Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #32251:
Pochopil si to velmi spravne. A s tym vytocenim zrychlovaca by som nemal obavy, nakolko vsetky nepriaznive efekty, pokial dva vozy v suprave k sebe nepasuju sa prejavuju v mensich rychlostiach pri rozjazde alebo brzdeni, takze pri vytoceni zrychlovaca s tym nevidim problem, skutocne.
Reply on: S499.1023 #32247:

To je jasne aj mne, ale ked navolim prud povedzme 250 A, tak je to uz vecou ORka ako si to vyreguluje na zrychlovaci. Na T3 sa moze tocit uplne inou rychlostou ako na kachne. Tu ide o prud, nie konkretny jazdny stupen. Viem si predstavit problem pri rozjazdoch na nizkych prudoch, ked sa ti T3 vytoci skor, ako kachna, ale aj to by sa dalo spravit.
Reply on: Spectre #32248:

Cital. Ale aj ked som sa viezol v klasickej E2+c5, co radila spravne, bolo to citit. V tej zmiesanej suprave na U6 som sa nevozil, ale brat mi to velmi dobre popisal, ako to jazdi a najma "brzdi".
Reply on: S499.1023 #32247:
No a? Nepozeraj sa na to dopravák, ale všeobecne. Ty musíš zosúladiť u obidvoch vozov akceleráciu a z tohoto pohľadu je irelevantné ktorý má akú výzbroj. Pokiaľ by boli obidva šerble zrýchlovačové, tak by nebol problém vyrobiť mikroprocesorové riadenie (namiesto OR) a pokiaľ by to bolo spravené takto a bolo by to dobre odladené, bola by pravdepodobnosť, že to bude spolu úspešne jazdiť.

Zrejme oveľa horšie, ale určite by to išlo aj so súčasným elektronickým OR. Veď pedálom volíš jazdný stupeň - prúd, teda defacto aj akceleráciu a nezaujíma ťa, prečo má kachna stupňov X a T3 stupňov Y. Samozrejme, rozdiel medzi kachnou a T3 je práve kvôli vozidlu ako takému, ale ak by sa to OR správalo čo i len trochu inteligentne, určite by sa dal zabezpečiť súbeh kachny a T3 bez ohľadu na počet stupňov v zrýchľovači (s tým, že pri takomto prevedení by bolo nutné z kachny zrušiť posledný stupeň jazdy, čiže tlačítko maximálneho rozjazdu, alebo prípadne túto vymoženosť integrovať do T3)
Reply on: fobust #32244:
Najviac to trhá jednej veci, čo som písal - asi si nečítal môj príspevok úplne kompletne.
Reply on: Spectre #32243:
A také detaily, že K2 má 99 rozjazdových stupňov a 198 brzdovýchm zatiaľ čo T3 má 75 rozjazdových a 99 brzdových???
Reply on: Esicko #32245:
Zbehni na Obchodnú, tam je interenetových kaviarní plno.
si, dakujem, take moznosti nemam.
Reply on: Spectre #32243:

No tak na tych 75 jazdnych stupnov zrychlovaca sa Düwag nechyta a pri rozjazde a EDB citelne "trha". Je to lepise ako dvojosacik 38, ale stale to nie je plynule.
Reply on: fobust #32241:
Realita je taka, ze by sa to samozrejme pravdepodobne dalo, ale bolo by nutné T3ku dostatočne zlenivieť, aby neťahala, alebo netlačila (podľa umiestnenia v súprave) do tej kachny.

Inak samozrejme vyriešiť by sa to určite dalo. Najjednoduchšie nastavením ORka na T3ke tak, aby zlenivela na úroveň kachny. Či by sa to dalo zapojiť bez úprav kabeláže, alebo dodatočných vylepšení, to ti nepoviem.

Teraz mi napadlo podivuhodné viedenské zapojenie tých starých šrotov jazdiacich na U6ke spolu s novou tramvajou v strede. Je to dosť šialené a hlavne rozjazdy a brzdenia to má dosť nerovnomerné (dvojosák rules). Totiž vždy to odradí tri štyri stupne, malá pauza, ďaľšie tri-štyri stupne, pauza. Toto robia aj niektoré šerble ktoré im jazdia ako tramvaje (tie klasické úzke jednosmerné typy). Neviem ako to majú urobené, ale keby tam dali obvod, ktorý by tie stupne hádzal plynule, tak by to bolo podľa môjho názoru pohodlnosťou na úrovni zrýchľovača.
Reply on: tr3mp #32238:

No tak ja som tu tisicku moc neterorizoval, dala mi pekne 120 (teda aspon to tvrdil rchlomer, skutocna rychlost bola asi ina). Na to ze to je 38 rocna sunka s litrovym motorom sa to prezit dalo. Keby nekoncila dialnica, tak by mozno dalo aj tych 125 co ma v technicaku. ?
Reply on: bigmac #32237:

To som rad, lebo rozculovanie skodi zdraviu. Vies, mam tu kopec inych veci a priznavam ze niekedy tresnem sprostost. No co uz, nobody is perfect. A pokial viem, tak si myslienku K2 + T3 sam velmi obhajoval. Alebo si to mylim? ?
Reply on: Esicko #32239:
zober si notebook alebo ine zariadenie majuce wifi, a na misikovej mam AP fungujuce zaroven aj ako hotspot, pripoji ta zdarma... 😃
Chalani, kde je niekde v blizkosti dolnej tretiny ulice Palisady nejaka (cenovo) dobra internetova kaviaren? Vopred dakujem za info.
Reply on: fobust #32236:
Ja som testoval 28 ročnú Ladu 1500 na Moste Lafranconi, dalo mi to niečo tesne nad 160 km/h. Dalo by sa aj viac - podľa otáčok motora, ale už mi končila rovinka - odbočoval som na Einsteinovu a na ten nadjazd som si v takej rýchlosti netrúfol ... Aj keď musím priznať, že hluk v aute bol podobný štartu lietadla ?
fobust: ja som uplne kludny a voci tvojim vylevom az obzvlast apaticky. len ma trosku mrzi, ze clovek tvojho rozhladu dokaze taketo momotiny vziat do uvahy
Reply on: fobust #32234:

A aj keby sa to na 180 rozbehlo, mam vazne obavy ze by sa to v tej rychlosti nevykotilo aj na rovine.
Reply on: fobust #32234:
nepovedal podmienky, teda polomer obluku a jeho klopenie, takze ciste teoreticky, da sa 😃
Reply on: S499.1023 #32233:

No tak 180 to neda. ?
Reply on: fobust #32231:
Uspokoj sa s čím chceš. Choď so svojou tisíckou 180 do zákruty, neuspokojím sa s argumentom že sa to nedá ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.