Ta el. na nivy...no, asi by to bolo v niektorych miestach predsa len nerealne;-)
A mam novy napad - linka: Z PCC do noveho este neotvoreneho Auparku /ci ako sa to bude volat/.
Co nenajdete v jednom, mozete najst v druhom.
Zaroven by sa / mozno-asi nie;-) / zvysil konkurencny boj medzi dvoma mega centrami...
Naj dorie na tej linke by ale bolo, ze by to musela byt BUSova linka, kerdze troliky v petrzke staaale nehozia. A ako sa srtale dozvedam, vecsina ob. petrz. /co ja poznam/ tam ani nieco take ako trolejbus nechce...
Tiez ma ale napadlo zrenovovanie el. trate od UK po Nove ND. Ta stara trat tam furt trci...Nechyba vela, iba kusok potiahnut a urobit obratlisko niekde pred divadlom...miesto sa tam urcite najde...;-)
Napadom zdar!
A mam novy napad - linka: Z PCC do noveho este neotvoreneho Auparku /ci ako sa to bude volat/.
Co nenajdete v jednom, mozete najst v druhom.
Zaroven by sa / mozno-asi nie;-) / zvysil konkurencny boj medzi dvoma mega centrami...
Naj dorie na tej linke by ale bolo, ze by to musela byt BUSova linka, kerdze troliky v petrzke staaale nehozia. A ako sa srtale dozvedam, vecsina ob. petrz. /co ja poznam/ tam ani nieco take ako trolejbus nechce...
Tiez ma ale napadlo zrenovovanie el. trate od UK po Nove ND. Ta stara trat tam furt trci...Nechyba vela, iba kusok potiahnut a urobit obratlisko niekde pred divadlom...miesto sa tam urcite najde...;-)
Napadom zdar!
Beus
1) ja idem jazdit len brigadne, takze to budem mat asi trocha inak ako vodici nastalo, ale viem ze plat sa pohybuje na urovni cca 65-80 Sk/hod plus-minus nejake premie atd...
2) Deleni nie su, zalezi len na tom, na co maju papiere - z kurzu dostanu rovno papiere na K2, 2xT3 a tyristory (T3M a T3G), a potom si mozu extra doplnit kvalifikaciu o 2xT6 a K2S (kazde zvlast) a to je vsetko s cim mozu v Blave jazdit. Na T3S nie je extra stempel, lebo sa to povazuje za kombinaciu 2xT3G a K2S
Rozdelenie spociva len v tom, v ktorej vozovni vodic pracuje - vo vozovni Jurajov Dvor su vozy T3 a 2xT3 (zrychlovacove) a T3S, vo vozovni Krasnany je ten zvysok (K2, K2S, T3M, T3G, T6). Ja ako brigadnik budem jazdit z Krasnan, ale nie je vylucene, ze si obcas zoberiem aj Juracku sluzbu. Stali zamestnanci si myslimze vyberat nemozu
3) Viac-menej som uz odpovedal - z kurzu schytam stempel na K2 a 2xT3 + tyristory, a potom neskor zvysok.
4) Tak ako povedal Dietatko - su celodenne dvoj-sluzby, ktore sa striedaju na trati - jeden vytiahne voz rano, pol dna jazdi, poobede ho na trati vystrieda partak, ktory dojazdi s vozom do neskoreho vecera a do vozovne. Potom su delene, cize spickove sluzby - rano par koleciek, nazad do garaze, par hodin valat sunky, a v poobednej spicke zas par koleciek a koniec, to robi jeden clovek
5) Stali zamestnanci zvycajne pracuju tak, ako si to sami na vypravni zadelia a poberu sluzby - zvacsa tak, ze par dni robia v kuse (napr.6) a potom 2-3 dni volna, ale je to plne individualne, dolezite je, aby boli vypravne vsetky vozy a aby mal clovek odjazdene tolko, co ma v zmulve (180h mesacne). Ja ako brigadnik budem mat len 50h mesacne, ale mozem aj viac
Dietatko #3248): Beus sa neuci jazdit, Beus uz jazdit vie, len im to musi nejako dokazat, a mat to potvrdene aj na papieri ;-))
este raz Dietatko #3254): Ak sa nemylim, Spectre myslel TamBus v 15Tr-kovych resp. Karosackych farbach - 1407 - minule som ho totiz nahodou velmi poteseny zazrel po tom, co som ho uz asi 2 roky jazdit nevidel ;)) a 1408 detto.