pvvs: zatial ma nik nepresvedcil rozumnym argumentom o tom, ze to zvratene vypinanie reverzu pri 60km/h funguje bez nasledkov. neverim totiz tomu, ze v podniku, kde kt8 na jednom z koncov mali zaplechovane diery po reflektoroch sa najde drzitel elektrikarskeho vyucneho listu, ktory by realizoval zmenu v zapojeni riadiacich obvodov pilotmotora. rad by som preto videl funkcnu schemu.
BMko
cO SA TYKA CIERNEJ SKRINKY, TAK ZAPISUJE RYCHLOST, SMER JAZDY A ESTE NEAKE VECI, VRAVEL MI TO 1018 A VRAJ TO ROBI ZAZNAM CELEHO DNA. ALE JA SOM TVRDIL, ZE LEN POSLEDNYCH 300m, ALE NEVADIL SOM SA. TO JE JEDNO, ZAZNAM SA TAM VYKONAVA. A KONTROLA Z DRAZNEHO URADU, MOZE PREVADZKU TRAMVAJE ZASTAVIT OKAMZITE AKO VODIC PREPNE REVERZ. TO JE KUSOK VIDITELNE, NEMYSLIS??
tak mi potom vysvetli naco je oficialne zapojenie reverzu tak ako si tu opisal, ked je zakazane prepinat reverz? Mne to totiz nezapada do logiky, na co sa vlastne ta uprava robila??