Asi je tam uz stare tesnenie. Brzdovy valec je ale OK, lebo to by uplne vytieklo. Odkedy som to poutieral to uz netieklo (dva dni), tak asi neviem. Asi pri odvzusnovani sa tam nejaka ta tesniaca gumicka posunula, teraz je to zasa OK. Uvidime vecer, ked sa na to kuknem.
Mercedes 300 SL??? ? Ten skvost je naozaj náročný, ale prekrásny model... ? ? V preklade sa tomuto modelu hovorí "čajčie krídlo", kvoli dohora výklopným dverám. ? Vyrábalo sa to od roku 1954 približne do roku 1959. Skrátka-skvost ... ?
Na ten rozbech co trolejak dokáze by mi to bolo jedno, nech vpáli a tak by som ho nepustil pretoze aj ked pustis a predbehnu maju sproste poznamky . Moj brat je na tom dost zle, lebo ma automaticku prevodovku a snazi sa bezohladne dupat na plný plyn, pretoze nóbl je v medaku, on musi byt lepsí a mna to iba rozculuje.Neviem ale take auta patria asi iba normálnym...
A to jak vtedy vytekala brzdova kvapalina bolo tym, ze to bolo prechlastane, alebo mas nieco zle aj tam? Tam vzadu vlavo si to uz vycistil od toho humusu?
peter...t: kludne si mohol mysliet aj mna, ale neniesom drzitelom igkacka. posledny gumokol, kde som sedel za volantom bol pavukbus klobasoidny 6613, minuly tyzden na akejsi 212/tusim 6? a keby si vedel, aki su nepokojni rychlojazdci mercedesovi, ked im 18 metrami plechu vysvetlis, ze si s tym trolejbusom v obci, blikas lavou smerovkou a oni su ti povinni umoznit vyjdenie zo zastavky?? niekedy sa aj dost skaredo po tebe pozeraju... len na to musia byt vhodne podmienky, idealne je, ked ti vsetci ludia sedia v smere jazdy a nik nestoji.
Mám brata , co sa vyváza v Mercedese SL 300 je nárocný a do MHD ho nedostane ani vl. priatelka a tak zerie im to pekne peniazky. Ja to mam lacnejsie do prace, pretoze mi staci linka bez prestupu 204, 29 minut na kramare. tak nenárocná pohodicka .
re peter...t:
ak dovolis poopravim ta:
nielen skromni cestujuci ale vsetci na to doplacame. ekologia, spotreba surovin a energie a i. a to bud rad, ze si na spravnej strane mapy sveta, pretoze tam za velkou mlakou nadludia potrebuju nadauta s nadspotrebou. a auto co nema aspon 4t a spotrebu 26l/100km to uz vobec nie je auto. a najlepsi je ten stupidny argument "vsak my na to mame" a pritom ta ich zidobolsevicka ekonomika je najväcsou prackou na spinave peniaze.
nenazranci maju 50% spotrebu vsetkych surovin, 55%vsetkych energii... skoda drat mackatka na debilnom telefone
sarko: vcera od 17:00 do teraz som vyrovnaval spankovy dlh, tak si mal odomna pokoj. ale neda mi, aby som sa neopytal: to pri tej skusobnej jazde cez peressky most budes okrem vypinania reverzu vyvijat aj nejake snahy o skusobne vykolajenie? ak ano, tak by som potom navrhoval jazdy 2:
prvu so supravou 2xt3, na znicenie 2 zrychlovacov,
druhu s anakondou kt8d5 na vykolajenie strednymi podvozkami v pereskom obluku. to budu fotecky! a mozno aj pan exprimator a exprezident pridu a anakondu fotit budu. vsak ked sa do brazilie unuvali, tak hadam do peresa i peso zajdu. kvoli anakonde. a co ze je plechova
re si, dusan, poplatky v zlodejskych instituciach: viem o jednej banke, co nepyta poplatky. zial ani jeden z ich produktov nie je "klasicky ucet" na aky sme zvyknuti a ku kazdemu potrebujes aj tak mat este min.1 a max.3 dalsi/-ie ucty v klasickej banke, takze v konecnom dosledku to aj tak nic neriesi. navyse oni nerobia s hotovymi bubakmi. ale skuste si kliknut www.mying.sk
Pre informaciu: "VLK" je v bratislavskej MHD pojem pre cestujuceho, resp. pre prepravny substrat. Takze vlk sa urcite nenazral, ale tlaci sa v nasich spojoch. Teda nie nasich, ale tych od DPB. Ja sa vo svojom aute netlacim. ?
Zdravim. Chcem len podotknut, ze uroven bratislavskej MHD je strasna, ale to asi nie je nic nove. Zarazilo ma, ked som nedavno zistila, ze mesacne cestovne na vsetky linky v Parizi (!) stoji v prepocte na SKK priblizne 800,-Sk, pricom uroven je neporovnatelna. Je mi fakt luto, ze na Slovensku sa vzdy najskor vyrovnavaju ceny a to ostatne je v nedohladne. Ale hlavne ze vlk sa nazral ?
Pepicek: Dobre, vidím, že diskusia takto ďalej nepovedie. Dohodnime sa, že urobíme skúšobnú jazdu podľa Jenkiho, potom dám vedieť, ako to dopadlo a môžeme pokračovať v ďalšej diskusii. Pre úplnosť uvediem, že takisto nie som celkom presvedčený o zmene zapojenia výzbroje, i keď je evidentné, že rozdiel v správaní vozidiel po technickej stránke tu je.
A keď si prečítate podmienky, za akých je vedenie účtu zdarma...
"Ak máte balík služieb TatraClassicTB, TatraDynamicTB alebo TatraPremiumTB a vaše prostriedky na bežných účtoch, sporiacich a investičných produktoch Tatra banky presiahnu v aktuálnom mesiaci určitú výšku (pri balíku služieb TatraClassicTB 150 000 Sk, TatraDynamicTB 200 000 Sk a TatraPremiumTB 750 000 Sk), vždy v nasledujúcom mesiaci neplatíte poplatok za balík."
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Pre informaciu: "VLK" je v bratislavskej MHD pojem pre cestujuceho, resp. pre prepravny substrat. Takze vlk sa urcite nenazral, ale tlaci sa v nasich spojoch. Teda nie nasich, ale tych od DPB. Ja sa vo svojom aute netlacim. ?