatiaľ videl len z okna obyčajného vlaku
Najednou se nam tady a jeste anonymne z wapu ozve nekdo cizi. Koho zastupujes? Sarkovi nelze uprit diskuzi na urovni a snahu zjistit a podat co nejvice informaci. Na protejsi strane to vypada spis jako klub saboteru. Vcetne tebe.
Spectre