Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #32039:
A ešte k srážnemu (resp. správne dráhovému) úradu: Naozaj si myslíš, že dráhový úrad má niečo spoločné so zákonom o cestnewj premávke? A si si istý, že zákony navrhuje, odhlasúva a schvaľuje dráhový úrad? Som raz povedal, že s tým treba ísť do parlamentu, tak sa možeš realizovať - skús napísať do BA novín, možno to presadia ? .
Reply on: J #32039:
A Ty si videl niekedy ÚD DPP a skúšal ich porovnať s tou paródiou v DPB?
V piatok vecer som si v agenturnom spravodajstve SITA precital informaciu, ze pri TESCU Lamac uz je nova zastavka. Podpisane to bolo v zmysle "Agenturu SITA o tom informoval Karol Kajdi". Samozrejme, bol som si to vcera omrknut a zistil som, ze bol este len naneseny cerstvy asfalt - citil som to. A to este ani nebola najvrchnejsia vrstva. Creteprint teda nebude. Cele je to tam nejake divne, neviem co z toho bude, ale 63 v smere do Lamaca nema zachadzat a na tej zastavke maju stat aj 30, 37, 38... Som zvedavy kedy bude v prevadzke. Samozrejme, chcem byt autor novinky!!! ?
kokos bigmac kluuud.
re#32010, fobust:
ake suciastky? igbt tranzistory leta pane devatenastsetpetasedumdesat?
uz si sa vyspal? fajn, tak si precitaj cosi o tranzistoroch, hlavne skus venovat pozornost pojmom ako zaverne napätie a bazovy prud...
re #32019, richard:
ktora linka viedenskeho metra jazdi po povrchu??? to ako ked skuplujes tri klbove elektricky spolu a pustis to po SAMOSTATNEJ TRATI oznacenej U6 vznikne metro? to je nejaka nova, vysoko sofistikovana dopravna technologia, vsak?
re J, #32039:
"...pocas racianskeho vynobrania par rokov dozadu..."
YN VYNO VERYTAS
Vozeň jazdí naďalej vo farbách, ktoré jej ostali po reklame.

Hmmm, ale mna to nevadit.

?
Reply on: aNTI #32046:
no mne sa nove logo mesta paci.
Reply on: Piol #32018:

re #32043 Nodes:
Trojičky v KE dojazdili v roku 2001, s tým, že pravidelne premávali na linkách R1, R2, R4 a R7, ba aj na linke R6 do vozovne. Čiže de facto na piatich linkách z ôsmych.
Reply on: J #32045:
z mestkeho vies ako? tie stvorceky zmenit na kruhy akoze na kolesa a trosku ten hrad z jednej strany sklopit akoze celo ? ? ? ? ?
Reply on: J #32039:
no nove logo, len to SUPER mega cooool logo bratislavy je podla mna tiez hnus. ale nech z toho vychadza.
Reply on: Richard #32041:
Čo ja viem, podľa mňa by to nestálo až tak veľa. Keby vychádzalo z toho mestkého...
Reply on: S499.1023 #32042:
O.K. tak vytvoriť nove logo.
Reply on: Piol #32018:
Trosku Ta poopravim. trojicky jazdili okrem R4 aj na R2, R7 a ked sa dobre pamatam, tak aj na R1.
Terazky mierim na Dolné Hony nazrieť úžasné VRBUSTie dielo.Kto chce,môže sa pridať.Ad logo DPB:On má nejaké logo?Doteraz som žiadne nevidel,iba znak.
Reply on: J #32039:
Naco chces pre boha menit logo DPB, to uz fakt nieje naco vyhadzovat prachy v DPB ??????????
Reply on: J #32039:
Zle. Takto to malo byť: ... ale myslím si, že ÚD sú na to aby robili aj GO. V Prahe kto robí ...
Reply on: aNTI #32007:
Zmena loga presne napadla aj mňa. Mohlo by vychádzať z nového loga Bratislavy.

Re #32014 S499.1023: No veď áno robila sa len keď zvýšil čas, ale myslím si, že ÚD sú na to aby robili GO. V Prahe kto robí T3P či RP či ako to volajú?

Re #32011 Papyr, Re #32006 Richard: Trojičky (T6) sa tuším skúšali aj u nás, na L11 počas račianského vynobrania pár rokov dozadu, ale nie som si istý.

Re #32026 fobust: A na drážnom úrade by zareagovali ako na DPB:
?To sa nedá preboha, veď by nám to na ulici zabíjalo ľudí.
? Ale veď v nemecku to jazdí.
? No naši cestujúci by to nepochopili.

Re #32038 Andy: Bez ohľadu na vaše doťahovanie, dosť som sa zasmial ? ? ? ? ?
Reply on: COLOR #32037:
Panebože, Michlík, kedy ťa už zrušia bez náhrady?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.