Ja poznam vela vodičov až dvoch kamaratovho strýka a ešte jedného a aj čísla garáží 1816 a 1410. A ten druhý zahasil požiar pri tescu v petržke na druhom autobuse ten zo 1410. ?
To cislo som zrejme pochomolil tak pozabudol, no vodic by to mohol spozorovat, ved to nieje moc príjemne najmä ak chce napr. pocuvat radio. Na slovensku je to vec penazí, ale tie treba najprv davat do spravnych ruk. Naozaj v Brne to tam funguje a mame im co zavidiet.
Ľutujem, ale žiaden trolejbus 2300 neexistuje. Je to autobus. A hlásenie zastávok nemá ani 6300, takže neviem o akom vozidle to hovoríš... Inak celkom výstižný príspevok, čo sa hodí na každé vozidlo...
Mozem sa k tomu mostu spytat? To je uplne pravda, ze sa tam nesmie chodit moc pomaly, ani naopak moc rychlo, pretoze sa vykydnes? Ako moc rychlo ok, ale moc pomaly? .. Takahovadina nie je hodna ani nasich sudruhov trabustov. Ako je mozne ze tam tu trat este najako normalne nespravili? Mas aj nejake fotky, ako ta zvrhlost vypada?
Krásne natretý a vylestený trolejbusik V BA
císlo 2300 skoro ako novucký , ale?... Nieco mu predsa chýba. co? Myslím, ze by mali v depe zaobstarat do nho drziaky na 40 protihlukových sluchatiek. Normalne sme sa tam prekrikovali a tých 100 decibelov akoby nestacilo! Do toho hukotu este nad dveramy tých niekolko kriklajucich trubitiek, ako keby sa prehnala trubiaca expresna lokomotíva cez nás. Len ta hlásatelka akosi v tých repracikov posuskávala ledva tie ulice. Tak ze nie je vsetko tak pekné, ako to zvonka sa natiera. Aký pán taký krám, tak hurá a svoje usi a nervy si chrán. Nelíby se Ti táto krytika, skus jet na dopravu do Brna a hned vís co je nasi MHD vyzitka.
sarko ale potesim ta. aj v ba jazdi plna rit modrych lamiel. a nielen modrych, ale aj krasne nachrchlanych. poniektore vinou naslapavacou a sekciovych fotografov, ktori nevedia, ze pod tymi drievkami sa jazda vypina, poniektore vinou (ne)udrzby. teraz sa prevalilo jurakom meranie priemeru kol a dost moc ich nevyhovuje. a prave tie vozy maju caste problemy s do***abranymi zrychlovacmi. podobnost ciste nahodna??? asi nie.
re bmko, zberac:
nechaj ho, nech zbiera aj napätie... alebo aj jednotlive elektrony
dal som si tu robotu, klikal som ako zeravy, aj tak mu tam aspon 2 chybaju. ale to kapacity ako prof. jansa nekopirovali, lebo jeden bol uz nemoderny a ten dalsi sa vtedy este v cssr nepouzival, tak ho pan profesor akosi taktne nespomina vo svojich skriptach. a co nie je v jansovych skriptach, to nie je odkial odcitovat a preto to vobec nie je, aj keby to hned malo 300ton 144 naprav v dvanastich 12napravovych podvozkoch.
sarko, shunt,pokrac:
stara poctiva Tr37(T3) na rozdiel od Tr37-10m(T3sucs) mala shuntovacie cievky z medi a oceloveho jadra, aby mala ta cievka kam pracovat. zasraty zlepsovatel vsak v ramci materialovych uspor vymyslel cievky z hlinika na hlinikovom jadre a odvtedy je vecny problem s uhorenymi lamelami na vysokych (okolo 90) stupnoch. takze ti doporucim: vlez pod voz a pozri si zrychlovac, vymen vsetky namodrale lamely, vyprav to vodicovi, co vypina reverz a ked sa vrati z linky, tak tie modre spocitaj. modra=zhoreta. potom vezmi jemny pilnik a odstran vsetky navarky z kruhovej zbernice a palcov. vymen spalene gumoidne kladky.presun sa do 1.skrine tam si to zopakuj na stykacoch r,m,b,f. ked budes hotovy, tak to iste v 2.rame na fkach a peckach, ak ten debil aj cuval a tiez pri tom vypol reverz, tak mozes davat dole chrchlance aj zo zetiek. spokojny? a to sme este nesmirglovali zhasacie komory. zacni pocitat, jeden palec 250,-sk minimalne, lamela okolo 400,-sk a to su ceny aspon tri roky stare...
Andy