Skôr by ma zaujímal jednak to rozdelenie kilometrov na jednotlivé trakcie (vozokm v električke je podstatne drahší ako v autobuse ale miestokm zase najlacnejší) a taktiež to, prečo neporovnávajú s nejakým iným mestom - napríklad Ostravou, Prešovom, Plzňou. Sú aj mestá, ktoré na km dostávajú podstatne menej ako Bratislava a napriek tomu kvalita dopravy je neporovnateľne vyššia.
Metro sa stavat sice zacalo, ale nikdy nedokoncilo. Namiesto metra bude (aspon dufam) v Bratislave rychlodrazna elektricka. Inac odporucam precitat si calnky venovane tejto problematike v sekcii "clanky".
dobry den chcel by som sa spytat ako je to s bratislavským metrom.planuje sa v dohladnej dobe jeho vystavba?pocul som ze uz za socializmu sa metro v bratislave stavat zacalo,ale nakoniec sa vystavba zrusila.myslim ze by sa v bratislave velmi hodilo.sice bratislava nie je milionove mesto,ale je velmi roztrusena,takze neviem.odpovedzte mi niekto prosim
Ja viem, ze s tym sedenim to nie je take strasne, ako sa hovori, sam som si to v 24 Tr na kazdom mieste odskusal. Napriek tomu si stale myslim, ze interier 21 Tr/22 Tr _je_ lepsie vyrieseny, nez interier 24 Tr/25 Tr -- napriklad stojaci pasazieri v zadnej casti 24 Tr/25 Tr su na tom dost mizerne. Avsak keby aj vsetky styri modely boli na tom "len" podobne (podla mna su na tom tie nove o zopar chlpov horsie), stale nikde nevidim ten generacny posun...
Napríklad 24Tr nepiští tak silno ako 21Tr. A čo sa miesta na nohy týka, tak sú na tom podobne. Tie fámy o nemožnosti sedieť na niektorých sedadlách sa nepotvrdili. Ono vo štvorkách sa blbo sedí aj napríklad v 15TrM a nikto na to nenadáva.
Heh, vcera poobede jeden trolejbus na L204 na Kramaroch zle presiel vyhybkou - lavy zberac isiel na Patronku a pravy k SUSCH .. sedel som tam na zastavke a mal som fotak - len neviem preco som to necvakol ?
K vozu, který byl veřejnosti poprvé představen v říjnu 2003 Václav Svoboda, generální ředitel ŠKODA ELECTRIC, uvedl: "Provozní zkoušky a následná srovnání prokázaly, že tento typ trolejbusu představuje generační posun ať už oproti starším škodováckým typům či vozům jiných výrobců. Hlavně jízdní vlastnosti, zvýšený výkon, či komfort pro cestující jsou na prokazatelně lepší úrovni."
Ak do "starsich skodovackych typov" zahrnaju aj 21 Tr a 22 Tr, tak by ma skutocne zaujimalo, v com predstavuje 24 Tr/25 Tr v smere jazdnych vlastnosti ci komfortu pre cestujucich(!) ten generacny posun...
Andy