Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #31994:
No ja som pocul ze taku ako ma 14Tr cize 750.
Reply on: aNTI #32027:
čo ja viem ,napríklad taký výraz "vyprázdňovací čas križovatky" Ti niečo hovorí?
V Budapešti tiež jazdia anakondodupláky len na 4/6 a nie niekde uličkami.
Reply on: fobust #32026:
Predpisy o cestnej premávke sú jednou z vecí, ktoré si každý štát rieši sám - už len z takého prozaického dôvodu, že neviem, ako by si donútil Nemcov, aby si diaľničné tabule zmenili z modrých na zelené. Takže EU nám v tomto nepomôže, treba lobbovať v parlamente. No a 3xT3 by som v meste rozhodne nechcel - to by totiž bolo na úkor intervalov.
Reply on: aNTI #32027:
Napríklad kvôli dĺžkam nástupíšť, koľají v staniciach a pod...
Reply on: fobust #32026:
a preco musi existovat nejaka najvacsia hodnota dlzky supravy???? ked niekto vymysli ako prevadzkovat dlhsiu bez obmedzenia ostatnej dopravy tak co?
Reply on: S499.1023 #32024:

Myslim ze ked sme uz v EU, tak by sa to mohlo zjednotit na najvacsiu pouzitu hodnotu. Neviem kolko to je, ak je to 60 metorv, tak nech je to 60 metorv. A vsade! ?
Reply on: Richard #32021:
Tak opakujem ešte raz - ten vlak jazdí po TRATI nie po ULICI. A zákony SÚ všade iné.
Reply on: Richard #32019:
A ono to metro jazdí po ceste? Ja som myslel, že po vlastnom telese. Inak, samozrejme, v každej krajine sú iné zákony, v Nemecku jazdia 45 m súpravy, v Maďarsku aj 60. U nás je proste 40.
Reply on: Tramvaj #32022:

Je to nemoznostou CKD, DPB je v tom nevinne.
Richard ma asi pravdu ale este stale nerozumiem KT8 preco sa v Bratislave neprehanaju, je to fakt nemoznostou zuzit podvozky pod klbom alebo nemoznostou DPB ???
treba si len kuknut zakon u uvidis ze je to blbost, na uzemi hl. m. SR Bratislavy mas kopu priecesti a nie vsetky so zavorami a to uz nikomu nevadi ze tam 1-2 km dlhe vlaky ? ? ? ? ? ?
Asi fakt maju inde zakony ked inde jazdia urcite viac ako 40 m dlhe vozy, chod kuknut do Budapesti a natrafis na eliny mozno aj 80 metrov dlhe....................................... ? ? ? ? ?
A na planovanej rychlodrahe ak budu supravy dlhe ako 2xT3 tak sa nic nevyriesi, alebo budu musiet 30s intervali ? ? ? ?Opat narazam na dlhe supravy napr. prazske metro 5x vozen 81-71 - suprava ma urcite viac ? ? ? ? ?
Reply on: S499.1023 #32015:
Sorry, ale potom v každej krajine, kde majú metro je asi iný zákon pretoze metro tiez jazdi po povrchu na niektorich usekoch /Vieden/ a 5 voznove supravy su urcite dlhsie ako tie 3xT3 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Papyr #32011:
neviem čo mzslíš pod pojmom "dávno-pradávno" ale pár rokov dozadu som s trojíčkami chodil z intráku na Jedlíkovej k TU ... ale len na R4 chodili inak nikde
Reply on: S499.1023 #32016:

Som nevyspaty, beriem spat. Nehnevaj sa.
Reply on: fobust #32010:
To o čom točíš? Aký obvod?
Reply on: Richard #32006:
Bože môj, zase tu budem za agresívneho mamľasa, ale keď už píšeš takéto jednoznačné odsudky, ako "nevedia zapojiť električky do trojíc", tak si láskavo najprv preštuduj základné veci, ako napríklad Zákon o premávke na pozemných komunikáciách, kde sa dočítaš, že najväčšia povolená dĺžka súpravy je 40 metrov, zatiaľ čo súprava 3xT3 alebo 3xT6 by mala 45 metrov. Inak Ťa môžem ubezpečiť, že spojiť električky do trojíc vedia a že so súpravou 3xT6 aj 4xT3 som jazdil. Košice získlai výnimku na prevádzku súprav 3xT3 na základe toho, že povedali policajtom (resp. vtedy ešte súdruhom príslušníkom), že to bude jazdiť len po rýchlodráhe.
A koľko, prosím pekne, stojí dnes električka zo skrachovaného ČKD? Lebo to asi nevie a nemôže vedieť nikto, keď sa už nevyrábajú.
Reply on: J #32003:
Ale, J, netrep sprostosti. Nemyslím teraz ohľadom zapojenia výzbroje. Áno, je použitá výzbroj 2xTV8, ale to je pre kachnu štandard. Ale o tom, ako to funguje v ÚD, nemáš ani šajnu. ÚD majú svoj plán práce, stredné a veľké prehliadky vozidiel a 7085 sa robila len tak, keď zvýšil čas.
Reply on: Sarko #31997:
V tom čase sa už aj vozidlá pre vtedajšiu Juhosláviu dodávali so zberačmi na prednej časti vozidla.
Reply on: Emo #31994:
Autobus B831 sa nachádza v Technickom múzeu Brna a jazdí. Ďalšie tri kusy prestavané na trolejbusy jazdia pod označením 17Tr v Ostrave. Všetkými som sa viezol, ani jeden nemá nízku podlahu. Takže zdroj má niekde chybu ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.